Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gompieman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gompieman

    Een rijklare motor €500/600

    Ik heb zelf al een een aantal jaar geen motor meer. Na paar keer een motor te hebben gehuurd heb ik de smaak weer te pakken. Graag zou ik zelf weer een motor hebben. Echter zit een motor boven het bedrag uit de titel zit er simpelweg niet in. De motor hoeft niet mooi te zijn. Wel rijklaar...
  2. Gompieman

    Knop kin luchtinlaat HJC IS-17

    Zoals de titel aangeeft ben ik naar een heel specifiek onderdeel van de IS-17 helm opzoek. Het betreft het knopje met oranje omcirkelt die van mij is er af gevallen toen ik achter een windscherm van een motor bleef haken. Weet iemand waar ik deze zou kunnen vinden. Of heeft iemand wellicht een...
  3. Gompieman

    Rev'it warp jas maat M

    Wegens tijdelijk stoppen met motorrijden. Een Rev'it warp maat M jas Het betreft een waterafstotende jas met een uitneembare voering. Bij een mauw van de voering wat slijtage. Maten: M of medium Lengte (door het midden) 79,5cm Taille: 55cm Binnenarm: 48,5cm Buitenarm: 60cm Dit alles voor 35...
  4. Gompieman

    1998 Suzuki Bandit 600

    Zoals de mede Bandit rijders al hebben gelezen moet ik helaas wegens langdurende ziekte waardoor ik ook langdurig niet kan werken mijn Suzuki te koop zetten. Het betreft een Bandit 600 uit 1998 met 89000 km op de teller. Inclusief schijfremslot, buitenhoes en paddockstand. Pluspunten: Ketting...
  5. Gompieman

    Legging of broek volledig van kevlar?

    Zoals de titel al aangeeft ben ik benieuwd of dit iets is wat bestaat. Ik zie heel vaak als je door de alinea met materialen kijk er altijd wel nylon of gewoon katoen bij staan. Zijn er broeken of misschien zelfs leggings die volledig van kevlar gemaakt zijn? Zo ja zijn er mensen die hun...
  6. Gompieman

    Collector en voorbochten bandit 98'

    Zoals de titel zegt ben ik opzoek naar een collector en voorbochten set voor een Bandit uit 1998. Graag vrij van echt terminale roest en gewoon legaal om mee te rijden. Heeft iemand wat voor mij liggen?
  7. Gompieman

    Montage verkeerde type voorband

    Zoals de titel al aanduidt zit ik dus met een klein probleempje. Ik vroeg een motorzaak waarvan ik de naam niet zal noemen om een setje pilot road 3 banden op mijn Bandit te monteren. Nadat ik gebeld had zouden ze besteld worden en de volgende dag er zijn. Er zou een leenmotor beschikbaar...
  8. Gompieman

    Gevoerde motorbroek met legerprint

    Zoals de titel zegt ben ik opzoek naar een motorbroek met een voering. Ik heb een maat 38 spijkerbroek taille maar wel vrij korte benen. Weet iemand waar ze zoiets verkopen of heeft een mede mfer iets voor mij liggen. Alvast bedankt voor het lezen!
  9. Gompieman

    Een vraag over veiligheid bij motorzaak(en)

    Zoals de titel wellicht doet vermoeden heb ik een vraag omtrent de veiligheid bij een specifieke motorzaak of wellicht motorzaken. Ik zal de naam/locatie van de zaak buiten deze discussie laten. De situatie was als volgt. Ik kwam bij een motorzaak voor nieuwe banden. Ik kreeg een leenmotor...
  10. Gompieman

    Tripmeter reset knop of tellerset Cb Sevenfify 92'

    Zoals de titel al doet vermoeden ben ik opzoek naar de draaiknop om de tripmeter te resetten. Het betreft hier een Cb Seven Fifty uit 1992. Heeft iemand dit liggen voor minder dan 17 euro? Want ik heb geen zin om dit uit te geven aan iets wat misschien niet werkt. Als 1e alternatief zou...
  11. Gompieman

    Vreemde stotter en ongelijk stationair lopen

    Alsof het aantreffen van een gesloopte motor nog niet erg genoeg was heeft zich een vrij apart probleem de kop opgestoken. Als ik de motor start is er niets aan de hand, als ik dan 600 meter rijd stottert die. Na pak hem beet 30 seconden is het weer weg. Dit kan een eenmalig euvel zijn, maar...
  12. Gompieman

    Cb SevenFifty hapert bij doortrekken in hoge versnellingen

    Ik heb nu wel een vreemd probleempje. Als ik met de motor in een hoge versnelling wil doortrekken in de toeren dan wilt die niet. Ik krijg dan zo'n gevoel dat die inhoud en dan weer oppakt. Hij hapert dus vrij extreem, en voelt erg lui aan in hoge versnellingen. Het is vooral merkbaar in de...
  13. Gompieman

    Cafe Racer Leren jas maat 54

    Bij deze biedt ik mij leren jas aan als te koop. De reden voor het wegdoe is dat ik ietwat te slank ben geworden voor de jas. :o Nu krijg ik tijdens het rijden op de snelweg dus een beetje dat openstaande zeil effect. Wellicht is iemand geïnteresseerd in het ruilen van jassen, een maat...
  14. Gompieman

    Slijptol en electra ervaring gevraagd

    Binnenkort ben ik de eigenaar van een mooie CB Seven Fifty uit 93'. De motor is technisch zeer goed, er is optisch gezien echter een probleem. Er zit een door een dealer gefabriceerde custom aanhangwagen haak op. De onderzijde zit aan de uitlaatsteunen vast geschroefd, daar zit het...
  15. Gompieman

    MP3 waarmee je er niet als een bontkraag mannetje uitziet

    Het is onder de kappen een Piagio mp3, maar deze vind ik lang zo gek nog niet. Ben je ook gelijk van het bontkraagjes imago van dat ding af. http://youtu.be/lo_zXe2UWKw
  16. Gompieman

    Vibratie bij bepaalde druk op de voorrem hendel

    Zoals de titel al zegt heb ik last van een vreemde vibratie als ik ik de remhendel met een bepaalde druk in knijp. Zodra ik hem dan harder in knijp, wat zou het kunnen zijn? Wat kan ik uit voorzorg allemaal na gaan lopen? met de hoop het dan verholpen te hebben. Het betreft een GPX600.
  17. Gompieman

    Nieuw motor keuze wat hulp gevraagd

    Hallo beste mede motorrijders. Zoals de naam van het topic al suggereert ben ik opzoek naar een opstap van mijn huidige motor. Het betreft een GPX 600, het probleem van deze fiets is de zwakke bak, de verouderde techniek en de 16 inch wielen. Ik ben opzoek naar een stapje opwaarts zowel...
  18. Gompieman

    Er snel slijtende banden Kawasaki GPX600

    Sorry mensen.
  19. Gompieman

    Grid Racer 59 jas maat M

    Een Grid 59 Racer combi jas. Hij is zo goed als nieuw op een stomme kettingsmeer vlek na, namelijk maar 6 keer gedragen. Maar helaas toch mijn trots in moeten slikken omdat hij gewoon niet past. Het is een zeer mooie jas gemaakt van mooi textiel meet leer op de plekken waar je hoogst...
  20. Gompieman

    Cordura jas maat L (merk onbekend)

    Verkocht!
  21. Gompieman

    Geschorst rollend GPX 600 frame

    Zoals de titel het al doet vermoeden bied ik bij deze een rollend frame van een Kawasaki GPX 600 aan. Door meerdere problemen met het blok is er uiteindelijk een vervangende GPX gekomen. Maar nu zit ik met een frame, en vroeg me af of iemand hier er wat aan heeft Naast alles wat je op de...
  22. Gompieman

    Putoline olie

    Sommigen van jullie zullen dit merk misschien kennen, ik daarentegen zie het vandaag voor het eerst. Wat zijn de ervaringen hier met dit olie merk? En dan met name het hieronder weergegeven type die de Putoline site mij aanraadt. De motor waar de olie in moet is uiteraard mijn...
  23. Gompieman

    Een motorhoes voor een GPX 600

    Zoals de naam van het topic al doet vermoeden ben ik opzoek naar een motorhoes voor mijn motor. Het betreft hier een GPX 600 Met een superbike stuur kit en achter uitstekende knippers. Hier een mooi voorbeeld: Mijn stuur iets wel wat smaller en ik heb vooraan knippers die in de kuip...
  24. Gompieman

    Kawasaki GPX 600 klapperend geluid in neutraal

    Zoals de titel van het topic al zegt heb ik een klein probleempje met mn neutraal op de GPX. Als ik stil sta en de versnellingsbak in zijn neutraal zet hoor ik een vreemd klapperend geluid. Hij springt dan ook spontaan in een versnelling soms. Wat zou het probleem kunnen zijn?
  25. Gompieman

    Hoe krijgen fabrikanten zoveel pk's uit zo weinig cc's?

    Zoals de titel het al zegt ben ik hier erg benieuwd naar. Ze krijgen tegenwoordig uit een 1000cc klasse motor rondt de 200 pk. Mijn vraag is dan ook eigenlijk hoe ze dit in godsnaam voor elkaar krijgen. Bij auto's krijgen ze alleen bij de echte sportieve modellen met een beetje geluk 200...
Terug
Bovenaan Onderaan