Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Chris ofc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Chris ofc

    Toch nog op tijd voor kerst?

    De motorrijder en de kerst elfjes Het was kerstavond en de sneeuw viel met bakken uit de hemel. In de omgeving van Berkel-Enschot reed een motorrijder door de sneeuw. Hij was onderweg naar zijn familie om kerst te vieren, maar de sneeuwval werd steeds heviger. Plotseling gleed de motorrijder...
  2. Chris ofc

    Externe Linkjes aankondiging

    Hoi, Ben zomaar hardop aan het denken.. vanochtend was er overduidelijk spam van een bot / persoon die een elektro onderdeel doorlinkte. Als iemand een linkje plaatst dan komt er geen extra pagina in in de trant van "Je verlaat nu motor-forum; let op.. x Site kan schadelijk zijn" Zelf weet...
  3. Chris ofc

    Testje Link

    Tweakers - Jouw thuis voor tech Test Test.
  4. Chris ofc

    Honda E-Clutch

    Naast (of misschien in de toekomst wel in plaast van?) de DCT bak lijkt Honda ook een soort aftermarket optie te gaan leveren voor de motoren. Lijkt op een soort quick shifter / Automaat combinatie.
  5. Chris ofc

    BMW Noord Amerika stopt verkoopt van BMW motoren tijdelijk. edit: Verkoop hervat per 2okt.

    BMW North America issues ‘Stop Sale’ notice for all petrol motorcycles Vraag me af of dit ook nog een staartje gaat krijgen in Europa.. Dat een heel merk ineens geen motoren meer mag verkopen; zowel nieuw als tweedehands is best een forse maatregel. Per 2okt weer hervat BMW Motorrad Lifts...
  6. Chris ofc

    Op zoek naar lichte motorhelm

    Zoals de titel al zegt; ik ben op zoek naar een lichte motorhelm. Hoe lichter hoe beter. Ik heb al wat modellen gevonden en je komt (logisch) snel uit op Carbon helmen. Momenteel rijd ik rond met een Bell Moto 3 (1250 gram); leuke helm voor warm weer maar heeft veel windruis. Ik heb een aantal...
  7. Chris ofc

    Wat als er iets met je gebeurt op de motor?

    Vanuit mijn beroep ben ik de hele dag bezig met onder andere technologie omtrent het veilig thuis wonen. En dan is het de normaalste zaak van de wereld als ouderen een soort alarmknop, band of smartwatch omhebben als ze alleen ten val komen thuis. Of als zich er een situatie voordoet dan kunnen...
  8. Chris ofc

    Extra remlichten, relais zoemt.

    Ik zit met het volgende "Probleem". Voor wat extra zichtbaarheid heb ik twee extra remlichten gemonteerd. Een setje Denali T3's. Dit zijn twee led lampjes met een "Normale verlichting, normale helderheid" en "Remmen, hogere helderheid" functie, werken dus net als een normaal remlicht. Nu heb ik...
  9. Chris ofc

    Afstandsbussen

    Hoi, Heb al heel wat websites bezocht.. maar kan ze maar niet vinden. https://www.ropro.eu/nl/afstandsbus-rodyhuls-rvs-316-15x15x6-2mm.html Zoiets dus Afstandsbussen M6 x 15mm; RVS/Aluminium.. Zijn er nog zaken waar je gewoon binnen kan lopen en deze kan kopen; of online per bijv. 6? De...
  10. Chris ofc

    R-Nine T / R1200GS kleppendeksels

    Te koop aangeboden, Deksels voor de R-nine T / R1200GS en vele andere modellen. Zijn in absolute nieuwstaat.. geen plekje te bekennen. 200 euro. Bij verzending risico en kosten koper, Prijs is vast.
  11. Chris ofc

    Kevlar hoodie onder normale jas?

    Zoals de topic titel al aangeeft, is dit verstandig / raadzaam? Ik ben al tijden aan het zoeken naar een mooie 'Casual' (zo noemen ze dat schijnbaar) motorjas, maar ben hierin nog niet geslaagd. Nu zie ik wel geregeld van die "Kevlar hoodies" voorbij komen. Deze hebben volledige protectie (Dus...
  12. Chris ofc

    Slecht wegdek anno 2021 - Brabant

    Ik heb gezien dat er al Topics bestonden over dit onderwerp; zijn echter allemaal van 2006 of ouder. Zelf rijd ik elke dag rond in de omgeving van (onder andere) Oirschot (Een gat ergens tussen Eindhoven en Tilburg). Wat mij opvalt is dat het wegdek op sommige plaatsen en op de doorgaande wegen...
  13. Chris ofc

    Dodehoek sensor voor op de motor.. Nuttig?

    Kwam deze dingen tegen van Innovv (zelfde fabrikant van de dashcams) Een dodehoek systeem dat aangeeft in je spiegels of er een auto achter of aan de zijkant zit. Kan me voorstellen dat het interessant kan zijn voor dat extra beetje veiligheid, al zou ik ze zelf nooit blindelings vertrouwen...
  14. Chris ofc

    Shark Vancore - Maat S - Nieuw

    Te koop aangeboden; Shark Vancore Maat: S Praktisch nieuwe helm; 3x gedragen. Past niet goed dus gebruik hem nooit. Vaste prijs van 80 euro; excl eventuele verzending. (Bij verzending Risico koper).
  15. Chris ofc

    Rider safety film

    Voor alle nieuwe motorrijders; of gewoon voor kijkplezier :)
  16. Chris ofc

    Retrofit katalysator

    Het gaat hier over een R nine-t Urban G/S (zelfde blok als de R1200 Oliegekoeld). Graag zou ik op een gegeven moment de uitlaatbochten willen veranderen naar RVS uitlaatbochten (bijv. Remus); deze bochten zijn mooier afgewerkt en matchen beter bij de uitlaat (AC schnitzer). Als deze bochten...
  17. Chris ofc

    Shark vancore Wipeout - Maat S

    Te koop aangeboden; Shark vancore Wipeout - Maat S Mag weg voor 110 euro, de helm past niet helemaal perfect.. dus ligt ondertussen al ruim een jaar op zolder. Helm is dan ook praktisch nieuw, geen krassen/gebruikerssporen. Verzending heeft de voorkeur i.v.m. Corona maatregelen; Risico en...
  18. Chris ofc

    Accessoires aansluiten - Schema vraagje

    Wil graag wat accessoires aansluiten op de motor, waaronder een setje extra lampen. Ben van plan het aan te gaan sluiten via onderstaand schema; Mijn vraag; is het prima om de lampen aan te sluiten via bovenstaande manier? Of is het beter om een extra relais te gebruiken. (De lampen...
  19. Chris ofc

    Verschillende accessoires / onderdelen voor Honda NC reeks

    Te koop; verschillende onderdelen / accessoires voor de Honda NC reeks, alles met montagematerialen / toebehoren compleet. Alles verkeert in nette staat, sommige accessoires nieuwstaat. Bij alles; bij eventuele verzending risico en kosten koper, op te halen in de omgeving van Eindhoven. - R&G...
  20. Chris ofc

    NC750X - 2017 - 14500km - Veel accessoires - €6750

    Te koop aangeboden; NC750X uit 2017 met 14500 kilometer, Nederlandse motor. Volledige onderhoudshistorie bekend. laatste kleine beurt gehad op 14-02-2020, Motor verkeert in nieuwstaat. Staat van slijtagedelen zeer goed, bij 10.605km nieuwe ketting van DID gemonteerd, staat van banden en...
  21. Chris ofc

    Rev'it flare motorjas

    - Verkocht -
  22. Chris ofc

    Verlaging van de maximum snelheid in Nederland naar 100 "Maar dan wel overal"

    Zoals men misschien al gelezen heeft; door de te hoge stikstofuitstoot moet de maximum snelheid omlaag.. tenminste dat is het idee. Dit zou betekenen dat de maximum snelheid op bepaalde trajecten en uiteindelijk misschien wel in heel Nederland naar de 100 gaat. "De commissie-Remkes adviseert om...
  23. Chris ofc

    Korte levensduur ketting

    Hallo iedereen, Zomaar uit nieuwsgierigheid.. Wat is nou eigenlijk de levensduur die je mag verwachten van een OEM ketting? (Dus de ketting die met de motorfiets geleverd wordt). Ik heb begin vorig jaar een 2017 model NC750X gekocht (2e hands) en hier staat nu 10500km op. De ketting is bij de...
  24. Chris ofc

    Vraagje betreft montage nieuwe claxon.

    Vandaag wilde ik een nieuwe claxon monteren.. Helaas niet gelezen dat er een 5 a 10 A hogere zekering in moet (Dus zekering doorgebrand). Dus weer een nieuwe zekering van 7.5A erin gezet en alles werkt weer perfect. Voordat ik verder ga met het volgen van de instructie.... hoe veilig is het om...
  25. Chris ofc

    Honda NC750X decat header - Black Widow - Bouwjaren 14>17

    Te koop aangeboden: Honda NC750X decat header van het merk Black Widow. Past volgens fabrikant op bouwjaren 2014 > 2017 - inclusief alle montagematerialen - Is geschikt voor montage in combinatie met standaard of aftermarket uitlaat Durf niet met zekerheid te zeggen of hij geschikt...
Terug
Bovenaan Onderaan