Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Moddervlek
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Carburateur vraagje keihin pd51

    Goedendag, onlangs een cb650z gekocht die enige tijd stil heeft gestaan. Carburateur hiervan zag er nog goed uit dus alleen de vlotterbakken en sproeiers schoongemaakt. Nu is viel mij op dat de gasklep as met moeite maar een klein stukje te bewegen is. Sowieso niet met de hand. Is het nu...
  2. M

    CB250 two fifty/nighthawk tellerset

    Recent een honda CB250 two fifty gekocht, om het compleet te maken ben ik op zoek naar een tellerset en het liefst ook nog met de beugel waar deze op zit.
  3. M

    Kawasaki Z650 2020 1800km €7200

    Bij deze verkoop ik mijn Kawasaki Z650 met bouwjaar 2020. De motor is echt zo goed als nieuw, slechts 1800km gelopen maar kan nog wel wat oplopen. De motor kan makkelijk begrensd worden zodat er met een A2 rijbewijs op te rijden is. Verder heeft het 2020 model het TFT scherm wat op meerdere...
  4. M

    Verkocht! Suzuki GSX400e 1988 €900

    Suzuki GSX400e van bouwjaar 1988 te koop. De motor heeft 7 jaar stil gestaan in de schuur en is recent nagekeken. De motor is voorzien van nieuwe binnen + buitenbanden en nieuwe accu. Remklauw voor is gereviseerd en de carburateurs schoongemaakt. Olie, luchtfilter, bougies etc vernieuwd. Ketting...
Terug
Bovenaan Onderaan