Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PROTON1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. PROTON1

    R100GS ENDURO Side

    Door omstandigheden heb ik recentelijk het motorrijden (op 2 wielen) afgezworen hou het alleen bij zijspannen... Een nieuw projectje voor deze winter. Heb een R100GS Enduro sidecar aangeschaft die origineel voor ca. 20 jaar werd gebouwd door een zijspanbouwer in Nurnberg. Het zijspan was niet...
  2. PROTON1

    Aandrijving BMW met zijspan vraag om raad

    Hallo, ik liet me recent een zijspan bouwen door LBS. De trekker een R1150GSA van 2004. De bouw duurde de gebruikelijke 6 maanden, dan nog een hele rimram om het voertuig L4e te krijgen. Ik ben belg dus die hele conformiteitsprocedure nam Belgische toestanden aan, maar het lukte. De trekker...
  3. PROTON1

    Zijspannen en de wet IN BELGIE

    Heren/Dames, vlamingen (en walen indien je ook vlaams begrijpt), ik begin hier een topic over Zijspannen en de wet in België, maar effe iets vooraf. Kzou begot nie weten hoeveel zijspannen er in Belgie rondrijden, laten we het op zeg ca. 300 houden. Slechts een handvol dezer rijden wettelijk...
  4. PROTON1

    R1150GSA Overland Gespann

    Begin hier een draad over de bouw van een R1150GSA Overland Zijspan. Laatste winter een EML-BMW gerestoreerd naar glorie van weleer. Is een mooi en leuk ding geworden. Maak sinds vele jaren een jaarlijkse reis met R100GS (bestemmingen buiten EU)...zijspanrijden bevalt...wil niet meer...
  5. PROTON1

    R65LS Te koop, collector condition

    Hallo, wegens te veel BMW motoren, en door frapant plaatsgebrek (o.a. wegens zijspan erbij...) dun ik collectie wat uit. Te koop is een R65LS uit 1981, 1ste eigenaar, 22.000 km, alle originele documenten, alle opties inkl. de BMW "Mini" Krausers voor R65LS. 50PK uitvoering, top van 172 kmh. Een...
  6. PROTON1

    Gezocht Blauwe Hella Lampen Politie (BMW jaren 70 en 80)

    Hallo, dit is een ongewone vraag, maar stel ze toch maar. Ik restoreer een EML HW1 uit 1976 met T bakje (6de Span met BMW aandrijving die EML ooit maakte). Heb dit span gerestoreerd naar het evenbeeld van de 6 stuks die ooit in 1976 aan KMAR werden geleverd (dus dat was 5 jaar voor de EMLs...
  7. PROTON1

    TOON ONS JE SPAN

    Geen idee hoeveel zijspanrijders er hier op dit Forum zitten. Maar als iedere zijspanrijder hier nu één foto van zijn span zou plaatsen... dan krijgen we een mooi overzicht van Zijspanminnend Nederland en Vlaanderen ! Wie plaatst als eerste ?
  8. PROTON1

    EML-BMW 1976 info gevraagd

    Ben belg, onlangs een EML-BMW uit 1976 in NL gekocht, restoreer dit span nu. Volgende vragen: - Wie kan info verschaffen over de EML-BMW's uit 1975-1985. Mijn span heeft EML frame 013 en is uit 1976. - Kan het kloppen dat dit span ooit werd gebruikt door de NL Politie ? - Waar vind men nog...
Terug
Bovenaan Onderaan