Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Verboompie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Verboompie

    Help! Yamaha r6 (2004) - 25kw

    Beste mensen van het forum, Ik heb een r6 gekocht uit 2004 en moest begrensd worden naar 25kw. Echter had ik hiervoor een xt660x (35kw) en daarvoor een r6 uit 2000 met 25kw. Het verschil met de yamaha voorheen uit 2000, is dat ik 220km/pu haalde (maakt verder niet uit). Het gas kon ik voor...
  2. Verboompie

    Zomer: Route naar Costa Brava

    Beste mensen, Ik zie al veel belovende topics en heb al veel gelezen over lange reizen. Ikzelf rijdt op een xt660x uit 2004 en rijdt samen mijn mijn broer (z750) naar spanje toe. We doen hier 3 dagen over en ziet er als volgt ongeveer uit: - Dag 1: 600km - Dag 2: 600km - Dag 3: 300km...
  3. Verboompie

    Keuze 1000cc naked

    Beste mensen, Ikzelf rijd nu op een xt660x, uit 2004, maar merk dat het niets voor mij een een SM/Toermachine. Ik rijd toch liever op een naked. Ik heb zitten lezen, lezen, lezen en nog eens lezen. Ik kwam eruit dat ik graag een 4 cilinder wilde, 1000cc en kwam op de volgende motoren: -...
  4. Verboompie

    Front fender (acerbis)

    Nog een voorspatbord liggen (niet gebruikt!) Dacht dat het wel zou passen op mijn motor, helaas. Geen beschadigen en nog niet gebruikt, het gaan om het volgende: OFF-THE-ROAD | Acerbis super moto front fender xtx xt660 xtx660 Geef een leuk prijsje en dan mag je hem komen ophalen :)...
  5. Verboompie

    xt660x uitlaten

    Heb zelf nieuwe uitlaten onder mijn motor, oude uitlaten zijn voorzien van hitteschilden( (kunnen ook los worden gekocht). Mocht iemand hem voor een leuke prijsje willen hebben, stuur me dan een persoonlijk bericht :) Foto's: ImageShack - Best place for all of your image hosting and...
  6. Verboompie

    Yamaha XT660 accessoires

    Hierbij biedt ik het volgende aan voor de verkoop vanwege niet gebruik: - Bagagerek - Koffer (2 sleutels aanwezig) - Yamaha xt 660 x skidplate (titanium) - standaard luchtfilter mocht er interesse zijn laat het me dan via pb weten, dit geldt eventueel voor meer informatie :)
  7. Verboompie

    25kw kit van een yamaha xt660x

    Beste mensen, Vanaf 19 janari, mogen de mensen van een 25kw rijbewijs instromen naar een A2(35kw) rijbewijs, mits je hem al hebt. Ik heb een yamaha xt660x uit 2004, waar op kenteken staat dat de motor 35kw is en 0,19kw per kilo, dus ik mag volgens de nieuwe regels vol vermogen rijden...
Terug
Bovenaan Onderaan