Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Djeez
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Djeez

    Gespot *H-47-KH

    Vanmorgen gespot mét sticker in de Baetrixhaven te Maastricht. Ik vond t wel lef hebben, ik vond het te glad, en veeeeeeeel te kkkkkkoud! Tot spots... P.s. heb ook nog een foto, maar die krijg ik niet geplaatst, ikke digibeet..
  2. Djeez

    Koffer gevonden op A10..

    Weginspecteur René ‏@WIS_Rene 16 min. Meer Wie mist er een motorkoffer,gevonden A10 Li 30,8 graag RT,U kunt zich melden #08008002 of @Rijkswaterstaat pic.twitter.com/BOzxNlxubS Kwam deze op twitter tegen. Iemand van hier?
  3. Djeez

    Kuipdeel in de berm

    Hallo, Even een vraagje voor een vriend van mij. Die is zaterdag met zijn nieuwe 2e hands van Veldhoven naar Maastricht komen rijden en heeft onderweg een kuipdeel verloren. Achteraf leek het helemaal niet vast te zitten. Nu heeft ie met de verkoper gebeld, en die zou hem een nieuwe bestellen...
  4. Djeez

    Welke onderdelen te kopen/vervangen koppeling ER-5

    Vandaag is voor de 2e keer binnen 4 weken de koppelingskabel van mijn Er-5 over gegaan. De ANWB man zei de vorige keer al dat ie bang was dat de koppeling slecht was, maar dat ik het. Ff proberen moest met een nieuwe kabel want die kost maar een tientje... Ik had al aan mijn buurman gevraagd...
  5. Djeez

    problemen met openen algemene motorpraat

    Even geen idee waar ik dit zou moeten zetten, dus hier. Ik heb sinds gisteren wat problemen met het forum op mijn werk (ja ik weet het, tis het werk maar af en toe moet een mens ontspannen) O-) Ik kom wel nog op het forum, inloggen lukt ook gewoon, en ik kom alle subfora in alleen algemene...
  6. Djeez

    Er-5 motor slaat uit bij wegrijden koude motor

    Vraagje, sinds een maandje heb ik een er-5. Rijd lekker, maar heeft 1 probleempje. Als de motor koud is en ik wil de eerste keer wegrijden valt ie uit op het moment dat de koppeling het aangrijpingspunt bereikt. Ook als ik hem start met de choke en even stationair laat lopen valt ie uit. Wat...
  7. Djeez

    Opgave reparatiekosten juist?

    Wie is (net als mij) al eens zo stom geweest weg te rijden met het schijfremslot er nog op, en wat kostte dat? Ik heb het 2 weken terug gedaan met de shadow. De schade viel mee, alleen de ophanging van de klem zou kapot zijn, en het slangetje was los. Naar de motorzaak gegaan, die me nog voor...
  8. Djeez

    Maastricht maakt motorparkeerplaatsen

    bit.ly/137UTSH Graag, nu staan de motoren tussen de fietsen op de Vrijthof! Edit; ik digibeet en krijg de link niet fatsoenlijk gekopieërd... staat op L1.nl
  9. Djeez

    Sissybar voor Honda shadow VT600

    Hallo, Omdat mijn dochter graag meerijdt op de motor ben ik op zoek naar een Sissybar voor de VT600. Kan ze zo eigenlijk niet vinden. Op de 1100 hebben we er al een en ik (en mijn dochter) vinden een Sissybar net even wat veiliger en dan kan ze ook bij mij achterop.
  10. Djeez

    Voorstellen; Djeez

    Hallo, Ik ben Judith, en ben aan het lessen. Heb al een Honda shadow in de schuur staat, dus het duurt me te lang natuurlijk. Woon in het zuiden van het land dus dichtbij de leuke wegen.
Terug
Bovenaan Onderaan