Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kimi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kimi

    Koppelinghendel ontkoppelt niet helemaal (lijkt)

    Goedemorgen allen, ik heb een vraagje voor jullie op deze mooie zondag ochtend (rijweer). Mijn vriendin heeft sinds kort een 2015 Speed Triple R en gisteren hebben we een rit gemaakt en aan het einde van de rit ging het schakelen mega zwaar, dwz ik kon bijna niet versnellingen wisselen met een...
  2. Kimi

    G&G Oval demperset Triumph Speed Triple 1050 (2008-2010)

    G&G Oval demperset Triumph Speed Triple 1050 (2008-2010) demper te koop wegens aanschaf van een enkele demper. Evt met bochten erbij te koop voor een meerprijs van 75 euro. Uitlaat is max 5900 km gebruikt (zoveel staat op mijn fiets) en heeft altijd binnen gestaan. De dempers zijn incl...
  3. Kimi

    Bike-lift paddock stand (achter)

    Wegens andere motor heb ik een mooie paddock stand incl adapters van bike-lift te koop. 30 euro en hij is van jou Opsturen is lastig maar niet onmogelijk, verzendkosten zullen rond de 10 euro uitkomen.
  4. Kimi

    Duoseat Kawasaki Z1000 2003

    3x gebruikte duoseat (zwart) voor een Z1000 50 euri incl verzending is origineel kawasaki en helemaal nieuw
  5. Kimi

    Aangeboden: Alpinestars track pant zwart maat 52

    Ik ben 10kg afgevallen en pas niet meer met goed fatsoen in deze broek. Ik heb hem 1 seizoen gedragen en de broek is nog helemaal gaaf met maagdelijke sliders B| Nieuwprijs was 349 en bied hem aan voor 200 euri. ik ben 1,80 en was 92kg toen ik de broek paste
  6. Kimi

    Toegangskaart Motorbeurs Utrecht

    Is van een oud vrouwtje geweest en heeft altijd binnen gestaan O-) Heeft mij 10 euro gekost en wil hem eigenlijk ook voor dat bedrag weer kwijt. wie o wie heeft interesse (kan per e-mail worden gestuurd) (is natuurlijk niet gebruikt....duh...) kaartjevoormotorbeursutreg(at)kimz.org
  7. Kimi

    GRRR, wel lekker weer, maar witte wegen

    gdvrdmme! waarom is het nou de afgelopen dagen zo'n lekker weer :? en zijn die k*t wegen zo wit van de pekel. Ik zit elke dag weer te hopen op flinke regenbui zodat ik eindelijk weer eens kan rijden. Heb een maand mijn A en nog maar 157km gereden! Aargh! En het ergste... heb vannochtend mijn...
  8. Kimi

    Hallo allemaal

    Hi! ben kimz, 27 jaar en sinds 2 weken in het bezit van mijn 'A'. Leuk forum hebben jullie hier, heb er veel info vandaan gehaald (ook voor mijn examen :) ) Voorlopig zal ik nog niet veel vragen hebben die hier nog niet zijn gesteld, deze site is echt een flinke bieb, maar hopelijk zal ik...
Terug
Bovenaan Onderaan