Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pascalsc33
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Remmen upgraden sc33

    Hallo, Ik heb ergens gelezen dat een remcilinder van een blade uit 2004 1 op1 past op een sc33 van 1999. Stalen leidingen heb ik al gemonteerd, ik wil de remmen een flinke upgrade geven. En passen de vorkpoten van een sc44 met voorwiel. Graag jullie mening hierover wil mijn bike upgraden. 8-)
  2. P

    motorflush

    Hallo, Ik ben aan het denken om mijn motor eens te reinigen met een motor flush van louis, voordatik nieuwe olie en filter doe. De reviews die ik over dit spul lees zijn alleen maar positief. wat is jullie mening of ervaring over dit soort reinigers. Groet, Pascal.
  3. P

    remmen sponzig fireblade 1999

    Een tijd geleden blokkeerde mijn achterrem en de handel werd een beetje heet. ;( Terug naar huis eerst de handel laten afkoelen natuurlijk. Remklauw en zuiger schoongemaakt wiel loopt weer vrij. Toch blijf ik een sponzig gevoel houden, zou het kunnen dat dit aan de remblokken licht waren...
  4. P

    carbs reinigen

    Hoi, Ik wil mijn carbs reinigen van mijn fireblade deze heeft vacuum carbs is caberateur reiniger schadelijk voor de rubers. Wat is volgens jullie de goede werkwijze. :? :?
  5. P

    lekkende carbs fireblade 1999

    hallo, Heb een fireblade sc33 uit 1999. Ik heb een lekage aan 2 carbs aan de kant van de staandaard. Heb airbox en carbs los gemaakt maar niks aan te zien iemand van jullie een idee wat dit kan zijn??
  6. P

    fireblade sc 33 72kw

    Hallo allemaal, Ben in het bezit van een fireblade sc33 1999 mooie fiets maar helaas is deze begrensd. Het blijkt nu dat het een motor uit Belgie is. Weet iemand misschien waar ik het moet zoeken??? |( In de papieren staat trouwens wel 72kw. Maar het schijnt verder een kleine ingreep te zijn.
Terug
Bovenaan Onderaan