Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Snake Eye
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Snake Eye

    Capit bandenwarmers zwart (2 dagen gebruikt!)

    Te koop wegens beeindiging hobby, zo goed als nieuwe set zwarte Capit bandenwarmers. Slechts 2 dagen gebruikt. Prijs €265,- Heb geen foto maar ik "leen" ff een voorbeeldfoto... ;) PM maar bij interesse...
  2. Snake Eye

    Gezocht : 25 mei SGT

    2, 3 of 4 sessies, allemaal prima. Ik betaal snel en gewoon de kostprijs. pm me maar....
  3. Snake Eye

    2 setjes gebruikte Diablo supercorsa's

    Te koop : 2 nette setjes gebruikte Diablo Supercorsa's met nog genoeg rubber voor vele straat kilometers. Plusminus 6 sessies mee gereden. Dot 3310 Voor : 120/70/17 SC2 Achter : 190/55/17 SC2 60,- per set, 100,- voor beide sets tegelijk. Nee, vezenden doen we niet. Afhalen in...
  4. Snake Eye

    Gezocht : set velgen ZX10R 08/09 model

    Liefst met schijven. Mogen ook regenbanden omheen zitten :)
  5. Snake Eye

    Gezocht : 20 mei Assen groep 1,2 of 3

    Laat ff weten als je verhinderd bent, neem hem meteen over tegen kostprijs. Liefst groep 1 of 2 (snel) :]
  6. Snake Eye

    Waar te koop? Race zitje (zie pic)

    Ben op zoek naar een pasklaar race zitje (foam) voor mijn ZX10R racer (08) Google me wild maar zonder succes -O- Een zitje dus zoals deze racers ook hebben :
  7. Snake Eye

    No Risk No Fun!

    Damn, was weer lekker uitwaaien vanaaf op mijn Husky smr510r. Zonnetje scheen vollop, niet te koud, dus tijd voor het eerste echte ritje van dit seizoen. Lekker wat industrie terreintjes gehoekt. Gezellie bakkie gedaan bij de pomp met wat mede MF clanners. Kortom, lekker genieten... *O*...
  8. Snake Eye

    Wheely-les video

    Niet zomaar een topic, maar inclusief instruktie videootje! Ben benieuwd of er nog aan- of opmerkingen zijn (vast wel ;) ) Ik vond het zonde om dit zomaar in het grote flmpjes topic te plaatsen. Vandaar een nieuw topic. Hier staat tie : How to pull a wheely Ik hoop de vervolg filmpies ook nog...
  9. Snake Eye

    Op een mooie zondagmorgen...

    ...kan het bos zo mooi zijn in de herfst. ff koekeloeren of er geen boswachter in de buurt is.......
  10. Snake Eye

    Nieuws omtrent de ZX10R deel 6 !!!

    Ja jongens en meisjes, dit topic blijft maar doorgaaaaaan! Ooit gestart door MikeP op 3 september 2003 en inmiddels alweer ver over de 10.000 postings!! Deel 6 zal wel hard gaan met het nieuwe 2006 model ZX10R in het vooruitzicht. Hier de linkjes naar de voorgaande topics : Deel 1...
  11. Snake Eye

    Apeldoorn 2005 deel 3

  12. Snake Eye

    Post hier leuke politie<>motor foto's

    Aftrapje :
  13. Snake Eye

    Helder vizier met getint spiegelfolie beplakken??

    Krijg een Schuberth S1 Power en die heeft zo'n ingebouwd "drop down" zonne schermpje. Erg mooi en handig. Maarrrr...., het gewone normale vizier wat er voor zit is helder en naar mijn weten is daar geen getinte vervanging voor van Schuberth. De helm vind ik heerlijk zitten en spreekt mij zeer...
Terug
Bovenaan Onderaan