Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: next070
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    xt660r, wielen van xt660x?

    Hoii, Ik heb een vraag Kan ik de wielen van een xt660x op een xt660r monteren? Of gaat dat niet. Ik wil namelijk een yamaha xt660x kopen, maar ik kwam een goedkope xt660r tegen die er ook wel leuk uitzag alleen vind ik die wirlen wat te groot. Vraag is dus simpel zou het dus kunnen?
  2. N

    Yamaha xt660x prijzen nu en in de zomer?

    Heee ;) Ik heb een beperkt a rijbewijs en daar zit ik nog 1.5 jaar aan vast. Sinds 19 januari jl. mag ik een motor met 35kw vermogen rijden. Ik ben al erg lang geintresseerd in een yamaha xt660x en wil er graag eentje kopen. Deze voldoet aan de eisen voor mijn rijbewijs. Ik kijk al een...
  3. N

    25kw -> 35kw?

    Even een nieuwe topic aangemaakt, want iedereen heeft er een eigen visie op... Ik heb op 10-09-2012, lichte rbw gehaald. Op 10-09-2014 gaat vol vermogen rbw in. Mag ik na 19-01-2013, max 35kw rijden of niet? Iedereen heeft zijn mening, dus als iemand het nou even goed uitlegd mrt...
  4. N

    25kw crossmotor kopen

    Heej, Ik ben nieuw op het forum en dit is mijn eerste bericht. *O* Ik heb twee maanden mijn motorrijbewijs, ben 19, en ik mag nog alleen lichte motoren rijden(max 25kw). Ik heb bij silverline een ducati hypermotard 796(25kw) gehuurd en dit beviel me echt! Supermooie en lekker rijdende...
Terug
Bovenaan Onderaan