Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nightbat®
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nightbat®

    Pagina 444 van het GSX-R 750 topic wil niet laden - Serverfout

    https://www.motor-forum.nl/threads/suzuki-gsx-r-600-750-deel-8-een-nieuwe-topic-impuls.437553/page-444 Zowel achter de PC of met een mobieltje Pagina 443 doet het nog prima
  2. Nightbat®

    Kleinste HID ballast

    G'dag allen Even een snel vraagje Wat is de kleinste ballast voor xenon verkrijgbaar, en/of misschien er ballasten zijn met geïntegreerde ontsteker?
  3. Nightbat®

    100km/u veiliger voor motorrijders

    Weet niet of deze al is langsgekomen https://www.motor.nl/nieuws/100-km-u-op-snelweg-veiliger-voor-motorrijders/ "Goed meetbaar" ...'tuurlijk Dat er 2 jaar lang zowat geen file stond heeft er vast nul invloed op gehad
  4. Nightbat®

    Rizoma Handgrepen / Titax Boksteunen voor (o.a.) Suzuki

    Te koop: Rizoma handvaten Sport (GR205A) Zilver (brushed) ZGAN, koud een week op m'n motor gezeten (kleur beviel niet) helemaal compleet en onbeschadigd, alleen wat locktite in het schroefdraad (gasschuiven en inbusjes zijn van m'n nieuwe set, dus niet gemonteerd gezeten) Voor sturen van 22...
  5. Nightbat®

    Gestolen Delfgauw geel zwarte GSX'R 1000 2005 MP-LR-05

    02/11/2116:45 Delfgauw Ruyven 2 heren hebben de motor vanmiddag gestolen
  6. Nightbat®

    Gestolen Delfgauw geel zwarte GSX'R 1000 2005 MP-LR-05

    02/11/2116:45 Delfgauw Ruyven 2 heren hebben de motor vanmiddag gestolen
  7. Nightbat®

    Dat kreng waar ik maar niet vanaf komt

    Sommigen zullen dit ook hebben Dat paar handschoenen, laarzen, helm of broek, wat al veel langer mee gaat als alle "vervangers", of beter zit, of functioneert of,... Bij mij is dat m'n 16 jaar oude Rev'it V12 jas Is comfortabeler en betrouwbaarder als tot dusver alle vervangers (zelfs de...
  8. Nightbat®

    (Bijna) geen remdruk achterrem, Reservoir vol

    Goed, Op M'n GSX-R 1000k5, hoewel ik dus m'n achterrem maar 1% gebruik, zou ik wel willen dat als ik hem gebruik, dat die het ook naar behoren doet Ik kwam er dus vandaag achter dat alleen op het allerlaatst (tegen de stop aan), de klauw aangrijpt, maar dan hooguit met net genoeg kracht dat ik...
  9. Nightbat®

    Haaksleutel(s)?

    Even een simpel vraagje: Mijn achterveer op m'n GSX-R is zoals bij veel motoren vastgezet met 2 (kasteel?)moeren die elkaar borgen Voor het loshalen zal vast 1 haaksleutel volstaan, maar voor het opnieuw vastzetten, is het daar de aanbeveling om 2 haaksleutels te hebben?
  10. Nightbat®

    Advertentie door overlay actief

    Als ik op m'n mobiel m'n alerts aanklik en dan op een melding, en de MF pagina staat op z'n hoogst (geen scroll naar beneden) dan 'tik' ik door de melding heen en opent de advertentie die er achter zit Voor de goede orde: het pulldown menu voor alerts ligt dan gewoon bovenop en verdwijnt niet...
  11. Nightbat®

    Een alarmlichtschakelaar kan niet 2-polig zijn?

    Correct? Dit ivm met de connectie tussen de linker en rechterzijde die dan bij normaal gebruik van de knipperlichten de stroom aan de ander doorgeeft? oftewel, alle terminals moeten van elkaar geïsoleerd blijven tot de connectie daadwerkelijk tot stand word gebracht?
  12. Nightbat®

    Meer licht

    Goed, m'n vorige fietsje had Xenon erop hangen Huidige heeft gewoon Halogeen Nou moet ik zeggen dat ik goede ervaring met Xenon heb (10 jaar zonder problemen op m'n vorige fiets meegegaan) Maar het is weer een hoop gezeur met ballasten en inbouwen (uiteindelijk zal ik waarschijnlijk toch de...
  13. Nightbat®

    Misschien hier nog interesse voor MWR Filter GSX-R 600/750 2006-2010

    -MWR Luchtfilter Past op GSX-R 600/750, bouwjaren 2006-2010 "stille" luchtfilter (mocht je zoals ik, een paar aluminium inlaatkelken hebben gemonteerd en op Assen willen gaan rijden) +/- 16000 km oud, gaat dus nog we even mee, moet wel even opnieuw gereinigd worden €60 Onderdeel kan...
  14. Nightbat®

    Luchtfilter identificatie GSXR-1000 2005

    Nou had ik vrijdag de doos open met het filter, en zocht naar evt een merknaam (met m'n stomme kop vergeten een foto te nemen) maar die stond er niet op Als ik zoek naar OEM filter voor mijn fiets, dan krijg ik (o.a.) deze afbeelding te zien: Nou zag de mijne ongeveer hetzelfde er uit...
  15. Nightbat®

    Voor GSX-R 600/750 06-10 MWR Luchtfilter,

    -MWR Luchtfilter Past op GSX-R 600/750, bouwjaren 2006-2010 "stille" luchtfilter (mocht je zoals ik, een paar aluminium inlaatkelken hebben gemonteerd en op Assen willen gaan rijden) +/- 16000 km oud, gaat dus nog we even mee, moet wel even opnieuw gereinigd worden €60 Onderdeel kan...
  16. Nightbat®

    Bout dB killer amerikaanse demper

    Goeiemorgen mensen Ik moet een bout hebben tussen M5 en M6 en word geen wijs uit tabellen op het internet
  17. Nightbat®

    Sidi Roarr, ST, Vortice, Mag-1, Bomen/Bos

    Ok dames en heren. Gezien m'n ouwe, vertrouwde Sidi Vertebras ondertussen ook een beetje op leeftijd beginnen te komen, ben ik een beetje aan het orienteren voor een paar nieuwere Een simpele Google gooit me dood met sites waar ik ze kan kopen, en de resultaten met 'reviews' zijn over het...
  18. Nightbat®

    dBs verminderen

    Hee, MF, tijdje geleden dat ik hier actief was (dagelijkse beslommeringen) Onderhand heb ik wat expertise nodig Ik ga in augustus voor het eerst sinds jaren weer een circuitdagje doen, op Assen Nou denk ik dat mijn fiets net niet de dB eisen gaat halen zoals die is (of eigenlijk...
  19. Nightbat®

    trillen in remmen/vork bij afremmen

    even vinger op de zere plek: dus niet op hogere snelheid puur als ik tot stilstand ga komen, in de laatse meter(s) heb ik het idee alsof m'n voorwiel stuitert/m'n balhoofd (enorme) speling heeft Gsxr nog geen 2 jaar oud en pas 20k gelopen heb er tot dusver 8000km braking waves op zitten...
  20. Nightbat®

    Autos op water (tenminste....)

    Ondanks een LTS motorvoertuigen diploma, weet ik nog steeds niet -en vraag ik het me nog steeds af hoe er in godsnaam zoveel water uit die uitlaten kan spuiten de laatste tijd Lengen de pomphouders hun benzine soms aan? Wat mij dan vooral zorgen baat, zeker met het huidige weer in de...
  21. Nightbat®

    Pijn in me r**t. Harder/zachter zadel?

    Helaas ben ik niet gezegend met een goed gevoed zitvlak (sommige zouden 'slank' nog wel een overstatement vinden) nou is het zo dat als ik fijn een stukje ga rijden (40km+) op m'n GSX-R dat na een tijdje m'n schaambeen 1 word met het zadel ...dat haalt op een pijnlijke manier de lol uit...
  22. Nightbat®

    gez. Remschijf voorzijdetbv GSX-R750 K

    Ben op zoek naar een standaard 310mm schijf voor m'n GSX-R uit 2006 wie heeft er nog een (rechte) schijf liggen?
  23. Nightbat®

    Domme vraag RPM/dB

    Vandaag tijdens een bezoekje bij de dealer kwamen de geluidsmetingen ter sprake nou word het geluid gemeten bij +/- 50% van het toerental bij een nieuwe GSXR 750 is dat 102dB bij 6600rpm bij een 2003 1000 is dat 93 bij 5400rpm Nou lijkt het er dus op dat hoe hoger het toerental hoe hoger...
  24. Nightbat®

    Gilles Kettingspanners

    Loop al een tijdje te kijken naar deze dingen om ze op m'n Soes 750k6 te zetten Gilles tooling maar nou vraag ik me af hoe het zit met montage (omdat er ook over gaten boren word gesproken) zijn er rijders hier die deze dingen op hun fiets hebben zitten?
  25. Nightbat®

    Raar effect optrekken Gsxr 750 K6

    Ok, mijn K6 houd er niet van als ik rond de 3500 tpm optrek Rustig wegrijden, geen probleem, maar als ik een beetje giftig op het gas ga en net iets sneller de koppeling op laat komen, krijg ik dit dus voor m'n kiezen hij klinkt dan alsof ik een versnelling te hoog zit met een slepend...
Terug
Bovenaan Onderaan