Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Klaas-Marten

    KTM 990 Adventure 2006

    KTM 990 Adventure te koop met 60500 km op de klok. Een mooie topkoffer krijg je erbij evenals de originele uitlaatdempers als je dat wilt. Lambda sonde's heb ik ook nog. De motor trekt soepeler op zonder de lambda sonde's, en is ook nog eens zuiniger. De motor rijd zeer goed, veel koppel...
  2. Klaas-Marten

    KTM Superduke 990 verkocht

    Een goed onderhouden KTM Superduke te koop wegens aanschaf andere motor. Ong. 20.000 km op de teller Heb de motor nu een jaar in bezit, alleen maar met mooi weer gereden. Bouwjaar is van 2005, geimporteerd uit duitsland door vorige eigenaar. Is goed op gepast. De motor heeft een grotere...
  3. Klaas-Marten

    scala rider freecom 4

    Hallo, Is hier iemand die ook een Freecom 4 wil hebben? Je kan een duoset kopen voor 266,90 op fc-moto. Dan ben je dus 133,45,- per set kwijt wat niet veel geld is. Kunnen we met z'n 2en gewoon zo'n set kopen was mijn idee. Als je ook graag zo'n apparaat wilt hebben, stuur je maar een pm. Dan...
  4. Klaas-Marten

    rechter topkuip ktm 990 adventure gezocht

    rechter topkuip/zijkap van een ktm adventure 990 2006 in de donkergrijze kleur gezocht
  5. Klaas-Marten

    gevraagd loop of sloop honda xr/xl 600 500 r yamaha xt 600

    Gezocht, een Honda of yamaha enduro 1 cilinder. prolink ophanging minimaal 500cc
  6. Klaas-Marten

    KTM 990 superduke vanaf 2007 Brandstoftank

    KTM 990 superduke vanaf 2007 Brandstoftank gezocht
  7. Klaas-Marten

    Beste enduro/cross motor?

    Ik zoek een motor waarmee ik enduro's kan rijden en hij moet ook goed op de crossbaan kunnen, dus strakke vering en niet te zwaar. Erbij komt dat ik hiermee wil beginnen dus competitie ga ik me eerst niet mee bezighouden. Liefst viertakt maar als 2takt de betere optie is zal ik daar ook naar...
  8. Klaas-Marten

    Gezocht 2 takt enduro

    Ik zoek een 2 takt enduro Voorbeelden: yamaha YZ 250 Honda CR 250 KTM 300 EXC Kawasaki KX250 Husqvarna TE 300 Prijs tot 2500,-
  9. Klaas-Marten

    KTM LC4 620 640 625 Adventure motor gezocht

    Ik zoek een KTM lc4 offroad motor Prijs zal tussen de 1500 en 2000,- wezen moeten. eisen: elektrische start boven de 600cc 1 cilinder gr klaas-marten
  10. Klaas-Marten

    Honda XR600

    Hee, Ik zoek een Honda XR600, bouwjaar maakt niet uit. Als je me een email stuurt met foto's komen we wel verder. Op marktplaats en speurders zoek ik al een paar maanden naar zo''n motor maar er worden weinig aangeboden de laatste tijd. Zijn er hier nog leden die hun XR600 kwijt willen...
  11. Klaas-Marten

    Iemand in het bezit van een Honda NSR 125,?

    Hallo mensen, Aangezien ik nu mijn autorijbewijs, trekker en brommerrijbewijs heb, zit ik nu te denken om een motorrijbewijs erbij te doen. Ik ben nu 18 en ik haal het niet meer om voor de nieuwe regeling in 2013 het rijbewijs te gaan halen. (en hier valt ook niet over te discussiëren met...
  12. Klaas-Marten

    Kosten motorrijbewijs 2013

    Hallo, Ik heb me net geregistreerd en heb nu direct al een vraag. Ik heb al gegoogled, gezocht op dit forum mbv de zoekmachine maar ik kon niks relevants vinden. Het lukt me nu zeker niet meer om het motorrijbewijs te gaan halen voor 19 januari 2013. Dus dan kom ik in de nieuwe regeling...
Terug
Bovenaan Onderaan