Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tyl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tyl

    Suzukie GSXR-1000 2012

    Hierbij bied ik de motor van Rene aan. Het gaat om een GSXR-1000 uit 2012.De motor is per direct beschikbaar. K-Tech cartridges voor. K-Tech achtershock. Hyperpro RSC stuurdemper. PP Tuning benzine dop. PP Tuning remschakelset. Brembo RCS rempomp. Nieuwe dual carbon remblokken. Quickshifter...
  2. Tyl

    PowerCommander V en Ignition Module CAN Cable

    Weten jullie waar ik zo'n CAN cable kan bestellen om een ignition module aan de PC V te koppelen? Ik mis deze :(
  3. Tyl

    Damen Leathers Race Overal Rood (TRAC)

    Ik heb hier nog in de garage hangen een rode Damen Leathers Raceoveral. Overal is slechts 1 seizoen gebruikt. De maat is 52 maar hij is ietsjes ruimer gemaakt voor mij. De letter zijn allemaal erop gestikt dus kunnen makkelijk worden verwijderd. TEAB
  4. Tyl

    TK: Race Technology datalogger (DL1) en dashboard (Dash2)

    Hierbij verkoop ik mijn datalogger en dashboard. Het zit nu gemonteerd op een Yamaha R6 (Met YEC kabelboom) en deze bedrading (Die dit systeem koppelt aan de YEC Kabelboom) zit er bij. Lees tijdens het rijden de rondetijden uit en splittijden. Systeem kan helemaal naar smaak worden ingesteld...
  5. Tyl

    Verschillende onderdelen Yamaha R1 07/08

    Ik heb hier nog een aantal onderdeeltjes liggen voor een Yamaha R1 uit 2007/2008. Radiateur met fans. Hij is een beetje lek achter 1 ventilator. Misschien kan iemand er nog iets mee. De Fans werken iig wel nog. Verschillende onderdeeltjes: Clipons, standaard, tankdop (zonder sleutel...
  6. Tyl

    TK: Handboek Circuitrijden Deel 1 en 2

    Ik heb hier nog twee boeken liggen. Handboek Circuitrijden: Dit boek is een standaardwerk voor motorrijders die méér willen halen uit hun motor en die grenzen willen verleggen op het circuit. Maar als we eerlijk zijn, dan mag dit boek eigenlijk niet ontbreken in de collectie van welke...
  7. Tyl

    Top kuip steun Yamaha R6 2008 en nieuwe

    Foto's zeggen genoeg ;) TEAB.
  8. Tyl

    Gebruikte banden Pirelli SuperCorsa

    Heb nog een paar gebruikte bandjes liggen: 180x60x17 Pirelli SuperCorsa Diablo SC2 dot 4412 180x60x17 Pirelli SuperCorsa Diablo SC2 dot 4412 120x70x17 Pirelli SuperCorsa Dragon SC1 dot 0910 180x55x17 Pirelli SuperCorsa Dragon SC2 dot ??13 Achterbanden 30 euro per stuk...
  9. Tyl

    Kuipset Yamaha R6 2008 en nieuwer

    Heb nog een kuipset liggen. - Top kuip - Zij kantjes - Onderkuip - Kontje - Zadel Wel beetje beschadigd her en der. Maar met een beetje plamuur en geduld kom je een heel eind. ;) Ophalen in Zeewolde, Den Helder of ergens op een circuit (www.tyl.nl agenda). Verzenden doet ik niet...
  10. Tyl

    Balhoofd voorbok

    Niet moeders mooiste meer. Maar doet het nog perfect. 13mm is de pin. TEAB ;) Alleen ophalen in zeewolde. Versturen doe ik niet.
  11. Tyl

    TK: Complete set ABM Superbike stuur

    Deze set zat op een GSXR-600 K5. Maar de handige Harry kan hem vast ook wel op andere motoren krijgen. De maten staan in de foto. Komt helemaal compleet inclusief kroonplaat, langere gaskabels en stalen remleiding voor de voorremmen. Doe een goed bod en hij is van jou.
  12. Tyl

    TK: Diamond Bandenwarmers

    In zeer goede staat. Setje Diamond bandenwarmers. Inclusief mooi motogp tasje ;) €150,-
  13. Tyl

    YEC ECU/LOOM geeft geen signaal bij disconnect dashboard

    Vraagje ;) Ik heb hier een R6 2008 met YEC ECU en kabelboom. Op de YEC kabelboom zit een aparte stekker voor datalogger/dashboard. Op deze stekker heb ik mijn datalogger/dashboard aangesloten. Alles werkt perfect. Als ik het originele dashboard disconnect (dus de stekker eraf haal). Dat...
  14. Tyl

    Race Technology Datalogger DL1

    Ik heb te koop een datalogger van Race Technology. Het gaat om de DL1. Klik hier voor meer info: Selecteer marktsector - Race Technology Ltd - Automotive Technical Excellence Komt inclusief koffer/gps sensor/geheugen kaartje. Vraagprijs €500,-
  15. Tyl

    Power Commander O2 Sensor Controller/Eliminator

    Volgens mij voor een Power Commander V maar weet het niet zeker meer. Heeft partnummer: 66391207 Tegen elk aannemelijk bod.
  16. Tyl

    Camera steun voor op de tankdop

    Vanwege het nooit gebruiken verkoop ik de camera steun. Het is een universele en zou moeten passen op verschillende type tanks. Tegen elk aannemelijk bod.
  17. Tyl

    Tweedehands Bandjes, verschillende soorten

    Te koop verschillende soorten banden. Foto's zijn in hoge resolutie, klik = inzoomen ;) Dunlop GP Racer M (3811) 120/70/17 Dunlop GP Racer S (0810) 200/55/17 Beetje een vreetspoor, maar valt wel mee. Pirelli Diablo Rain SCR1 (2010) 120/70/17 Pirelli Diablo SuperBike SC1 (0809)...
  18. Tyl

    Te Koop: Qstarz BT-Q1000eX GPS Data Recorder

    Helemaal compleet inclusief software en code. Hij is niet vaak gebruikt. Een stuk of 15 a 20 keer. GAat weg ivm aanschaf GPS Dashboard. Vraagprijs euhm 115,-
  19. Tyl

    Yamaha R1 2008

    Vanwege het niet kunnen wennen aan de R1 gaat hij in de verkoop. Ik ben toch meer een 600cc persoontje. Niets ten nadele van de motor. Ik heb deze motor in begin 2011gekocht. En heb er twee seizoenen SuperCup 1000 mee gereden. Ik ben er halverwege het seizoen van 2011 mee gevallen in de...
  20. Tyl

    Zooitje gebruikte banden

    Ff de garage een beetje opgeruimd. En dit kwam tevoorschijn. Van Rechts Naar Links ;): Dunlop GR Racer 200/55/17 2011 Metzeler Racetec Rain K2 180/55/17 2010 Metzeler Racetec Rain K1 120/70/17 2009 Pirelli Diablo SC2 120/70/17 3311 Pirelli Diablo SC2 200/55/17 2711 Pirelli Diablo Rain...
  21. Tyl

    TK: Kawasaki ZX6-R 2009

    Te koop aangeboden: Kawasaki Zx6-R, model 2009. Blok: stock, niet getuned of aangepast Uitlaat: Laser titanium, compleet systeem Vering: stock, niet aangepast Remmerij: stock klauwen, stalen remleidingen voor Kuipruit: MRA Rem-/schakelset: ValterMoto, volledig verstelbaar...
  22. Tyl

    TK: Nieuwe Damen Leathers Race Handschoenen Small

    In de aanbieding een setje handschoenen van Damen Leathers. Helemaal nieuw nooit gedragen. De maat is S. Vraagprijs: €100,-
  23. Tyl

    TK: Arai Blank Vizier (Nieuw)

    Te Koop, blank vizier voor Arai helm. Helemaal nieuw in plastic nog. Prijs: €30,-
  24. Tyl

    Te Koop: Rev'It Leren Overall. Maat 54

    Ik heb in de aanbieding een Rev'It 1 delige overall. Er is 1 keer een schuivertje meegemaakt, zoals je op de foto's kunt zien. De maat is 54. Zelf ben ik 1,94 en een kilo of 80. Tegen elk aannemelijk bod. Ik heb geen zin om de foto's te draaien, kantel je monitor maar. ;)
  25. Tyl

    Gebruikte Rem Blokken R6

    Ik heb nog 3 paar gebruikte remblokken liggen voor een R6 uit 2006. Past geloof ik in alle type R6jes. 2x RDP418 DP-Pads (Dus 8 blokken) 1x Carbone Lorraine SBK5 type 236 (Dus 4 blokken) Tegen elk aannemelijk bod.
Terug
Bovenaan Onderaan