Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: voorvork
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Stuurgewichten, met of zonder rubber?

    Hoi allemaal, Ik heb een ander stuur op mijn Honda VTR gezet. Dit stuurtje heeft voor de stuurgewichten een gat met M6 draad. Het oude stuur was hol en daar gingen de gewichten in met een rubber, zodat de gewichten ook een dempfunctie kregen. Maakt dat uit en is er een oplossing voor...
  2. V

    Motorstalling Heemstede/Haarlem/Hoofddorp

    Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een (winter) binnenstalling voor de motor. Ik woon zelf in Heemstede. Voorkeur is om dicht bij huis te stallen, maar het mag ook in Hoofddorp of Haarlem. Het is wel belangrijk dat de motor toegankelijk is. Iemand een idee? Bedankt!
  3. V

    FZR600R: Olie op snelweg verloren

    Hoi allemaal, Ik ben eergisteren gestrand langs de snelweg met mijn Yamaha FZR600R uit 1995. Ineens had ik geen druk meer op mijn koppeling en er gebeurde ook verder niks bij het inknijpen. Ik dacht eerst aan een gebroken kabel, maar 1 min later ging mijn oliedruk lampje aan en ben ik...
  4. V

    Accu demonteren tijdens winter tbv druppellader

    Hoi allen, Mijn accu is dus leeg want mijn parkeerplaats in de stad heeft geen stopcontact en de motor staat al een tijdje stil ivm de winter. Kan ik de accu demonteren en binnenshuis aan de lader hangen? De motor zal dus geruime tijd zonder accu geparkeerd staan, kan dit kwaad? Ik heb...
  5. V

    Verhuur dichtbij Lac de St. Croix in Frankrijk?

    Hoi allemaal, Wie kent er een goede verhuur dichtbij het Lac de St. Croix? Aan de kust zit wel eea, maar ik heb liever wat dichtbij onze verblijfplaats in Régusse. Het is de omgeving van de Gorges du Verdon. Alvast bedankt!
  6. V

    Montage? Balhoofd RAM mount voor TomTom Rider

    Weet iemand hoe zo'n balhoofd RAM mount vast zit op een Ducati ST3? Ik wil graag met weinig moeite een TT Rider erop monteren. Foto 1, zoiets wil ik graag. Foto 2 is hoe mijn balhoofdbout eruit ziet. Bedankt!
  7. V

    Ducati onderhoud omg Haarlem Noord-Holland

    hoi allemaal, Ik moet mijn Ducati ST3 laten onderhouden en er moeten nieuwe koppelingsplaten op. Weet iemand een betrouwbaar adres in de omgeving van Haarlem/Noord Holland? Ik vind de gangbare motorzaken en dealerprijzen namelijk schrikbarend.. Bedankt!
  8. V

    Plof/pang uit motor Ducati ST3

    Hoi allemaal, Ik rijd sinds een half jaar een Ducati ST3. Het valt me op dat als de motor warm is, ik even stationair stil heb gestaan en weer zachtjes gas geef, er soms een knal te horen is. Een soort dof plof/pang geluid. Beetje alsof je een plastic boterhammenzakje met lucht kapot laat...
  9. V

    Hoe werkt een after marketing digitaal dashbord?

    Hoi allemaal, Mijn snelheidsmeter met motor temp, km teller en benzine etc (digitaal schermpje) is kapot. Ik wil het vervangen maar blijkbaar is die hele unit schreeuwend duur. Voor minder dan 200 euro kun je zo'n aftermarket dingetje krijgen. Hoe is zoiets aan te sluiten? Mijn toerenteller...
  10. V

    Ducati ST3 stuur verhogen

    Hoi allemaal, met mijn lengte krijg ik wat last van mijn polsen. Stuur zit net iets te laag. Ik kan alleen Helibars vinden om het stuur te verhogen, 359 dollar... Zijn er alternatieven?
  11. V

    Ducati ST3 teller probleem (lcd scherm)

    Hoi allemaal, Mijn trouwe Diversion 900 heeft deze week plaats gemaakt voor een Ducati ST3. Helaas geeft de teller problemen. Het digitale display is niet goed af te lezen. Het werkt wel, dus enkel een probleem met het lcd display. Weet iemand wat ik kan doen? (Zie foto) Bedankt!
  12. V

    Waar "uitlaatbuis" te koop?

    Hallo allemaal, Mijn uitlaatbochten zijn 38mm buitendiameter. Daaroverheen moet een demper. Echter is de buis 4cm te kort voor mijn demper B| . Ik wil er graag een buis overheen schuiven en dan de demper (die is ruim 40mm binnendoorsnede). Waar kan ik geschikte buis met de juiste maat...
  13. V

    Onderkuip Yamaha Diversion XJ900S

    Opzoek naar een onderkuip voor een Yamaha Diversion XJ900S . Toevallig zwart zou perfect zijn, maar kleur is minder belangrijk.
  14. V

    Waar laten jullie je helm?

    Hoi allemaal, Ik vroeg me af wat jullie allemaal doen met de helm als je ergens naartoe gaat en geen koffers hebt. Bestaan er bijvoorbeeld waterdichte tassen die je kan vastmaken aan je motor met een slotje? Ben benieuwd naar jullie oplossingen en wat er allemaal te krijgen is..
  15. V

    Xeramic valve reiniger en fuel reiniger

    Hoi allemaal, Ik heb gekregen een flesje Xeramic valve cleaner en een flesje Xeramic Fuel cleaner. Iemand ervaring met een van deze producten en hoe moet ik ze gebruiken? Ik kan geen gebruiksaanwijzing vinden en er staat niks op de flesjes. Bedankt!
  16. V

    voorstellen: Voorvork

    Hoi allemaal, Ik zal me allereerst even voorstellen. Ik kom uit Vleuten en heb vorige week mijn rijbewijs A gehaald. Ik wilde eigenlijk pas na de winter een motor kopen, maar kon het toch niet laten. Bij toeval zag ik een Diversion 900 uit 1996 staan. Deze heb ik gekocht. Het was...
Terug
Bovenaan Onderaan