Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: auke711
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Ford transit camper 1995: eur 3950,- incl nieuwe apk

    Te koop Ford transit camper Na jaren trouwe dienst gaan wij wegens tijdgebrek onze camper verkopen. Deze camper is niet de mooiste aan de buitenkant met wat krassen en butsen maar van binnen nog netjes en rijdt prima. Hoofdzakelijk gebruikt voor circuit dagen en weekenden. Vanwege de...
  2. A

    Voor de kenners.. welke wielen passen in een kawa ltd 750?

    Goeie middag allemaal, Ik zal mezelf kort voorstellen. Ik ben een Zeeuw van 34, werk in de techniek als service monteur en heb mn tijd en geld de laatste 20 jaar voornamelijk gestoken in motorcross en motorrace. Ben al jaren lid van mf maar voornamelijk als lezer van topics. Hier gaat...
  3. A

    gsxr k7 blok klep defect vrpr: kratje pils,paar tientjes etc

    Door een gebroken klep is er (repareerbare) schade ontstaan aan de cilinderkop, blok heeft weinig km. Blok is nagenoeg compleet maar destijds is de kop is wel gescheiden van de rest om te kijken wat er aan de hand was. Heb een compleet ander blok gekocht en laten ombouwen voor circuit...
  4. A

    Circuit banden; nieuw en gebruikt

    Winteropruiming met winterprijzen, diverse nieuwe en gebruikte circuitbanden te koop: Achterbanden: -Michelin regenband 18/67/17 2010, nieuw. 50 euro. -Supercorsa sc1, v2, 180/60/17 2014, 30% profiel, 25 euro. -2 x Supercorsa sc1, v2, 180/60/17 2013, 30% profiel, 20 euro. -Superbike...
  5. A

    Hoe bekijk ik "oude" pb's?

    De naam van t topic zegt t al.. Als ik een pb ontvang staat dit bij t inloggen bovenaan, klik hierop en ik kan het bericht bekijken. Als ik later nog een keer inlog kan ik deze zelfde pb nergens meer vinden..?
  6. A

    Te koop: Suzuki gsxr-600, 133 wielpk!

    Te koop snelle gsxr 600 k6/k7 Te koop wegens (tijdelijke) beëindiging hobby. Goed voor 1.40 op circuit Zolder. -Hyperpro achter shock en voorvork hyperpro aangepast met hyperpro onderdelen. -Hyperpro stuur demper -Volledige titanium Acrapovic uitlaatlijn, incl. db killer. -Yoshimura...
  7. A

    tkg topkoffer incl bevestiging honda cbf 600, 2003

    Te koop gevraagd: Topkoffer incl bevestigingsframe/plaat passend op honda cbf 600 2003. Reacties graag via aukeracing@hotmail.com
  8. A

    Voorbanden te koop, nieuw + 2e hands

    In 1 koop: 3 maal Pirelli supercorsa v2 120/70-17 sc1 dot 13, gebruikt maar amper slijtage te zien. 1 maal Pirelli regenband scr 1 120/70-17 dot 10, droog en donker opgeslagen, splinternieuw! prijs 150 euro? Serieus geïnteresseerden graag reactie via aukeracing@Hotmail.com
Terug
Bovenaan Onderaan