Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Punicajack
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Punicajack

    Gran Premio d'Italia TIM 29 mei-31 mei 2015

    We gaan ons weer opmaken voor hopelijk een spannend race weekend op Autodromo del Mugello. Het weekend op Mugello is altijd bijzonder en dit jaar wordt het heel spannend voor de italiaanse fans. Voor het eerst sinds jaren is de Ducati en berijder(s) weer een competatieve combi. Ducati heeft...
  2. Punicajack

    GP Red Bull de la República Argentina 17-19 april 2015

    Vorig weekend was de race of CotA, een weekend later kunnen we weer voor de buis zitten, er wordt weer gereden, nu in Argentinie! De MotoGP rijders zitten dit jaar na 2 races dicht bij elkaar in de puntentelling, dus het is de vraag wie na deze GP de leiding zal nemen. De moto2 zit...
  3. Punicajack

    Red Bull Grand Prix of The Americas 10-12 april 2015

    Race 2 van seizoen 2015 gaat van start at COTA, Circuit of the Americans. Na race 1 lijken de rollen omgedraaid, Repsol Honda loopt momenteel achter de feiten aan, een sterke rijder verloren aangezien Dani herstelt van een operatie voor zijn armpump probleem, zijn vervangen Aoyama zal niet...
  4. Punicajack

    Gran Premio Generali de la Comunitat Valenciana 2015

    Jorge vs Vale, wie pakt de 2e plek? Vorig jaar won Lorenzo de race en het is niet Rossi zijn favoriete circuit, maar Lorenzo moet flink wat punten inlopen. Maar daar kunnen we in een ander topic over praten. ;) Moto3 wordt de spannenste race, gaat Miller nog voor sensatie zorgen door de...
  5. Punicajack

    Shell Advance Malaysian Motorcycle GP 2014

    Ik ga voor de triple op rij na de OPs van Motegi en Phillip Island ;) Over minder dan 15 uur gaan de moto3 luitjes weer de baan op, nu op het circuit van Sepang. Afgelopen race is veel besproken door de vele crashes en de resultaten. De doctor himself had de volledige 25 punten en Lorenzo met...
  6. Punicajack

    Tissot Australian Grand Prix 2014

    Marc Marquez is afgelopen race voor de 2e keer wereldkampioen geworden. De titel "Vice-wereldkampioen" is nog lang niet beslist. Rossi en Pedrosa staan beide 3 punten voor op Lorenzo alleen heeft Lorenzo de afgelopen races de beste zaken gedaan en is met 2 winsten op rij erg gemotiveerd! Vorig...
  7. Punicajack

    Motul Grand Prix of Japan 2014

    Marquez heeft zondag zijn eerste "matchpoint" voor het kampioenschap van 2014. Het is onderhand eigenlijk alleen maar de vraag wanneer hij kampioen wordt. In het begin van het seizoen leek het erop dat hij op zijn thuis circuit in Aragon het al kon flikken, dat hebben Pedrosa, Rossi en Lorenzo...
  8. Punicajack

    Hertz British Grand Prix - Silverstone 29-31 aug. 2014

    Binnen 3 dagen starten de eerste trainingen in Silverstone. Wie gaan er in Engeland “shinen”? Moto3 Miller nog steeds aan de leiding, Alex Marquez heeft heel iets terug gepakt in Brno maar moet meer doen om het gat van 23 punten te verkleinen. Verder hopen we natuurlijk dat de...
  9. Punicajack

    GP Monster Energy de Catalunya

    Het motogp seizoen is bij de 7e race aangekomen. Marc Marquez heeft op dit moment alles gewonnen vanaf pole position, alhoewel de laatste winst zwaar bevochten was. Kunnen de Yamaha's eindelijk een winst af snoepen op een circuit waar ze zelf al erg succesvol zijn geweest? Zal Pedrosa weer...
  10. Punicajack

    Suzuki's terugkeer in de MotoGP in 2015

    Misschien leuk om te te speculeren over hoe competatief Suzuki gaat zijn in 2015. Suzuki heeft wat filmpjes uit laten komen over de ontwikkeling van de machine. Het wordt een 4 cilinder in lijn in tegenstelling tot de eerdere V4 configuraties en ze spreken in de filmpjes al over een meer 'smooth...
  11. Punicajack

    AirAsia Grand Prix of Japan (25-27 okt.)

    Volgende is in Japan! Een dramatische race in Australia heeft ervoor gezorgd dat de spanning in het kampioenschap enigzins terug is, met nog 2 races te gaan, 50 punten maximaal te behalen. Huidige stand voor de titelkandidaten Marc Marquez: 298 Jorge Lorenzo: 280 Dani Pedrosa: 264...
  12. Punicajack

    Tissot Australian Grand Prix (18-20 okt)

    Hengelt Marquez op Philip Island al de titel binnen? Vanaf 2007 was het Stoner's land! Stoner gaat em dit keer niet winnen (of rijdt hij stiekem toch mee?) Wie wel? Het Circuit Track guide Vorig jaar race Pedrosa verloor definitief de mogelijkheid om kampioen te...
  13. Punicajack

    In Duitsland werken, motor exporteren of NL houden?

    Er zijn al wat topics over, meestal gaat het over motor importeren, maar mijn dit is mijn situatie. Ik ga vanaf de zomer in Duitsland werken en daar ook voor het grootste gedeelte van de tijd wonen. Echter, mijn wederhelft blijft in Nederland wonen en ik houd daar uiteraard nog contact mee...
  14. Punicajack

    Leren combi IXS mt 50 zwart/rood/wit, 90 euro

    Deze IXS combi maat 50 is te koop nadat ik ben verleid met de aankoop van een nieuwe combi op de motorbeurs. Het pak is in prima staat, geen noemenswaardige beschadigingen, nooit mee gevallen! Geen kale plekken, ritsen werken allemaal prima, kortom een prima 2ehands motorpak. Ik heb nu 3...
  15. Punicajack

    Yamaha Diversion 600s 2002 in Zeist

    Het betreft hier de motor van mijn collega en hij is een perfecte staat. Dus te koop een yamaha Diversion 600 s uit 2002. Kilometerstand 38232 Zeer nette en betrouwbare motor die een hele boel kilometers kan maken! Kort geleden een kleine beurt gehad, waarbij de accu is vervangen. De...
  16. Punicajack

    Leren combi, merk Damen, ZGAN

    Verkocht Zoals titel zegt;Een combipak van het merk Damen, dit houdt in een losse broek en jas die aan elkaar te ritsen zijn via een rits over de hele heup.Het is een zwart pak, maat 52 en is echt in nieuwstaat. Pak gekocht van iemand die em 2x aangehad heeft. Zelf een paar ritjes mee...
  17. Punicajack

    Warme cb-1 loopt niet goed

    k hoop dat jullie ons kunnen helpen. Mijn vriendin heeft een aantal weken geleden deze cb-1 gekocht en hij is echt prima totdat ie warm wordt. Dan heeft ie last van afslaan, start ook moeilijker, gorgelt en knalt in de uitlaat. Er is al wel naar gekeken, carburateur, bougies enzo en dat ziet...
  18. Punicajack

    GS500E 450 euro

    De motor is verkocht! Bedankt voor de kickjes en ik wens de nieuwe eigenaar veel plezier Waarschijnlijk zien we em wel op MF :) Omdat ik eindelijk een andere motor heb kunnen kopen zet ik mijn gsje in de verkoop. Ik heb hier 3 jaar op gereden en zo'n 25k km extra op de teller gezet. Ik ben...
  19. Punicajack

    All-road 600-650cc 1500 euro?

    Ik rij nu op een gs500. En het gebrek aan vermogen vind ik niet zo erg, alleen de gs is wel tamelijk saai, behalve in de bochtjes dan. Ik wil wel eens een all-road proberen, maar deze moet dan niet zo gek veel kosten. Rond de 1500 euro kan ik missen. Wat is dan een goede optie, of is het beter...
  20. Punicajack

    Hoog brandstof verbruik BMW K 75 RT

    Het is een technisch probleem, maar omdat het een toermotor getreft zet ik een link hier. Misschien hebben jullie ideeen. www.motor-forum.nl/forum/topic.php/59964/1
  21. Punicajack

    Hoog brandstof verbruik BMW K 75 RT

    Mijn vader rijdt een BMW K 75 RT uit 1995. Deze heeft een wat hoger dan normaal brandstof verbruik en moet ook erg lang warmlopen. Hier zijn wat gegevens. Particulier gekocht km-stand: 67.000 km 1e start 's morgens => Vol choke, na 1 min kan ut op half choke en na 3-4 min kan de motor zonder...
  22. Punicajack

    KneeDown met een Kawa CSR 305

    Ik rijd een CSR 305, omdat ik aan de 25kw vastgebonden zit en dit een hele goedkope optie was. Nu zat ik een beetje proberen hoe schuin ik kon in de bocht. Ik had een haarspeldbocht gevonden en op het laatst ging ik met de voetsteun over de grond terwijl mijn knie nog helemaal niet in de buurt...
  23. Punicajack

    kleine naked bikes

    Ey, ik zit nog aan de 25 kW en ik heb het geld nog niet. Maar ik kijk heel vaak naar mijn vervolgmotor over 1,5 jaar. Ik zit te denken aan een: cb-1 bandit 400 soes gs 500 e gpz 500 (ok geen naked) cb 500 Wat zou de beste keus zijn qua kwaliteit/prijs. Ik denk dat ik er ongeveer 2000 euro aan...
  24. Punicajack

    Punicajack

    Hallo, Ik ben Jack Slootweg. En ik heb mijn motorrijbewijs vorig jaar augustus (26-08-2003) gehaald. Ik woon in Bilthoven, als inwonende bij een vrouw (student). En ik ben ook vaak bij mijn ouders in Julianadorp (Den Helder). Omdat ik gebonden ben aan de 25kW regel en aan een studentensalaris...
Terug
Bovenaan Onderaan