Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Joeyakascar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Tik in lage toeren bij gas los

    Hallo allemaal, Mijn Yamaha r6 uit 2006 heeft een tik. Dit is alleen wanneer ik gas los laat en hij naar lagere toeren maakt. Het is rechts beter te horen als links zo ver ik weet. Bij het gassen en rijden is deze tik er niet. De motor rijdt voor de rest goed. Iemand enig idee waar...
  2. J

    Pazzo Rem/koppeling hendels van r6 passend op r1?

    Hallo allemaal! heeft iemand enig idee als de Pazzo rem/koppeling hendels van een Yamaha r6 2007 ook op een Yamaha r1 2006 passen? Met vriendelijke groet, Joey
  3. J

    Yamaha R6, motormanagement lampje plotseling branden

    Hallo allemaal, Deze week heerlijk op mijn motor gereden. Vandaag weer een klein stukje gereden en trok het gas even open naar de 14 duizend toeren. Opeens kwam er een doffe klap uit mijn uitlaat, Dit heb ik wel eens maar niet zo hard als dit keer. Daarbij begon mijn motormanagement lampje...
  4. J

    Lambda sensor yamaha r6 2006

    Hallo allemaal! Ik heb zojuist een full system gemonteerd op mijn yamaha r6 2006. De lambda sensor zat op de katalysator aangesloten maar moet deze ook aangesloten worden op een full system? Er is wel een plug voor in het systeem deze zit wel met een sluiting dicht ook is de kabel te kort...
  5. J

    Yamaha r6 Growler 2006-2007 uitlaat tekoop!

    Hallo! Bij deze bied ik mijn Yamaha Race fit Growler aan. Demper is zo goed als nieuw alleen helaas een klein deukje "foto's kan ik sturen". DB killer ook aanwezig. Demper past op een 2006-2007 weet niet als die op andere jaarmodellen past. Nieuw waarde is 725 euro en erg lastig te...
  6. J

    Yamaha r6 Growler 2006-2007 uitlaat tekoop!

    Hallo! Bij deze bied ik mijn Yamaha Race fit Growler aan. Demper is zo goed als nieuw alleen helaas een klein deukje "zie foto's" DB killer ook aanwezig. Demper past op een 2006-2007 weet niet als die op andere jaarmodellen past. Nieuw waarde is 725 euro en erg lastig te vinden...
  7. J

    Yamaha r6 duo zitje 2006-2007 zwart

    Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een duo zitje van de yamaha r6 2006. Wel de zwarte. Iemand deze toevallig liggen en voor een leuk prijsje verkoopt? Groetjes, Joey
  8. J

    Welke frame sliders voor yamaha r6 2006?

    Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar goeie frame sliders voor mijn Yamaha r6 2006. Na het internet zo wel binnen en buitenland af te surfen heb ik geen idee welke goed zijn. :? Heeft iemand tips of weet waar ik een goed setje frame sliders kan bestellen? Groetjes, Joey
  9. J

    Olie lampje Yamaha r6 2006 brand

    Hallo motormuizen, Mijn Yamaha r6 2006 is 2 weken geleden omgevallen uit stilstand. Sinds dien brand mijn olie lampje soms, Op het moment dat ik bijv 1km veder rij gaat hij weer uit en heb de hele rit er geen last meer van. Ik gok dat het de Olie sensor is. Weet iemand waar deze sensor...
  10. J

    Frame schade ?

    Hallo luitjes! Mijn motor is uit stilstand omgevallen, met dank aan mijn frame slider geen kap schade. de frame slider is wel helemaal gebogen. Mijn vraag is nu kan de motor frame schade zijn opgelopen? Of hoe kan ik dit testen? Groetjes, Joey Ik bedank jullie voor jullie kennis!
  11. J

    Yamaha r6 met growler

    Hallo allemaal, Ik heb een yamaha r6 uit 2006 met een growler slip on. ben opzoek naar een bochtenset (om van de katalysator af te komen) voor extra geluid en evt performance. Heeft iemand hier ervaring mee en weet welk merk bochtenset (voor het beste geluid etc.) ik moet kopen...
  12. J

    wiebelende voorband honda

    Hallo allemaal! Ik heb al een tijdje een raar gevoel in me voorband. Ik merk dit alleen maar als ik rustig rij rond de 15 tm 30km. En helemaal als ik met die snelheid een bocht maak. Rij ik sneller merk ik er niks of minder van. Wat kan dit zijn? Ik ben niet zo technisch dus weet er geen...
  13. J

    Honda cbr 600 rr 2004 kenteken houder

    Hallo allemaal! Heeft iemand een idee waar ik mooi , Strak en niet de duur kenteken houders voor mijn honda cbr 600 rr uit 2004 kan vinden? De knipperlichten zitten bij mij al in het achterlicht. dus wil graag een strakke kleine kenteken houder. alleen kan helaas niks vinden op internet of...
Terug
Bovenaan Onderaan