Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Angiloco
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Angiloco

    Gpx bestand maken met Android en uploaden naar TomTom?

    Wie heeft de gouden tip voor het onderstaande... :? Ik ben een middagje zoekende geweest naar een oplossing om met een android device (tablet) een puntenroute uit te kunnen stippelen en deze naar de TomTom te uploaden... maar helaas zonder resultaat :/ Ik wil namelijk het zelfde trucje...
  2. Angiloco

    Bezoek :MotoGP Oostenrijk 2016

    Zoals jullie misschien al wel hebben gelezen, is voor 2016 het Oostenrijkse Redbull ring circuit in Spielberg aan de (provisionele)MotoGP kalender toegevoegd. Deze GP staat gepland op 14 Augustus 2016. 8-) Mijn maat @retuobaksoB en ik zijn van plan deze MotoGP race per motor te bezoeken...
  3. Angiloco

    YAMAHA MT-07 Meeting, 10

    De meeting op de bovenstaande locatie, datum en tijd is vooral bedoeld om MT-07 rijders van het Motor-forum en in het bijzonder van het Yamaha MT-07 topic kennis met elkaar te laten maken en daarbij ervaringen uit te wisselen over de MT-07's. Ook zijn niet MF-leden meer dan welkom! Er is geen...
  4. Angiloco

    Ride videogame (Milestone)

    Bij deze open ik het topic: Ride videogame™ (Milestone) Voor de gamende motorrijd(st)ers onder ons goed nieuws! 8-) Milestone brengt namelijk dit jaar op 20 maart de videogame Ride uit. In deze game is het mogelijk om met straatmotoren te racen uit verschillende...
  5. Angiloco

    Hallo MF'ers! Mijn naam is.

    Hallo allemaal, Na al een tijdje het motor-forum van te volgen van de zij-lijn om informatie te scoren vind ik het nu tijd om mijzelf officieel te introduceren. Bij deze : mijn naam is Angelo, ben 22 jaar en komt uit de provincie Zeeland. Ik heb mijn motorrijbewijs sinds 2011 en gebruik...
Terug
Bovenaan Onderaan