Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Richard1983
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Honda Cb650SC start erg moeilijk als hij koud is

    Goedenavond iedereen! Ik zit al sinds de aanschaf van mijn Honda Cb650sc uit 1982 met een moeizame start als hij koud is. Ik heb al heel wat onderzoek gedaan hiernaar....en het blijkt best wel een vaak voorkomend probleem te zijn, maar nooit een oplossing. Wanneer de motor warm is of als hij...
  2. R

    Runner 200 vxr probleem

    Goedeavond! Ik zit met het volgende.... ik heb hier een gilera runner 200vxr staan met een tik in de motor van een kennis. Hij heeft een tijdje met te weinig olie gereden, dus mijn idee het bigend lager. Heb het blok uit elkaar gehaald en krukas mankeerd niets aan zover...alleen zit er wel...
  3. R

    Pulsegever honda cb650 1982

    Goedenavond, Vorige week wou ik weer het eerste ritje maken met m'n honda cb650sc uit 1982. Helaas na de tankbeurt begon hij op 2 cilinders te lopen en ben ik snel naar huis gehobbeld. Vervolgens ben ik gaan meten, 1 pulsegever heeft geen weerstand meer. Volgends het werkplaatshandboek is...
  4. R

    Pulsegever honda cb650 1982

    Ik ben opzoek naar een pulsegever voor m'n honda cb650sc uit 1982, de mijne is stuk gegaan.... Heb je er 1 liggen....hoor ik het graag met de prijs😊
  5. R

    Lekkage rempomp Suzuki Gr650

    Ik kwam er vanavond achter dat mijn rempomp een beetje remolie begon te sputteren aan de onderkant uit een klein gaatje wat daar zit. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
  6. R

    Hallo iedereen!

    Na al een paar weken te hebben rondgeneust, werd het nu wel eens hoogtijd om me voor te stellen :) Ik ben Richard, 29 jaar en woon in Bedum (Groningen) Ben getrouwd en heb een zoontje van 3 (die ook al besmet is met motorvirus en een prachtige dochter van 1 jaar. Heb vorig jaar januari...
Terug
Bovenaan Onderaan