Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zork1200
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. zork1200

    CB750F projectje

    Ik ben inmiddels al ehhh.. ja hoe lang heb ik dat ding nu al... In ieder geval al best lang in het bezit van een Honda CB750F uit '76. Het was ooit mijn dagelijkse motor, en toen ik wat anders kocht heb ik hem er bij gehouden. Nu heb ik er de laatste jaren niet heel veel aan gedaan, behalve...
  2. zork1200

    Guzzi Beurs(je)

    Dit jaar voor de 2e keer. 22 februari in westendorp Klein maar wel gezellig, de guzzi onderdelen beurs in cafe Vos in de achterhoek. Vorig jaar heb ik er wel wat leuk spul voor mijn V35 cafe racertje gekocht (want onderdelen voor een cafe racer haal je in het cafe.... :+ ) Nu heb ik niet...
  3. zork1200

    Avon AM26 16"X120/80

    Ooit 1" te klein besteld voor mijn FJ1200, En dat past nie -O- Avon AM26 16" X120/80 Dus dan hier maar in de aanbieding a 60 Eypo Doe er je voordeel
  4. zork1200

    Divese FJ1200 onderdelen

    Ik heb nog divese FJ1200 (1991) onderdelen liggen. Met name blok delen, Dynamo startmotor, koppeling electra, beugels subframes ect. Kuipdelen en voorvork, en tank zijn al weg. Heb je iets nodig stuur een PM en ik laat je weten of ik het nog heb en wat het kost. O.a. dynamo een...
  5. zork1200

    500 euro challenge 2013 op naar Italie

    Met een groep vrienden hadden we al een aantal jaren het idee om een keer voor weinig een oude motor aan te schaffen, en daar dan mee naar Italie (en hopenlijk ook terug) te gaan. Nu is het bijna zo ver, als iedereen de laatste voorbereidingen heeft afgerond gaan we morgen vertrekken richting...
  6. zork1200

    Guzzi V35 Cilinder koppen gezocht

    Helaas bleek bij het controleren van de klepspelinng dat de uilaat kleppen van mijn V35 klepspeling kwijt raakten. Toen ik de koppen er af haalde, bleek er ook een scheur in de rechte kop te zitten. Wie kan mij snel helpen aan een setje goede V35 koppen? zie ook mijn forum topic: zork1200 in...
  7. zork1200

    Low budget Guzzi V35 Cafe racer project

    Ik was op dit forum zo af en toe pasief bezoeker, maar dacht nu ik zelf een leuk projectje ben begonnen, laat ik maar eens een accountje aanmaken. Met een groep vrienden gaan we volgend jaar een 500 Euro challenge houden, wat inhoud je raad het niet, dat iedereen voor maximaal 500 Euro een...
Terug
Bovenaan Onderaan