Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: timmy93
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Benzinekraan CBR 600 f2 pc25 1993

    Hallo, Ik ben opzoek naar een goed werkende benzinekraan voor een CBR 600 f2 pc25 uit 1993. Dit omdat die van mij blijft lekken, ook na een revisiesetje er in te hebben gezet. Een alternatief voor de originele is ook welkom Groet, Tim
  2. T

    Yamaha R6 zadel '08-'09

    Beste medeforummers, Hierbij bied ik mijn zadel afkomstig van een yamaha R6 aan. Ik heb deze 2dehands gekocht vanwege een project. Door een wijziging in de plannen ga ik deze niet meer gebruiken en hoop iemand anders hier blij mee te maken. Het is een net zadel zonder scheuren of...
  3. T

    Pilot Screw verdraaid CBR600F2

    Beste forumleden, Ik ben sinds 1 week de eigenaar van een cbr600f2 uit 93. Het is een onafgemaakt project. De choke werkte niet, ik heb dit inmiddels kunnen fixen maar de vorige eigenaar heeft in plaats van de choke te gebruiken bij een koude start de pilot screw verdraaid om hem toch te...
  4. T

    Timmy93 CBR600 Streetfighter

    Hallo allemaal, Een tijdje terug ben ik wezen kijken bij een CBR600F uit 1993. Het is een onafgemaakt project van iemand die inmiddels al driekwart jaar stilstaat in zijn schuur. Ik ga deze komende zaterdag ophalen (mits alles meezit) en wil dit project gaan afmaken geheel naar eigen...
  5. T

    Hoe afrit van snelweg nemen?

    hallo allemaal, Ik moet morgen gaan afrijden voor mijn A rijbewijs. Over het algemeen gaat dit prima. Nu heb ik wel 1 groot verbeterpunt; bij het nemen van een afrit op de snelweg (een echte bocht zegmaar) betrap ik mijzelf er op dat ik niet helemaal goed durf at te schuinen, wat...
  6. T

    Honda CB900c

    Beste 35kw rijders/lessers, Vandaag om exact 15:00 een welverdiende hand gekregen van mijn examinator. Ik ben namelijk geslaagd voor A2 rijbewijs. Uiteraard ben ik opzoek naar een leuk (niet te duur) fietsje. Nu kreeg ik laatst een aanbod van een collega van mij die een Honda CB900C te...
  7. T

    Brandstoftank Honda nighthawk 750 SC

    Ik ben opzoek naar een brandstoftank van een Nighthawk 750 SC uit 1984. Of een andere suggestie voor een grotere tank voor een nighthawk 650 uit 1984. Groet, Tim
  8. T

    Timmy93; even voorstellen

    beste forummers, Mijn naam is Tim en ik kom uit Ugchelen (dit ligt tegen Apeldoorn aan). ben 19 jaar en werkt op dit moment bij Techno service Nederland, wat het onderhoud en reparaties uitvoert voor openbaar vervoersbedrijven. Ik volg daarnaast ook een opleiding tot Eerste...
Terug
Bovenaan Onderaan