Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sjaak55
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sjaak55

    test

    test
  2. sjaak55

    Suzuki GR650 frame met kenteken

    Te Koop Suzuki GR650 frame met kenteken Is niet meer te koop.
  3. sjaak55

    aanrijding

    Vrijdag heerlijk dagje veluwe. Sta ik te wachten voor een rood stoplicht. Knalt er een busje achter op mijn suzuki.
  4. sjaak55

    ketting verbindings schakel met clip

    Hoi Ik ben op zoek naar een Ketting verbindings schakel met clip. Voor een Did 50vm x-ring ketting. Ik kan ze niet vinden bij motorzaken en internet. Wie heeft er een nieuwe liggen voor mij ? Hoeft niet gratis.
  5. sjaak55

    michelin commander

    Na 50.000 kilometer is mijn michelin commander achterband 130/90-16 versleten.
  6. sjaak55

    elektrischenotor Zero s

    Ik heb vandaag op de Elektrische Motor ZERO S mogen rijden. Vermogen is 9 kilowatt . Heeft geen versnellingen en geen koppeling en weegt 135 kilo. Hij trekt lekker door tot 120. Hij stuurt strak en trefzeker. Mooie fiets . Het rijden lijkt een beetje op de honda cbr125r.
  7. sjaak55

    garmin montana

    hallo Wie heeft ervaring met de garmin montana 600 ? Is de ontvangst perfect onder bomen ? Is de positie bepaling 0,1 seconden en de schermopbouw zo snel dat het scherm niet 30 meter achter loopt ? Kun je de cityselect kaart europe v7 nog laden in de montana en unlocken ? Kan de...
  8. sjaak55

    lengte aktieve onderwerpen pagina

    Ik wil graag de aktieve onderwerpen pagina kunnen bekijken van de afgelopen 24 uur. Nu is dat soms nog geen uur.
  9. sjaak55

    Goparts klacht

    Ik heb een stator besteld bij goparts. Mijn vorige vervangings stator had een korte levensduur. De originele stator heeft een extra coating over de wikkelingen. Zie afbeeldingen Dit type wou ik ook van goparts. Ik heb gebeld en gevraagd of ze dit type hebben. Op het de...
  10. sjaak55

    kopervet test

    In het Motor-Forum staan veel theoretische bezwaren tegen kopervet. Ik wil hier een prakijk ervaringen onderzoek. Daarbij heb ik de ervaring nodig van Motor-Forum leden. Wil je reageren als je : 1 kopervet gebruikt aan je bougies 2 En dit langer doet dan 5 jaar bij dezelfde...
  11. sjaak55

    banden monteren op klassieke spaakwielen

    De laatste 7 jaar is het bij de bandenzaak moeilijk om banden recht op mijn motor te leggen. Vroeger kon ik met de hand een michelin macadam opleggen. Als ik dan de band oppomte lag de centreerring evenwijdig naast de velgrand. Nu heeft de monteur er veel werk mee en dan nog loopt de...
  12. sjaak55

    droogscheurtjes in voorband

    Bij de auto apk worden de banden gecontroleerd op droogscheuren. Ook bij caravans . Nu heeft mijn jonge Avon Distanza voorband scheurtjes. Productie datum van de band is van augustus 2008 zie foto De scheurtjes zitten over de hele band in de groeven. Welke auto apk deskundige kan mij...
  13. sjaak55

    klassieker wegenbelasting

    Gezien op internet Stichting EAC, voordelig autorijden, 50% Korting Thermen Soesterberg, 7% Collectieve korting Salland ZorgDirect, Salland ZorgDirect collectief, 50% korting Thermen Bussloo, korting op autoverzekering, Collectief Salland, Salland collectief, Collectieve verzekering Salland...
  14. sjaak55

    Suzuki GR650

    Wat vinden jullie van mijn motor ?
  15. sjaak55

    ik wil een foto invoegen oefenen

  16. sjaak55

    lichtschakelaar

    Beste mensen Op mijn motor zit een uitgebreide lichtschakelaar met vele contacten. in de bijlage links het orginele fabrieksschema en recht een eenvoudige schakeling met dezelfde functie. Weet iemand waarom de lichtschakelaar zo gecompliceerd is uitgevoerd ?
  17. sjaak55

    kenteken aanvragen

    beste Mensen Stel je hebt een motor van twintig jaar oud. Drie jaar geleden heb je de kentekenpapieren opgestuurd naar het rdw om de motor te demonteren. Maar nu wil je er weer mee op de weg. Kun je dan een nieuw kenteken aanvragen en wat gaat dat kosten.
  18. sjaak55

    motor gekocht maar nog niet verzekerd en belasting betaald

    Beste mensen Ik heb gisteren een sloopmotor gekocht. Nu wil ik over twee weken het frame met kenteken verkopen. Ik vind het zonde van het geld om het kenteken voor twee weken te schorsen. Kan ik nu een boete en naheffing krijgen ? Bij voorbaat dank
  19. sjaak55

    lekdijk verboden voor motoren

    vandaag ondekt dat de lekdijk tussen nieuwegein en schoonhoven verboden is voor motoren. Jammer hier ligt een stuk van mijn mooie route. kunnen we hier tegen protesteren ?
  20. sjaak55

    Te lage uitkering van verzekering

    Beste mensen Ik ben op mijn motor aangereden door een auto. De expert is bij mij thuis geweest en heeft genoteerd wat er allemaal vervangen moet worden. Nu krijg ik 503 euro. Maar de spullen gaan 669 kosten. Hoe kan ik hier bezwaar tegen maken ?
  21. sjaak55

    bestellen bij Classic Motorcycle Supplies (CMS)

    Wat zijn jullie ervaringen met het bestellen van onderdelen bij Classic Motorcycle Supplies ?
  22. sjaak55

    E-nummers Suzuki

    In mijn onderdelen Fiche staan onderdelen waarbij een E-nummer vermeld staat. Het verschil tussen de onderdelen met een ander E-nummer is niet te zien. Wie weet welk E-nummer voor nederland geldt. Mijn motor is een nederlands exemplaar.
  23. sjaak55

    creatief rekeningen opmaken

    Ik was op zoek naar speciaal smeervet Op deze webside vond ik een prijs van 9,95 dollar dit is 7,70 euro http://www.speedwaymotors.com/xq/aspx/display_id.526/itemNo.almagard/qx/Product.htm Op de webside van de fabrikant vond ik een nederlandse dealer Nu heb ik een patroon besteld bij Imbema...
  24. sjaak55

    plaatje met vet

    kleiner
  25. sjaak55

    speciaal smeervet

    Hoi Ik gebruik al 20 jaar speciaal smeervet voor motor auto fiets skates maar nu is het patroon bijna leeg. Wie weet waar ik het vet Almagard 3752 van de firma Lubrication Engineers kan kopen ? Bij voorbaat dank Sjaak Bijlage: le.GIF
Terug
Bovenaan Onderaan