Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: xjacker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. X

    Gsxr 600 2012 gezocht uitlaat

    Best mannen en vrouwen vant goeie leven :) Ik heb pas geleden een mooie gsxr 600 gekocht uit 2012 met 450 km Prachtdingeske ;) Maar ik zoek een mooi uitlaatje ervoor Heeft iemand nog iets aan te bieden :) dat erop past Groetjes willy luyckx ;)
  2. X

    Help koppings platen of????

    Hey iedereen Ik heb pas geleden me koppelings platen vervangen Maar nu begint de moter sinds kort weer moeilijk te doen en soms te slippen Koppings platen waren goed geïnstalleerd en olie ververst Wetenjullie misschien wat nog steeds Voor een slippende koppeling zou kunnen zorgen...
  3. X

    Koppelings platen vervangen

    Heey iedereen ;) Ik had een vraag Ik rij een honda cb 250 uit 94 En ik ga me koppelings platen vervangen kheb ze al liggen alleen voordat ik iets Open schroef Wou ik aan jullie de vragen stellen Hoe kan je het beste beginnen Waar moet ik op letten Wat zijn kritische punten...
  4. X

    Help cb 250 slipt:(

    Heey iedereen ik ben Niels En ik rij een cb 250 Ik was laatst aan het rijden en ineens Als ik in zijn 4-5 de versnelling kom boven de 100 km dan gaat hij slippen het lijkt alsof de ketting of de tandwielen gaat Dan maak ik ook voor de rest geen snelheid meer Het lijkt ook erger geworden...
  5. X

    Gezocht mensen om mee moter te rijden omgeving Roosendaal

    Hoi ik ben Niels en ik en een vriend van me (willy ) zoeken mensen die in de omgeving Roosendaal wonen om mee moter te rijden Het leek ons leuk om nog wat meer mensen te zoeken om mee te rijden hoe meer zielen hoe meer vreugde :D We doen van alles op de moter van café ritten,tour ritten...
  6. X

    Gezocht mensen om mee motor te rijden omgeving Roosendaal

    Hoi ik ben Niels en ik en een vriend van me (willy ) zoeken mensen die in de omgeving Roosendaal wonen om mee moter te rijden Het leek ons leuk om nog wat meer mensen te zoeken om mee te rijden hoe meer zielen hoe meer vreugde :D We doen van alles op de moter van café ritten,tour ritten...
  7. X

    help mij :D honda cb 250 two-fifty

    goededag mijn naam is niels clement ik heb pas geleden me rijbewijs gehaald en een moter gekocht :D een honda cb 250 (234cc/15kw/136kg(droog) hij rijdt perfect alleen als ik op de snelweg rijdt hij nogal langzaam als ik hem schakel in zijn 5de versnelling dan rijdt hij niet harder dan...
Terug
Bovenaan Onderaan