Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sjors078
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sjors078

    herfstvakantie naar spanje

    hallo allemaal. van vakantie is het er nog niet van gekomen dit jaar. daarom wil ik in oktober (herfstvakantie) eruit met de motor :] .(ca 1week) ik zat te denken aan spanje. noordkust of oostkust. ik ben nog nooit in spanje geweest maar verwacht daar iets beter weer dan in nederland...
  2. sjors078

    communicatie sena SMH5-fm

    hey iedereen, ik zat net te kijken bij communicatie setjes en zag de sena SMH5-fm voorbij komen. het mooie? van dit setje is dat deze ook fm dus radio heeft. zijn er mensen met ervaring van dit setje? Google
  3. sjors078

    weekje rondtrekken

    Hallo iedereen, ik ben alvast begonnen met een vakantie uit te stippelen voor 2015 ergens in april/mei. de bedoeling is 1 week rond trekken met de motor. met voorkeur te gaan kamperen. zoals nu bedacht wordt de route als volgt: Ardennen - Baton rouge Vogezen -Motor herberg la mouche...
  4. sjors078

    navigatie bekabeling

    hallo allemaal, ik had een vraagje over m'n navigatie bekabeling. ik heb een andere motor gekocht en ga me kabel dus op de nieuwe motor zetten, niets aan. alleen heb ik bij mijn garmin 1 hele stekker wat dus betekend dat de 3delige houder altijd op de motor moet zitten of helemaal niks...
Terug
Bovenaan Onderaan