Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kkock_meeuw
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    home made quickshifter instellen op PCV

    Dag dames & heren, Ik heb op mijn Nuda een PCV, omdat er geen quickshiter beschikbaar is voor de Nuda heb ik er zelf een gemaakt, een simpele remlicht schakelaar gekoppeld aan het schakelpedaal. Deze aangesloten op de PCV en ingesteld zoals onderstaand. Nu wil het alleen niet werken...
  2. K

    Kookstel op de motor (voor onderweg)

    Dag dames & heren, Binnenkort ga ik met me maatje op reis naar de Noordkaap. We kwamen op het idee om onderweg een stukje vlees, groente of Regout oid te bereiden. Wat voor mini kookstel gebruiken jullie op de motor. Het moet vooral compact zijn & goed navulbaar, Niet dat we na 5 dagen...
  3. K

    kleding wassen op vakantie in Noorwegen (Noordkaap)

    Dag dames & heren, In Mei van dit jaar ga ik met m'n motormaatje op vakantie naar Noorwegen (Noordkaap & weer terug) Omdat ik liever niet met een mini garderobe & vuile was onderweg ben vroeg ik me af of iemand hier zijn kleding wel eens heeft gewassen of laten wassen onderweg? We zitten...
  4. K

    Noordkaap routes voor Tomtom of Garmin / of tips!

    Beste Dames & Heren, Ik & een maatje van me zijn van plan om een reis naar de Noordkaap te maken. Het plan is om met de auto & aanhanger tot aan larvik te rijden, en vanaf daar de auto te laten staan en met de motors verder. De reis van larvik naar de noordkaap & terug naar Larvik willen...
  5. K

    scala rider g9 of een alternatief?

    Goedendag dames & heren, Ik ben opzoek naar een headset waarmee je met ze 3e á 4e tegelijk kan comminuceren (groepsgesprek) Aantal verijsten. * moet waterdicht zijn * een goed berijk hebben * budget is max €200 pp * minimaal 6 uur op accu, het liefst iets van 8 of 10 uur (gesprekstijd...
  6. K

    yamaha xj6n 2010 kleppen stellen?

    Hallo dames & heren Mijn motor moet weer aan een winterbeurt geloven.... Nu zij mijn dealer dat de kleppen gesteld moeten worden, dit moest volgens hun om de 20.000 gebeuren. Motor staat nu bijna op 40k Klopt het wat hun zeggen? Of zitten hun ernaast waardoor ik met hogere kosten zit?
  7. K

    In me ééntje minder vertrouwd rijden dan met ze 2e

    Goedendag ladies and gentelman, Ik rij nu ruim een jaartje motor, en rij er vrijwel altijd alleen op. Afgelopen weekend reed ik met een passagier achterop, en had ik plots veel meer vertrouwen in bochten dan alleen. Vanmiddag ook een stuk gereden en merkte dat opnieuw... Het voelt alsof...
  8. K

    Motorrijder ontkomt na achtervolging op de A8

    2 dagen geleden alweer. Leuk filmpje om aan ze vrienden te laten zien :o Is natuurlijk nooit goed te keuren wat de motorrijder hier doet :N http://www.dichtbij.nl/zaanstreek/112/artikel/2870398/achtervolging-a8-motorrijder-ontkomt-video.aspx
  9. K

    14 daagse motorvakantie naar spanje

    Goedendag mede mf gebruikers. In de zomervakantie (begin Juni) ga ik samen met een maatje van me op de motor naar spanje. (linkje hieronder) Google Maps Het plan is om in 5 dagen naar de camping te rijden waar zijn ouders staan, daar 4 á 5 dagen te verblijfen, en dan weer in 5 dagen terug...
Terug
Bovenaan Onderaan