Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mitta
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mitta

    bmw laptimer + baken 2D

    Bij deze verkoop ik mijn 2D laptimer set voor bmw. Nog in perfecte staat zoals u kunt zien! Maar 4/5 keer gebruikt. Vp: €200,-
  2. Mitta

    TK: 2D ir ontvanger + baken(BMW)

    Interesse peiling voor mijn 2D infrarood ontvanger met bijbehorende baken. Totaal 2/3 keer gebruikt wat ik eigenlijk zonde vind. Nieuwprijs €400, doe een goed bod en misschien ga ik wel overstag :+ evt ook een 230/12v omvormer erbij!
  3. Mitta

    RidingWithMitta vlogger 2016

    Hallo allemaal! In 2016 ga ik dan eindelijk beginnen met mijn vlog kanaal! *:) Hierin ga ik motoren reviewen, evenementen bezoeken, doelloos rondrijden en nog veel meer *:) Heb ik stiekem je interesse gewekt? En wil je graag op de hoogte worden gehouden over de voortgang? Like dan...
  4. Mitta

    IR ontvanger tbv laptimer BMW

    Beste, Bij intresse bied ik een nieuwe IR ontvanger aan voor verschillende BMW modellen. Heb deze vorige week aangeschaft, maar achteraf gezien is een gps ontvanger praktischer voor mij. Ontvanger zit nog nieuw in de doos en is niet gemonteerd geweest. Nieuw prijs 190,- (in NL 200,-) gaat...
  5. Mitta

    Verheul motorhoes Supersport

    Te koop aangeboden een Verheul motorhoes voor een supersport. 1,5 jaar geleden aangeschaft en is nog zgan, motor heeft met de hoes onder een afdak gestaan dus de hoes heeft nog nooit regen gevoeld. Mag weg omdat ik nu een naked rij en de hoes te klein is hiervoor. Nieuwprijs is €85, mag...
  6. Mitta

    Gopro Hero3/3+ Batterijen 3st

    Voor de liefhebbers, ik heb nog 3 batterijen nieuw in het doosje. Nooit gebruikt. Gaan om deze: 3stuks, mag weg voor €15
  7. Mitta

    TK: R1 RN19-RN22 remblokken

    Setje braking remblokken tekoop, half gesinterd. Mag weg voor €70,-
  8. Mitta

    Braking remblokken R1 07>14

    Set braking remblokken(Nieuw!) Klik voor Braking site Gesinterde compound voor sportieve gebruik op de weg. - Constante remwerking in de zomer en winterseizoen. - Uitstekende combinatie met de "floating" zwevende voor remschijven. Set kost nieuw rond de €130.
  9. Mitta

    R1 07: Carbon hugger,Puig ruit,kettingbeschermer

    Ik heb wat spullen over die ik te koop aan bied. Carbon hugger(gereserveerd) Kettingbeschermer €15 Puigruit (niet moeders mooiste meer,zie foto) €20 Heb ook nog een origineel kuipruitje liggen!!(staat niet op de foto)
  10. Mitta

    Tankmount R1/R6/YZF600R

    Tankmount zgan, enkel gemonteerd. Koste nieuwe €30+. Ik vraag er €15,- voor. Past op: 1999-2013 YAMAHA R6 / R6S 1998-2013 YAMAHA R1 1994-2007 YZF600R
  11. Mitta

    Valtermoto race tankdop R1/R6

    Valtermoto race tankdop in goede staat, geen krassen of gekkigheid. €50 of een goed bod.
  12. Mitta

    Braking remblokken R1 07>14

    Set braking remblokken(Nieuw!) Klik voor Braking site Gesinterde compound voor sportieve gebruik op de weg. - Constante remwerking in de zomer en winterseizoen. - Uitstekende combinatie met de "floating" zwevende voor remschijven. Set kost nieuw rond de €130 dus €100 lijkt me wel...
  13. Mitta

    RN19 onderdelen

    Ik heb wat spullen over die ik te koop aan bied. Carbon hugger €30 Kettingbeschermer €15 Puigruit (niet moeders mooiste meer,zie foto) €20 Tankmount €15 (Zgan) Valtermoto race tankdop(goede staat, geen krassen oid) €50 Set braking remblokken(Nieuw!) Klik voor...
  14. Mitta

    Gezocht circuitfiets met inruil straatfiets(R1 07)

    Hallo, Ik ben rustig opzoek naar een circuitfiets, het liefst een 1000cc. 600cc is denk ik te klein voor mij maar heb ik nog nooit getest(ben 2m). Dus ik sta er wel voor open. Voorkeur gaat uit naar 2007+ modellen. Dit is mijn straatfiets: R1 07 Evt is bijbetaling ook mogelijk! Heb...
  15. Mitta

    R1 07/08 duoseat cover

    Ik ben opzoek naar een duo cover, het liefst wit. Mag beschadigd zijn( is om de gopro opteplakken) Heb je wat liggen in een hoekje? let me know.
  16. Mitta

    Carbon delen R1 '07 kopen

    Ik wil graag een carbon hugger+kettingkast. En misschien nog een paar dingetjes. Nou zijn er via google 100e sites te vinden. Maar misschien hebben jullie al ervaring met het bestellen van carbon delen. Dus waar hebben jullie het gekocht en welke shops zijn aan te raden? mvg
  17. Mitta

    Alpinestars vs Revit(TCX)

    Goedenmiddag :W De motorbeurs komt er binnenkort aan en ik wil het een en ander aanschaffen. Nou hoor je vaak in de wandelgangen dat Alpinestars een A merk is en Revit een B merk, maar hoe is dat tegenwoordig? Ik wil namelijk handschoenen en laarzen gaan kopen. De keuze uit de Alpinestars...
  18. Mitta

    Aankooptips R1 07'

    Hallo! Ik ben van plan een R1 te kopen van bouwjaar 2007 met bijna 30k op de teller. Ik heb al een mooie lijst gevonden op motornet.be (Waarop te letten als je een 2de handsmotorfiets koopt). Maar zijn er nog specifieke aandachts punten van het 2007 model? En wat zegt de kilometerstand van...
Terug
Bovenaan Onderaan