Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: IzZa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. IzZa

    Fireblade 1000RR gezocht in het zwart

    Hallo allemaal, Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe fiets 😇 Idealiter: - niet meer dan 30.000 km - zwarte kleur - NL motor - ongeveer 4.000 euro - bouwjaar 2004 Mocht je tips hebben, let me know!
  2. IzZa

    Mysterieuze dame in de tunnel

    MoRgUh MF-ers, Misschien dat jullie mij kunnen helpen met het oplossen van een mysterie. Gisterochtend rond 7.30 uur reed ik in de tunnel (die ene vlak voor de afsplitsing Amersfoort/Almere) en achter me kwam een welgevormde tweewieler aanzetten die iets harder reed dan toegestaan (ik reed...
  3. IzZa

    Honda CBR600F - 1999 - 8500 km

    Mijn motor staat nog steeds te koop zie onderstaand link. Geinteresseerden kunnen een bod uitbrengen via de meel op i.gonen@chello.nl Te Koop Honda CBR600F uit 1999 met 8.500 km zgan
  4. IzZa

    Te Koop Honda CBR600F uit 1999 met 8.500 km zgan

    Wegens tijdgebrek en (helaas) de noodzaak om een betere auto bied ik hierbij mijn trouwe tweewieler te koop aan '( '( . Altijd keurig warmgereden, alleen maar met knap weer gereden, géén korte stukjes en zij heeft op tijd haar onderhoudsbeurten gekregen. Ze is geheel origineel op de...
  5. IzZa

    Dat vond ik wel ff kicken !!! :D

    Tijd geleden dat ik een post heb geplaatst maar ik heb vandaag een nogal toffe ervaring achter de rug die ik graag zou willen delen met jullie 8-) Lekker op de motor naar me werk en toen ik klaar was rond 17.30 uur, gewoon via de ring Alkmaar naar huis. Bij de eerste stoplichten hoor ik een...
  6. IzZa

    't is weer zover .....

    Ik stap vandaag noodgedwongen in de auto om ff iets te halen (ritje van 20 minuten ofzo) en knalt er bijna een motorrijder tegen me aan omdat hij dacht dat ie voorrang had... Wat me enorm verbaasde (elk jaar weer) zijn motorrijders zoals deze die gewoon lekker in een korte broek en shirt zonder...
  7. IzZa

    Dilemma

    In opvolging van mijn eerdere topics over het kietelen van mijn fietsje sta ik uiteindelijk na een hoop gevraag en gebel voor de volgende dilemma: Ik kan in de buurt (10 min) bij MAD-racing me fietsje voorzien montage van dynojetkit en K&N Luchtfilter en het afstellen van me fietsje met het...
  8. IzZa

    Wat kost het afstellen icm dynojet en K&N ???

    Hey MF-ers... Ik vroeg me af wat jullie hebben betaald voor het afstellen van een dynojet icm filter of powercommander icm filter ?? En het belangrijkste eigenlijk waar het is afgesteld en of je daar tevreden mee bent. Ik zou graag wat meningen willen horen omdat ik van plan om ook een...
  9. IzZa

    Powercommander bij géén injectie mogelijk?

    Hey ik zit ff met een vraagje.. Ik heb sinds gisteren een nieuwe dempertje op mijn beeste gezet (nog niet helemaal ok, ontsnapt wat lucht) en heb de smaak te pakken (mede door het superweer hiero *D ) en ben van plan om wellicht een compleet bochtenset icm K&N luchtfilter en een pcIII erop te...
  10. IzZa

    Lucht ontsnapping bij koppelstuk nieuwe uitlaat..

    Hey technici *D Ik vroeg me af of het kwaad kan dat er wat lucht ontsnapt voordat het het einde van de uitlaat bereikt... hiermee doel ik op beide uiteinde van het koppelstuk... Ik krijg het niet voor me kaar om het luchtdicht vast te zetten... Tips zijn zeer welkom :} en moet ik...
  11. IzZa

    Eindelijk is het zover! :D :D

    He he eindelijk! Dat is wat ik dacht toen ik vandaag gebeld werd door mams. Mijn nieuwe uitlaatje die ik ruim 2 weken geleden had besteld is binnen!! *D *D :9~ Ik ga hem morgen na me werk meteen monteren (tenminste een poging tot)... en ik vroeg me af of het nou nog nodig was om het...
  12. IzZa

    Vermogensverlies met nieuwe uitlaat?

    Hey MF-ers! Ik vroeg me af of er bepaalde merken of type uitlaten zijn die het vermogen van je fietsje doen afnemen. Ik heb namelijk vandaag een Leovince Evo II uitlaat besteld voor me CBR600 '99/'00 en zou t jammer vinden als net dat type uitlaat je vermogen aantast op een negatieve manier.
  13. IzZa

    Botsende botsmutsen

    Tjah vandaag weer een stukje gestuurd op de bike met me meissie achterop. Het was op zich wel leuk (toen ik weer alleen mocht zijn met haar *D ) want om de haverklap kwam ze met haar helm tegen de mijne aan. Tok.....10 seconden later TOK... 20 seconden later TOK! en zo ging het de hele rit...
  14. IzZa

    Hoe wordt je Rossi ?

    Zoals de topictitel al zegt vroeg ik me af hoe je Rossi kunt worden. Wat moet je allemaal doen en kunnen om te racen in het Rossi-klassement? Een soort van : Mijn A-B-C naar het Rossi-schap of Rossi voor Dummies ;) Welke andere zaken spelen een rol zoals: leeftijd, gewicht, geld etc? Vast...
  15. IzZa

    Hoe ver kun je gaan ?

    Yoyoyo MF-ers (hehe) Ik heb nou al iets meer dan 2 maanden een nieuwe fietsje en kan inmiddels daarmee aardig opschieten. Ookal hebben we heel af en toe meningsverschillen, ik ben tevreden over haar. Vandaag ben ik met haar een aantal bochtjes gaan nemen in de omgeving en heb geprobeerd mijn...
  16. IzZa

    FF een vraagje aan de CBR rijders

    Ik vraag mezelf het volgende af. Ik heb al bijna 2 maanden geloof ik een CBR600F uit '99. Nou gebeurt het af en toe wel eens, op z'n minst 1 of 2 keer tijdens 1 rit, dat hij niet in zijn versnelling gaat...Dus bv van 2 naar 3 doet ie niet. Maar dan moet ik nog een keer versnellen en dan pas...
  17. IzZa

    Daar ging ik ...... bijna. Hebben jullie dat ook?

    Nou vandaag was het superweer dus ik na me werk ff snel wat eten en hup op mijn schatje en lekker rijden. Had mijn andere schatje ook maar opgehaald om samen lekker uit te waaien om mijn schatje. En toen gebeurde het volgende...(echt klote gewoon! :( ) Ik wou gaan stoppen voor het stoplicht...
  18. IzZa

    Mijn eerste "race" :D :D :D

    Niet te geloven jongens! Vandaag ben ik er nogmaals achtergekomen dat motorrijden SUPERIEUR is!! Ik kwam terug uit Den Helder N9 en ging richting huis (Alkmaar). Het was vrij druk op de wegen dus ik ging gewoon vooraan staan bij het stoplicht. Reed een stilstaande politieauto ook nog voorbij...
  19. IzZa

    Hoe doen jullie dat toch ?!

    HAI! Ik vraag me af hoe jullie de broek in de laars kunnen krijgen. Dat zit toch niet comfortabel? Ik heb zelf Vertebra II gekocht en vandaag had ik ze voor het eerst aan. Maar als ik mijn leren broek erin wil doen gaat hij echt moeilijk dicht en knelt best erg. Is dit gewoon een kwestie van...
  20. IzZa

    Mijn eerste metamorfose :D :D

    De eerste keer dat ik ben gaan knutselen aan mijn schatje. En ik moet zeggen dat het resultaat wel goed is. Ik heb namelijk nieuwe knipperlichten erop gezet. En aanschouw hier het resultaat.Ik heb zelf van kunststof een soort afdekkapje voor het afdekken van de lelijk schroefgaten die er van de...
  21. IzZa

    Hulp bij monteren van knipperlichten (CBR600F)

    Hallo, Ik heb vandaag iets stoms gedaan. Ik heb voor mij fietsje 4 nieuwe knipperlichten aangeschaft en vandaag wou ik ze erop zetten. De oude joekel van een knipperlicht eraf gehaalt met succes. Alleen ik wist niet hoe ik godsnaam de nieuwe knipperlicht moest aansluiten op het electrisch...
  22. IzZa

    Geslaagd ! :D :D :D

    Zo jongens! In vervolging op de grote boodschappenlijst: Ben vandaag naar Duitsland geweest om inkopen doen en ik ben zeker geslaagd! Ik heb helaas nog geen foto's maar ik heb de volgende spullen gekocht: - leren pak (voor mezelf) - leren pak (voor meissie) - 2 helmen ( 1 voor mij, 1 voor...
  23. IzZa

    Zoektocht motorkleding..

    Hallo, Ben gisteren naar Termaat geweest in Nijmegen. Ik had namelijk de indruk gekregen dat het een aardige zaak zou zijn. Mij viel het helaas tegen dus heb ik er geen inkopen kunnen doen. Ik ben van plan om naar Louis in Duitsland te gaan. En dan naar de vestiging Essen. Is het handig om...
  24. IzZa

    Motorgroepje in Alkmaar vandaag

    Hallo, Ik zag vandaag voor het eerst een vrij grote groep motorrijders voorbij rijden in Alkmaar. Ze vertrokken vanuit de McDonalds aan de ring en gingen richting Heerhugowaard. Waren hier toevallig MF-ers tussen ?
  25. IzZa

    Waar te verkrijgen ?

    Hey beste poetsers! Ik heb vandaag een paar dingen ingeslagen die op mijn boodschappenlijstje stonden maar nou heb ik 2 dingen niet kunnen vinden: - S100 (voor je frame, blok etc.) - Castrol Chain Cleaner (Ketting,tandwielen) Heeft iemand enig idee waar deze te koop zijn???? Alvast bedankt!
Terug
Bovenaan Onderaan