Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hostyle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hostyle

    Zaterdag 4 juni, Scrambler Testing Day

    Zaterdag 4 juni (komende zaterdag dus!) kun je vrijblijvend en relaxed kennis maken met de Ducati Scrambler. Op de Scrambler testing day staan de Scramblers klaar bij Ducati dealer Moto Puro om te ontdekken. Voor de “Scrambler Testing Day” is een speciale route uitgestippeld in de directe...
  2. Hostyle

    Triumph Daytona 675 ('06-'08) Zero Gravity "Corsa" kuipruit

    Triumph Daytona 675 (bouwjaar 2006-2008) Corsa kuipruit van Zero Gravity. Deze is hoger dan standaard, hiermee zit je zeker als langere berijder, goed uit de rijwind. Kuipruit is gebruikt en heeft wat kleine poetskrasjes, maar is verder in topconditie! Vraagprijs € 50,-, ophalen in Geldrop...
  3. Hostyle

    Ducati 848/1098/1198 RMA "R" kuipruit

    In uitstekende maar gebruikte conditie (lichte poetskrasjes) MRA "R" kuipruit. Hoger dan standaard voor de lange medemens :grin: Vraagprijs € 50,-, ophalen in Geldrop (bij Eindhoven). Bij interesse, graag PM.
  4. Hostyle

    Hostyle | Triumph Daytona 675 ('07)

    Ik ben Erik, aka Hostyle, woonachtig in omgeving Eindhoven. Sinds november 2011 ben ik in het bezit van mijn motorrijbewijs en een Triumph Daytona 675 ('07). De Daytona heeft sindsdien al redelijk wat kilometers gemaakt voor een hobbyfiets, maar het is dan ook een hele leuke hobby 8-)...
Terug
Bovenaan Onderaan