Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jeroen vh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Street Triple start niet meer

    Hallo, Een aantal dagen geleden mijn motor werkend weggezet, een triumph street triple uit 2010. Gisteren wilde ik gaan rijden maar de motor start helaas niet. Als eerst de accuspanning gemeten, 13,2V. Alsnog de accu bijgeladen, na 7 minuten laden geeft de lader aan “ok” Hieronder wat meer...
  2. J

    Contactslotset Honda CB600F PC36

    Ik ben opzoek naar een contactslotset voor een Honda Hornet CB600f(PC36), 2006. Bestaande uit contactslot(liever zonder HISS ring, heb namelijk nog HISS met chip voor in de sleutel, maar mag ook met), tankringslot, buddyslot en 2 sleutels. Heeft u bovenstaand liggen. Dan hoor ik dat graag...
  3. J

    Uitlaat/einddemper Honda CB600f Hornet

    Gezocht: Een uitlaat/einddemper voor een Honda CB600F. Type PC36(bj.2006) Opzoek naar een sportdemper, bv. een Mivv Oval. Hoor het graag
  4. J

    Tankring Street Triple Quick Lock systeem

    Een tankring geschikt voor de Triumph Street Triple. Over vanwege het overstappen naar een andere motor. De tankring is te gebruiken voor tanktassen van bags connection met het quick lock systeem.
  5. J

    Gezocht: Honda CB500 PC32 onderdelen voorvork, koplamp

    De volgende onderdelen gezocht voor een Honda CB500, type PC32 bouwjaar 2001: -Voorvork compleet -Koplamp/koplampsteun -Stuur Hoor het graag! Mvg Jeroen
  6. J

    Moto Guzzi onderdelen

    Hierbij enkele onderdelen van een Moto Guzzi. Buiten de tank komt alles van een Moto Guzzi V65 C bouwjaar 1985. -Zadel V65C Ziet er goed uit. Geen scheuren ed. -Tank Ennkel afsluitbaar met draaidop. Heeft een paar plekjes maar geen ernstige roest. -Zijkapjes zwart V65C Gaat om de linker...
  7. J

    Bout accuhouder Honda CB500

    Hallo, Een korte vraag, weet niet zeker of dit hier hoort. Bij de CB500(2001) zit de accu vast door een plastic schot onder de buddy. Dit schot hoort vast te zitten met een bout. Nu mist deze bout bij mijn CB waardoor de accu los in de buddy zit. Weet iemand welke bout daarvoor...
  8. J

    Honda CB500 onderdelen

    Hallo, Aangezien mijn Honda CB500 is ongevallen ben ik opzoek naar een aantal onderdelen die beschadigd en of kapot zijn gegaan zodat ik weer kan rijden. Laat even iets weten wanneer je een van deze delen hebt en wilt verkopen. Het gaat om een zwarte CB500 uit 2001. -Spiegels -Koplamp...
  9. J

    Jeroen vh

    Hallo allemaal, Op deze manier wil ik me even voorstellen. Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar een aantal onderdelen voor de motor. Vorige week is mijn Honda CB500 omgevallen en dus zoek ik een aantal onderdelen ter vervanging aangezien er wat beschadigd is. Zal zo even een topic...
Terug
Bovenaan Onderaan