Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bert65
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bert65

    contour roam 2

    Contour roam 2 met draaibare bevestiging.Wel zelf nieuw dubbelzijdig tape kopen.Doe een leuk bod,het liefst af te halen.
  2. Bert65

    Gereedschapswagen

    Gereedschapswagen weinig km's en altijd binnen gestaan :+ Vraagprijs € 150.- Af te halen in Purmerend. verkocht dus mag verwijderd worden
  3. Bert65

    Nieuwe generatie helmen?

    Na de scully weer een nieuwe. Gaat dit de toekomst worden...of te veel van het goede?
  4. Bert65

    14 juni ride out voor Jonah

    Ride Out voor Jonah
  5. Bert65

    Div.lampjes gratis af te halen

    Rode ledlampjes 2 stuks. Reflector met verlichting(ik dacht ook met remlicht) 2 richtingsaanwijzers. 2 witte lampjes. Alleen afhalen in Purmerend.
  6. Bert65

    versnellingsproblemen

    Het zal hier ongetwijfeld al eens ter sprake zijn gekomen,maar ik kan het niet zo snel vinden. Vandaag kreeg ik problemen met de versnellingen.Ik kan alleen naar een hogere versnelling als ik deze met mijn voet omhoog houd. Dus niet meer een tikje naar boven geven zodat hij de versnelling...
  7. Bert65

    linkpijp

    Ik heb deze over omdat hij niet pastte op mijn motor.Er zit een deukje in zoals te zien op de foto,maar ik denk dat je die niet meer ziet als hij geplaatst is. De smalle kant is 50 mm(buitenmaat) en de brede kant is 60 mm(binnenmaat)
  8. Bert65

    linkpijp R6 2000

    Ik ben op zoek naar een linkpijp voor een R6 uit 2000,die op de demper met 51 mm moet komen. Heeft iemand deze of weet waar ik er een kan bestellen?
  9. Bert65

    Is deze uitlaat wat?

    Ik kwam een advertentie tegen met deze uitlaat.Het is voor een R6 uit 2000. Nu vroeg ik me af of iemand dit merk kent en of het een goede uitlaat is?
  10. Bert65

    hulp gezocht met knipperlichten

    Ik heb een paar nieuwe LED knipperlichten met achterlicht en remlicht op een nieuwe Rizoma kentekenhouder geplaatst.Nu werk de verlichting en de remlichten hiervan goed.Alleen de knipperlichten doen het wel als mijn verlichting uit is,zodra ik mijn licht in de eerste stand zet worden ze minder...
  11. Bert65

    Ook maar even voorstellen

    Ik ben al enige tijd aan het meelezen op dit gezellige en actieve forum en heb me nu ook maar geregistreerd. Mijn naam is Bert ik ben 47 jaar en van beroep schilder.Ik rijd op een Yamaha R6 uit 2000.
Terug
Bovenaan Onderaan