Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vinney
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Speed triple 1050 2012 kan niet schakelen.

    Hi beste leden ik heb al 2 ritten mee gemaakt dat het schakelen onder het rijden niet lukt. Maar als ik eenmaal stil sta dan gaat het wel. Het gaat dan ook niet soepeltjes. Het gebeurt na een rit van 2a 3 km en des te warme het blok word des te soepeler je weer kan schakelen. Weten jullie wat...
  2. V

    Dames Kleding Re'vitt Leer en textiel

    Beste forum leden helaas verkoop ik de al weinig gedragen motor kleding van mijn vrouwlief ivm lichamelijke klachten en dat ze niet meer achterop de motor kan. Ik weet dat we hier een prijs moeten hanteren dus zet ik het erbij. Echter kan je mij altijd een pm sturen met een bod. Gevoerde...
  3. V

    bedraad headset

    Is er iemand die weet waar ik een winkel kan vinden waar ik terecht kan met mijn headset en porto/telefoon? het systeem doet niet wat ik wil en wil het graag visueel uitleggen. Mits er hier iemand moeite voor mij wilt doen?
  4. V

    Portofoon probleem

    Ik heb sinds 2 jaar een baofeng uv5r zijn opzich goeie porto's. Nu heb ik via ebay van die goedkoper oortjes met microfoon gekocht om te kunnen praten onder het rijden. Maar na 60kmph en harder verstaat niemand mij meer. Nu snap ik ook wel dat de kwaliteit minder is. Weten een van de forum...
  5. V

    R1 2005 tuning boxen

    Beste mensen ik heb een discussie gehad met m'n collega over de verschillende tuning bocen zoals de bekende powercommander 3 en een Nikko racing G pack tuning box. Waar we het over hadden in of je de boxen te zamen kan gebruiken en of het zin heeft. Wie kan ons helpen met de juiste info? Mvg Vincent
  6. V

    Elektra vraag Zxr750 1993

    Beste mensen ik heb het een en ander veranderd aan mijn bike. -Led knippers met led relais -diodes aan het controllelampje gesoldeerd zodat hij links en rechts mee knipperd -H4 xenon geinstaleerd -stadslicht lampje vervangen voor led lampje -achterlicht/remlicht uit het armatuur gehaalt en...
  7. V

    TE KOOP ZXR750 Demper

    Orginele uitlaat demper van een zxr750 uit 1993 te koop. Bieden vanaf €60
  8. V

    Zxr750 achtervering

    Mijn achtervering is verrrot van mijn zxr750 uit 1993. Kan ik een achterveer/demper gebruiken van een zx7r? Of gaat dat niet passen kwa aansluitmaten. Mvg Vin
  9. V

    Hulp nodig bij gsxr750

    Een goei vriend van mij heeft een mooie suzuki gsxr750 uit het jaar2000 met injectie. Nu nu heeft hij een probleem met de motor. Op een stationair toertal 1000tpm dan zaagt de motor. Als ik hem afstel op 1100tpm dan hoor je het minder. Heeft iemand hier enig idee wat het zou kunnen zijn...
  10. V

    Kelken

    Gezocht Keihin kelken voor mn zxr750 uit 1993. Nieuw vind ik ze te duur. Heeft iemand hier nog mooie liggen voor een normale prijs?
  11. V

    Zx7r/zxr750 demper te koop

    Ik heb hier een mooie einddemper te koop van Bos. Hij is van carbon en de coating zit er nog strak op. Prijs €115. En hier de link van marktplaats voor de foto's...
  12. V

    Rev'it! Leren damens broek

    Een mooie zwarte leren damens broek te koop. Vrouwtje heeft hem een paar keer gedragen maar is toch te klein. Hier de link van marktplaats voor de fotos. €125...
  13. V

    Historie ZXR750

    Ik heb nu al een tijdje een kawasaki zxr 750. Ben er erg blij mee maar ben ook benieuwd naar de historie. Misschien dat en van de mensen op het forum deze motor onder zijn kont heeft gehad? Het gaat om de paars zwarte L1 uit 1993 MT-54-HB Wie wat weet mag van zich laten horen als hij wilt.
  14. V

    Tie wrap om remhendel en stuur

    Ik zit met een vraag. Als je je remvloeistof hebt vervangen dan weet ik dat jej remhendel ff vast moet zetten met een tie wrap zodat hij wat strakker word met remmen. Dat is wat ik weet. Maar wat gebeurt er nou pressies met die handeling? Wie kan me dat uitleggen hoe het nou zit?
  15. V

    Cb550F Onderdelen

    Hierbij bied ik 2 kappen en een koplamp armatuur aan van een Honda CB550F uit 1975/1976 60 euro voor het hele zwikkie ex verz kosten.
  16. V

    Rem Revisie set

    Wegens verkeerd bestellen te koop. Een nieuwe voorrem revisie set voor 2 klauwen. Voor de types Kawasaki ZXR750 H1/H2 90-91 J1/J2 91-92 K1/K2 91-92 M1/M2 93-94. Vraagprijs 50 EU
  17. V

    Staalgevlochten remleidingen

    Beste techneuten. Ik ben van plan om mn remleiding te vervangen voor de staalgevlochten variant. Nu heb ik voor mn zxr750 twee opties. 1=full layout dat zijn dan 3 slangen en duurder. En 2= twee slangen direct naar je remklauwen. Nu de vraag wat beter/directer werkt? Ik hoor graag degene...
  18. V

    Demper wissel na carb afstelling

    Heej luitjes ik heb hier een mooie vraag. Ik heb mn motor laatst af laten stellen met een dyno kit er bij. de opstel was originele demper en een k&n filter. Nu heb ik voor heel weinig een mooie bos demper kunnen kopen en die erop gezet. Ik laat de motor warm lopen met de choke en rij dan weg en...
  19. V

    Achterlicht/remlicht

    Stel ik haal m'n gloeilampjes uit m'n achterlicht en ik stop daar 2 led lampjes in. Werkt m'n remlicht dan nog? Ik stel deze vraag omdat ik twijfel of led's wel harder kunnen branden dan dat ze al doen.
  20. V

    Bolt-on einddemper voor zxr750 zx7r zx9r

    Te koop rvs eindemper. Het is een bolt on met 3 boutjes. Zonder db killer. Als je wel een db killer wilt past er wel 1 in en dan we een 52 mm ban bos. Heb je interesse? Vraag dan naar de foto. Ik krijg het niet voor elkaar om hem te uploaden Vraagprijs? €60. Of bieden (geen marktplaats...
  21. V

    Flinke olie lekkage bij de voortandwiel

    Heeft iemand een idee hoe ik dit zo snel mogelijk kan oplossen? ik ga namelijk met dit weekend op een motortour en kan dit er echt niet bij hebben.
  22. V

    Weer 1 tje met led knipper probleemen. Zxr750

    Ik heb laads mn knipperlichten vervangen voor ledjes. En heb daarom oong een ander relais erop gezet zodat ze goed gingen branden want ze waren aan de zwakke kant. Maar nu een paar maandjes later hetzelfde probleem weer zwak brandende leds. Ik heb hier op het forum nog gezocht maar kon niks...
  23. V

    Zxr750 dimlicht probleem

    Beste techneuten wie met elektra vingers kan mij helpen met dit probleem. De stadsverlichting wil niet werken. Gecontroleerd: zekering in zekerings kast Glas zekering Stadslicht relais (schakelt niet) Grootlicht relais (schakelt wel) heb ook gewisselt tussen statslicht relais en...
  24. V

    GEZOCHT Bolt on einddemper

    Hi beste mensen ik zoek een eind demper voor mn kawasaki zxr750L uit 1994. Het moet wel een bolt on systeem zijn. Laat maar weten wat he hebt voor welke prijs. M.v.g Vincent
  25. V

    Iemand op het forum die nog spuitwerk doet?

    Beste forumers ik zoek iemand die mn motorfiets geheel wilt spuiten behalve het frame. Het gaat om een kawasaki zxr750 uit 1994 dus een L2. De kappen en de tank wil ik graag in kawa groen hebben. Ik zal zelf de stickers eraf föhnen. Op mn topkuip zit een scheur en die moet ook gerepareerd...
Terug
Bovenaan Onderaan