Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Denniz1990
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    suzuki gs500e cafe racer

    Goedenacht, Ik ben Dennis Korten 24 jaar en rijd sinds 2 en half jaar een Suzuki gs500e uit 89 en ben sindsdien ook actief op het forum, ook kijk ik geregelt in streetfighter topics om te zien wat er gebouwt wordt. Ik raakte zelf steeds meer geïnteresseerd in het aanpassen van mijn motor...
  2. D

    verlijmen startmotor

    Goedenavond, Ik ben dennis korten en heb een probleem met mijn motor. Het is namelijk zo van de startmotor is 1 van de 4 interne magneten los gelaten.... Dit zit origineel gelijmd. Omdat de rest nog goed is dacht ik ... het zat gelijmd dus kan ook weer gelijmd worden. Zal dit een...
  3. D

    Wegrace Varsselring

    Goedenavond, Volgende week zijn er wegraces in Varssel en nou was de vraag gaan er nog mensen vanuit Apeldoorn. Dit zou puur zijn om samen er heen te rijden zodra ik daar ben verzamel ik met mijn broers. De races beginnen om 10 uur en ik vertrek om half 9 ongeveer. Als er mensen...
  4. D

    Hoe kan ik het beste een hugger maken?

    Goedenmiddag mede forummers, Ik ben Dennis en rijd een suz gs500e uit 89. Nu ben ik op zoek naar een hugger voor achterwiel en die zijn er dus niet (of ik vind ze gewoon niet) Nu ben ik best wel handig met polyester en dergelijke en bedacht me : zal ik het zelf proberen om er 1 te...
  5. D

    aandacht op sbs6 voor afgelaste motorexamens

    Er is tv aandacht voor de mafia praktijken doormiddel van afgelaste examens. Dit levert een hoop extra geld op voor de staat. PVV wil regelen om voor de afgelaste examens uitzonderingen aanvragen :D Hier moet meer aandacht voor komen. Ik heb overigens wel mijn rijbewijs dus dit geld...
Terug
Bovenaan Onderaan