Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Daanzzzzz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Daanzzzzz

    Arrow open uitlaatbochten 71446MI Honda CBR CB Hornet

    Nog geen 1000km gebruikt dus feitelijk zo goed als nieuw. Reden verkoop is aanschaf andere motor. De Hornet is in originele staat verkocht. Inclusief alle originele onderdelen incl. montagepasta en veertrekker. Je krijgt wat je op de 1e foto ziet; de andere 2 foto's geven een beeld van hoe het...
  2. Daanzzzzz

    2e hands motor zonder vorige eigenaar (volgens RDW)

    Ik ben aan het rond kijken voor een andere motor; en nou viel mij en motor uit 2011 op met 10k op de teller, maar als ik vervolgens het kenteken opzoek op de RDW site, dan staat daar dat deze motor 0/0 (privé/zakelijk) vorige eigenaren heeft. De motor is wel in 2011 op kenteken gezet (datum...
  3. Daanzzzzz

    Akrapovic Hexagonal ombouwen zodat er een db killer in kan

    Ik heb een Akrapovic Hexagonal op de kop getikt. Het gaat om deze: https://d2wb124y84b8aj.cloudfront.net/akrapovicbppmultimedia/b9b2a177dda541f29814ad4869c1aabe.pdf Nou zag ik pas toen ik hem al thuis had dat hier geen dbkiller in kan. Mijn motor heeft vanuit de fabriek een katalysator...
  4. Daanzzzzz

    Motor verkopen: met/zonder powercommander/quickshifter/etc

    Een mening of misschien wel ervarinng gevraagd: wat is financieel interessanter, een motor zo standaard mogelijk verkopen en accesoires los of (in mijn geval) verkopen met powercommander, quickshifter en autotune verkopen? Of is hier niets zinnigs over te zeggen en is het een kwestie van geluk...
  5. Daanzzzzz

    Honda Hornet 600 PC41 2007-2010 origineel zadel/buddy

    Ik ben op zoek naar een zadel voor een Honda Hornet 600 PC41 uit 2009. Het mag ook een aftermarket versie zijn zolang de prijs maar redelijk is en het ding waterdicht is. De reden: ik heb een special edition welke standaard een alcantara zadel heeft. Leuk voor de look maar niet waterdicht...
  6. Daanzzzzz

    2x BT Interphone bluetooth set

    Als op het plaatje hieronder plus nog de opladers er bij. Heb ze een paar weken gemonteerd gehad maar verkoop ze maar weer want gebruik ze niet (geen vrienden :P). Werken goed tot een km of 80 in een luidruchtige helm. Intercom functie maar je kunt ook muziek luisteren vanaf je telefoon via...
  7. Daanzzzzz

    Honda CBR 600 F3 PC31 1997 onderdelen

    Wegens verkoop van mijn CBR de volgende (reserve) onderdelen te koop: 1 x Dynojet/Tovami Stage 1 kit 1 x Set carburateurs incl. inlaatrubbers en TPS 1 x Magnetische klep (solenoid valve) 1 x ECU 1 x Klepdekselpakking 4 x Inlaatrubber Verder nog een boel klein grut dus als je nog wat...
  8. Daanzzzzz

    Honda CB-1 uitlaatbochten of complete uitlaat

    Ik ben een CB-1 uit 1989 aan het reviseren en de uitlaatbochten zijn helaas niet meer te redden. Er zijn wat aftermarket alternatieven maar die zijn vrij prijzig. Heeft iemand toevallig nog wat liggen er wat op past dat betaalbaar is?
  9. Daanzzzzz

    Abus Detecto 7000 RS2 schijfremslot met geluid

    Te koop; Abus Detecto 7000 RS2 kleur geel. Slot werkt en krijg je met 2 sleutels (origineel zitten er ook 2 bij). Incl. nieuw setje batterijen. Komt in de verkoop omdat ik mijn slot voor de verzekering moest vervangen voor een ART4 slot. Zelf op 26-12-2012 aangeschaft voor 99,95. Nieuwprijs...
  10. Daanzzzzz

    Alpinestars Octane rood/wit/zwart maat 46 (heren)

    Alpinestars pak in zeer goede staat, zo goed als nieuw! Totaal nog geen 20 uur gedragen. Reden van verkoop is dan ook dat ik dit pak nooit draag. Ik ben zelf 1.67 bij 64 kg en heb iets ruimte over in de lengte dus tot 1.70 zou dit pak wel moeten passen. Vraagprijs: EUR 195,- (onderhandelbaar)
  11. Daanzzzzz

    Tovami Dynojet carburateur kit CBR 600 F3 PC31 1997

    Kit is enkele weken in gebruik geweest. Aangeschaft in de hoop een probleem op te lossen maar bleek ergens anders aan te liggen. Kit is zo goed als nieuw. 3 sproeier maten, 4 gasnaalden met clips, 4 ringetjes en een boortje om de gasschuif gaten te vergroten. Set is compleet (zoals aan mij...
  12. Daanzzzzz

    Hiflo Luchtfilter HFA1606 Honda CBR 600 F3 PC31 1997 1998

    Z.g.a.n. luchtfilter. Slechts een week gebruikt voor een test. Nieuwprijs is EUR 33,75. Vraagprijs: elk bod hoger dan EUR 10,- :+ Liefst ophalen in Zwolle, verzenden kan ook.
  13. Daanzzzzz

    Alpinestars Octane rood/wit/zwart maat 46

    Mooie overall in maat 46 zonder beschadigingen of verkleuring. Gaat weg omdat ik hem zelf nooit meer aan heb. Past perfect als je 1.67 bent bij 60 kg. Vraagprijs: EUR 200,-. Prijs is onderhandelbaar!
  14. Daanzzzzz

    Caburateurs Honda CBR600F3 PC31

    Was een reserve onderdeel maar de motor gaat de deur uit. Zijn recent nog met de hand schoon gemaakt en in goede staat. Vraagprijs: EUR 50,- Zie marktplaats advertentie voor foto's: http://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-honda/m779879611-caburateurs-honda-cbr600f3-pc31.html
  15. Daanzzzzz

    Honda CBR 600 F3 PC31 CDI ECU MALG EC 971V

    Komt van een werkende motor uit 1997 met 38152 km op de teller. Geschikt voor Honda PC 31 CBR600F en RC 33 of 42 NTV 650 of 750 modellen. Inclusief rubberen houder. Honda, CBR, 600, PC31, PC 31, PC-31, CDI, ECU, regel eenheid, computer, motor, management. Vraagprijs: EUR 50,- Zie...
  16. Daanzzzzz

    Speling op lager koppelingskorf of niet?

    Achter de koppelingskorf van mijn CBR 600 '97 zit het lager op onderstaand plaatje (nr 22.) Dat is nr. 22 op Honda CBR600F HURRICANE 1997 (V) GERMANY CLUTCH - buy CLUTCH spares online Iemand enig idee hoe veel speling zo'n lager mag hebben en hoe ik kan testen waar er dan speling zou...
  17. Daanzzzzz

    Schokkende motor bij langzaam rijden

    Disclaimer: dit is mijn eerste motor en ik ben geen monteur :+ Al een beste tijd heb ik het probleem dat wanneer ik onder de 4000 - 5000 toeren rijdt, de motor schokt. Hoe meer toeren, hoe minder schokken. Wanneer ik rond de 3000 toeren rijd (een rotonde in zijn 1) begint het gewoon...
  18. Daanzzzzz

    Eska Pilot GTX M/8 (Gore-Tex winterhandschoen)

    Super fijne geitenleren handschoenen van Eska met Gore-Tex. Helaas net een maatje te klein gekocht (medium, 7½ cm - 8 cm, 20 inch). Alleen vorige winter gebruikt (maandje of 2), verder zo goed als nieuw. http://www.eska.at/en/produkte/pilote-gtx/ Nieuwprijs is Tussen de 95,- en 140,- excl...
  19. Daanzzzzz

    Alpinestars Octane race EUR 46 man rood/wit/zwart

    Te koop: Alpinestars Octane 1-delig race overall (heren model). Pak is zo goed als nieuw en is altijd goed onderhouden. Zelf ben ik 1.67 met een gewicht van 65kg. Reden verkoop is dat ik in de praktijk veel woon-werk verkeer rijd in een textiel pak en deze bijna nooit aan heb. Vraagprijs: EUR...
  20. Daanzzzzz

    Revit Titan (XS) blauwe regenoveral

    Gekocht bij mijn leren pak maar nooit gebruikt i.v.m. aanschaf textiel pak (waterdicht). 49,- voor betaald. Eventueel te verzenden.
  21. Daanzzzzz

    Sidi Vertigo EUR 40 zwart/rood/wit goede staat

    Te koop: Sidi Vertigo laarzen maat EU 40. Ongeveer een half seizoen gebruikt. Lichte gebruikssporen maar zien er verder nog erg netjes uit. Zelf heb ik maat 39.5 en vallen deze precies goed. Reden van de verkoop is de overstap naar waterdichte laarzen (Alpinestars SMX-5). Vraagprijs: EUR...
  22. Daanzzzzz

    Alpinestars Octane race overall EUR 46 rood/wit/zwart astar

    Te koop: Alpinestars Octane 1-delig race overall. Reden van de verkoop is dat ik dit pak bijna nooit aan (gehad) heb en mijn textiel pak gebruik. Pak is zo goed als nieuw, is goed onderhouden en heeft geen schade anders dan minimale gebruikssporen op de knee sliders. Zelf ben ik 1.67 met een...
  23. Daanzzzzz

    Benzine tank Honda CBR 600 F PC31 ('97, '98) rood/wit/zwart

    Ik ben op zoek naar een 2e hands benzine tank voor een CBR 600 F3 uit '97 (PC31) in het onderstaand (basis rood, zwarte en witte stickers) kleurenschema. Mag eventueel kleine lak beschadigingen hebben maar geen deuken. Iemand die nog wat heeft liggen of nog iemand kent die er 1 heeft...
  24. Daanzzzzz

    Stuur trekt naar het midden: balhoofd lager verrot?

    Een tijdje terug viel het me op dat wanneer ik het stuur heen en weer draai het stuur als het ware naar het midden wil zodra je daar in de buurt komt. Het voelt een beetje als een veer die het stuur recht wil trekken. Ik heb de koppeling als eens op laten komen met de band tegen de muur maar er...
  25. Daanzzzzz

    TK: Sidi Vertigo maat 40 (zwart/rood/wit)

    Wegens overstappen naar waterdichte laarzen deze Sidi's te koop. Ongeveer een half jaartje gebruikt. Laarzen hebben minimale gebruiksschade. Amper zichtbaar en eventueel zelfs te vervangen (dempers en toesliders zijn los verkrijgbaar) daar deze laars nog steeds verkocht wordt. Maat 40 (valt...
Terug
Bovenaan Onderaan