Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sega578
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Yamaha Diversion 4-1 uitlaat systeem

    Hoi. Hierbij verkoop ik mijn RVS uitlaat systeem van Yama (overgenomen door laser) Ik heb er een carbon einddemper op gezet. Ik heb altijd veel plezier gehad van dit uitlaatsysteem vooral van het geluid. De middenbok kan je gewoon laten zitten en je kan hem zo op de middenbok zetten zonder...
  2. S

    yamaha xj600s knippers,achterlicht,luchtfilter

    kan worden dicht gegooid...
  3. S

    uitlaat lasser gezocht

    Hoi. Ik heb een yamaha diversion met een 4-2 uitlaat systeem eronder. mijn vraag is kan iemand hier een 4-1 uitlaat van maken? en wat gaat mij dat kosten. Ik hoop dat er iemand is die het kan en mij kan helpen :)
  4. S

    Veendam en Omgeving Broezen met de Bikes!

    :] Welkom in het Veendammers en omgeving topic :] Hier is het allemaal mee begonnen met dank aan demotorduvel Veendammers! Samen lullen en dom rijden! Wel of Niet rijden? Wie zijn wij en waar zijn wij op te spotten in Veendam en Omstreken: -Tony- Sega578 IkBenGek...
  5. S

    Yamaha Diversion uitlaat uitboren,DB killer ?

    Hoi, Ik heb een yamaha diversion uit 2002. Hij maakt niet zoveel lawaai ik zou er sportdempers onder kunnen gooien. Vandaag heeft iemand tegen mij gezegd dat de db killer er nog inzit en dat ik hem uit kan boren de uitlaat zodat die meer lawaai maakt. Mijn vraag is of het kan en of het...
  6. S

    helmmuts

    Hoi, Hierbij verkoop ik een helmmuts (100% katoen) Ik heb er nog 1 liggen in originele verpakking Ik heb hem nooit gebruikt omdat ik hem ooit bij een bestelling erbij kreeg. Ik weet niet wat je er voor moet vragen dus tegen een aannemelijk bod gaat die weg ;)
Terug
Bovenaan Onderaan