Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B

    ducati 1098 uitval probleem

    beste, ik ben sinds een paar maanden trotse eigenaar van een ducati 1098 uit 2007. nu heb ik er een km of 600 mee gereden en had ik last van slecht starten en uitvallen bij lage toeren (stapvoets rijden) en stationair draaien. nu is de fiets al 2x terug geweest naar de dealer. de 2e keer...
  2. B

    Daaijakkeren door Ridderkerk en omgeving (kaal is speciaal)

    Welkom in het Ridderkerk en omgeving topic. Wij zijn een groep _O- 'jong volwassen" :Y :N uit ridderkerk en omstreken die al een tijdje met elkaar rijdt ahumm.. ouwehoert :+ . Het leek ons leuk om daar meerdere motorrijders uit de omgeving bij te betrekken en zo nieuwe mensen te leren...
  3. B

    krukaskeerring honda cb750f 82

    Hallo, Even een vraagje, ik heb een kapotte krukaskeerring aan de dynamo kant. Deze dynamo ligt normaal gesproken droog. Nu is mijn vraag of deze gemakkelijk te vervangen is vanaf de buitenzijde of dat die vanaf de binnenkant vervangen moet worden dus carter splitsen. Ik hoor het graag...
  4. B

    honda cb750 caferacert eindresultaat

    beste mede mf'ers, ik had een tijd geleden een topic geopend en ik heb daar niets meer in gepost zie onderstaande link. Honda cb750 Bol'Dor caferacert toch wil ik graag het eindresultaat met jullie delen. op naar de motorbeurs voor de custom bike show toch nog...
  5. B

    honda cbr 954 pc5 quickshifter en micron serpent volledig sy

    Hierbij biedt ik mijn micron serpent volledig race systeem aan. Dit systeem Is in absolute nieuwstaat. Compleet met veertjes ophangbeugel boekjes etc. De pc5 en quickshifter zijn nieuw in doos. Pc5 en quickshifter met shiftrod A vraagprijs € 550,- Micron serpent systeem vraagprijs...
  6. B

    honda cbr 954 pc5 quickshifter en micron serpent volledig sy

    Hierbij biedt ik mijn micron serpent volledig race systeem aan. Dit systeem Is in absolute nieuwstaat. Compleet met veertjes ophangbeugel boekjes etc. De pc5 en quickshifter zijn nieuw in doos. Pc5 en quickshifter met shiftrod A vraagprijs € 550,- Micron serpent systeem vraagprijs €650,-...
  7. B

    demper honda cbr 929 954 fireblade two brothera

    Hierbij bied ik mijn two brothers demper aan. De demper verkeerd in uitstekende staat. :Y Vraagprijs: 170
  8. B

    Honda cb750 Bol'Dor caferacert

    Hallo allemaal, Ik ben sinds december begonnen aan verbouwen van de honda cb van me vriendin. Ze wilt graag een caferacert. Het lijkt me wel leuk om dit te delen met jullie, en toevoegingen zijn altijd welkom uiteraard :} :] . hieronder foto's hoe ver ik nu ongeveer ben...
  9. B

    heelplates vf1000 op een cb750

    Hallo, Ik heb een vraagje. Ik ben met een cb750 project bezig. Nu wil ik de opengewerkte heelplates van een vf1000 op mijn cb750f uit 83. qua vorm komen ze aardig overeen. Is er iemand die hier ervaring mee heeft of een betere suggestie heeft. De heelplates van een cb750 zijn van die grote...
  10. B

    Scottoiler, 2 Brothers Racing cbr 954

    Hierbij bied ik aan Two Brothers Racing black carbon demper voor honda cbr 954 €150 Scottoiler automatisch kettingsmeer systeem universeel €55 Origineel achterlicht voor cbr 954 powercommander al verkocht ik verkoop deze onderdelen omdat ik ze zelf niet meer...
  11. B

    cbr 954 verwijderen servomotor en luchtklep ivm afstellen

    F technisch vraagje. Wil me blade late afstellen op de bank. Nu zit er in me luchtfilterhuis en klep waar een servomotor aan vast zit. Deze gaat naar mate je meergas geeft verder open. Nou heb ik wel eens gehoord dat dit hele verhaal eruit wordt gehaald. Iemand hier ervaring mee of iets...
  12. B

    Two Brothers demper honda cbr 954 of 929

    Hierbij bied ik mijn 2bros demper aan, het gat om de black carbon versie zonder ekeur. Uitlaat is schade vrij en netjes onderhouden. Vraagprijs 200 175 euro *O* , uiteraard onderhandelbaar. :] Gr sander
  13. B

    Originele naks cbr954

    Goedendag, Ik heb voor mijn blade uit 2003 een nieuwe originele naks gehaald. voordat ik deze erin wil zetten heb ik een klein vraagje. De naks die er nu in zit, zit met 2 m6 boutjes in het blok vast. Tevens zit op de kop een boutje. De nieuwe originele spanner heeft dat boutje namelijk niet...
  14. B

    kvs slangen blade

    Goedendag, Ik wil graag een aantal standaard kvs slangen vervangen door transparant pvc versterkt met stalen spiraal. Het gaat voornamelijk om de slagen die in het zicht zitten. Ik heb al wat research gedaan, maar kom er nu achter dat die slangen een temp bereik hebben van 60 graden. Ik heb...
  15. B

    CBR spiegels en knippers

    Hallo, Hierbij biedt ik mijn originele spiegels aan en knippers van mijn honda cbr 954 rr. Deze passen op verschillende cbr modellen. Prijs is bieden Groet Sander :]
  16. B

    Honda spiegels met ledknippers

    Goedendag, Hierbij biedt ik spiegels aan met ledknippers. De spiegels zijn hoogglans van kleur en hebben een ledstreep als knipperlicht. Ik verkoop deze spiegels omdat ik al andere had voor ik deze binnen kreeg. Ze zijn daarom ook nieuw in doos. Passend op de volgende motoren: Honda CBR...
  17. B

    Daaijakkeren door Ridderkerk en omgeving

    Even hier een ouwehoer topic voor de mensen uit ridderkerk en omgeving. Tevens handig om ritjes te plannen..wordt nog aangevult ..miss leuk om topic members te plaatse. :] Ik ben sander en woon in ridderkerk, En mijn blade
  18. B

    SportDemper CBR 954RR

    Goedendag, Ik ben op zoek naar een sportdemper voor op mijn cbr 954. Eventueel een half systeem mag ook. Heb je wat liggen, post even wat voor met foto en prijs *O* Alvast bedankt hoooi :]
  19. B

    Blue-954-Blade

    Goedenavond, Ik ben Sander en hebt sinds kort een blauw/zwarte Honda CBR 954 RR. Heb al veel dingen opgezocht op dit forum over allerlei onderwerpen dus ik dacht dat het ondertussen wel tijd werd dat ik me registreerde. Ben er mee in me nopjes :] :] Groetjes Sander :)
Terug
Bovenaan Onderaan