Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bundy112
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bundy112

    Keihin FCR 36 of Mikuni tm36

    Hallo Allemaal, Ik ben op zoek naar een gebruikte carburateur om mijn xr400 een beetje mee te kietelen :) Belangrijk vind ik dat de carb een push en een pull cabel heeft (sommige keihins hebben dat niet). Heeft iemand nog iets liggen waar hij of zij vanaf wilt, dan hoor ik het graag...
  2. Bundy112

    125/250cc motorblok gezocht 2 of 4 takt

    Goedendag, ik ben op zoek naar een 125cc 2 takt of een 200/250/300 cc 4 takt motorblok. Het liefst watergekoeld. Blok mag best wat werk aan zitten, mits de prijs daar ook naar is. De bedoeling is om er een schakel kart mee te gaan bouwen. Als je iets hebt liggen wat hiervoor in aanmerking...
  3. Bundy112

    Ervaringen gezocht over 2 takt cross blokken

    Ik heb mijn vraag al in het pre90 topic gesteld omdat daar veel mensen met een 2t rond rijden, maar aangezien ik toch op zoek was naar nog wat meer reacties/ervaringen leek het mij een goed idee om nog een eigen topic te openen. Ik heb samen met een vriend een kartframe gekocht en het leek...
  4. Bundy112

    Yamaha xt550 onderdelen

    Te koop, diverse Yamaha xt550 onderdelen -voorvork met trommelrem kroonplaten, T stuk en wielas (zie foto) -Nog een voorvork, deze is ook compleet met kroonplaten T stuk en wiel as. Deze vorkpoten zijn gepolijst en de kroonplaten zijn gespoten (zwart) ziet er erg mooi uit. -frame met...
  5. Bundy112

    Eerste enduromotor

    Goedendag allemaal :+ Sinds kort ben ik hier actief op het forum maar ik zal me toch nog even voorstellen. Mijn naam is Wijnand, 20 jaar oud en 3de jaars werktuigbouwkunde op het roc in Nijmegen. Op mijn 18de heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en nog daarvoor had ik al een Suzuki Sv650s uit...
Terug
Bovenaan Onderaan