Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bally
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Xenon op een 04 cbr 1000rr, how do they do it?

    Om te beginnen wat is en cbr1000rr een klote motor om aan te sleutelen. :( Top kuip ligt eraf en nu past de h7 fitting niet omdat de originele een houder met h7 lamp is. Hoe hebben de cbr rijders dit opgelost? hoef ik het wiel niet nog een keer uit te vinden. -O- Waar hebben jullie de...
  2. B

    xj900s diversion LINKER uilaatdemper

    Bij mijn div is de linker demper bij het aansluit stuk gebroken. Heeft er iemand nog een demper liggen voor een zacht prijsje? 4km model
  3. B

    hrc stickers

    ik moet nog 2 hrc stickers hebben. maat 3" x 1". Wie kan me daar aan helpen.....
  4. B

    triumph speed triple/daytona two brothers uitlaat

    ivm de verkoop van mijn speed triple heb ik een uitlaat over die 2 maanden oud is. professioneel ingekort. is een titanium M2 versie, compleet met linkpijp, ophangbeugel en beugel voor de duo voetsteun. ivm met de foto een link naar marktplaats. hier issie wel vies de motor...
  5. B

    r1 1999 onderdelen

    ik heb over voor een r1: seatcover http://link.marktplaats.nl/208968424 VERKOCHT donkere bubble ruit http://link.marktplaats.nl/208965453 VERKOCHT originele achterlicht http://link.marktplaats.nl/208967682 VEROCHT glow tellerplaat http://link.marktplaats.nl/208971732 VERKOCHT duo...
  6. B

    carbon uitlaat inkorten, kan dat?

    ik wil een andere uitlaat voor op de triumph. Het liefst een hoge korte dat achter mijn knipperlicht blijft. nu op de site van www.twobros.com heb ik een mooie gezien, maar alleen te lang. Kan je op een nette manier een carbon pijp inkorten of gaat ie splinteren? hiet het linkie...
  7. B

    triumph uitlaat speed triple vs daytona

    FF voor de triumph kenners Ik kan een high mount carbon uitlaat kopen die komt van een daytona 955i af uit 2003. Pas deze 1 op 1 op mijn 2002 speed triple? Het lijkt mij van wel.
  8. B

    xenon bouwen op speed triple 2002

    Heeft er iemand xenon op zijn speed triple gebouwd. Zo ja waar heb je de kleine ballast gelaten? (dubbele koplamp). Effe een vraag zodat het wiel niet opnieuw uitgevonden hoeft te worden.
  9. B

    Paar vraagjes speed triple 2002

    Nou, ik ben vandaag in het bezit gekomen van een speed triple 2002 in het groen. Nu heb ik alleen een paar kleine vraagjes: 1 kan ik beide koplampen laten branden dmv doorlussen, of kan de kabelboom het niet aan 2 op mijn R1 heb ik xenon met small ballast. Is dit ook mogelijk op de S3, of...
  10. B

    Fazer 1000 2004 of speed triple 2001

    Ik zoek een speelfiets voor erbij. Ik heb een R1 en die blijft. Ik zoek een motor waarmee je eigenlijk alles kan. Heb vandaag met een speed triple gereden met open pijp en man, ik ben nog aan het genieten. Volgende week komt er een fazer binnen en neem ik die mee. (zal een beetje op de r1...
  11. B

    Yamaha Raptor 700 met kenteken uit 2006

    Voor geen tijd en geen speelplaats meer een yamaha raptor 700 op nederlands kenteken, blauw. Houser armen, stalen remleidingen, gyt-r inlaat, powercommander, two brothers uitlaat (ZEER LUID!) goldspeed nerfbars en bumper, Pro armor onderplaat,yfz voorveren en gereshimd. Alle originele onderdelen...
  12. B

    5 koppelingsplaten voor een 04-06 R1

    Ik heb nog 5 koppelingsplaten voor en R1. 25 euro. Origineel en in de verpakking. verkeerd besteld)
  13. B

    Past R1 topkuip 2001 op een 1999?

    Aangezien de modellen nagenoeg gelijk zijn vraag ik mij af of de topkuip van een 2001 model ook op een 1999 passen zonder aanpassingen ( dus alleen het stuk met de koplampen en het ruitje) . Zijn er al mensen die dit gedaan hebben.
  14. B

    150pk-121nm R1 1999, helemaal standaard!

    Haha, ikke blij. Heb een R1 gekocht uit 1999. 19000 km alleen ovale tit. hotcam erop. geen kit en filter. En op de bank levert hij 150,2 pk en 121 nm. Sterk blokkie :) Had hiervoor een een soes 1000k1 met 168pk en 123nm (daar was wel het een en ander aan veranderd)
  15. B

    ZX6R1998 groen/paars

    Bij deze aangeboden, zx6r uit 1998. 43000 op de klok. Bij 40000 kleppen gesteld,olie en filter vervangen ,voorvorkkeerringen,ketting tandwielen,balhoofdlagers vernieuwd, carbs gesynchroniseerd. Motor is technisch als optisch in goede staat. Als extra een leovinci demper en dynojet. €3500,00
  16. B

    ktm lc4 620SC 1996 supermotard

    Bij deze aangeboden een nette ktm uit 1996 in SM uitvoering. Wave schijf met brembo 4 zuiger klauw, 14mm rempomp, aprillia wielen vering aangepast door paardekam suspension (95kg). ca 8000 km. Altijd goed onderhouden. Prijs via PM of eventueel ruilen tegen wegmotor. (cbr,zzr,zx?r, gsxr of...
  17. B

    ktm 620 '96 met '98 kappen en tank

    Haai, ik heb een ktm lc 620 sm uit '96, maar wil een update naar '98 kappen, omdat ik deze mooier vind. Wat heb ik daarvoor nodig. 2 kappen, tank en zadel? of komt er meer bij kijken? greetz wally
  18. B

    Goodbye gsxr1000....Hello Yamaha Raptor 700R

    Nou gisteren mijn nieuwe speeltje opgehaald en moest hem zelf nog rijklaar maken. Eerste indruk Veel woester dan een gixxer 1000. Wheelies op commando, stoppie nog niet geprobeerd (remmen inrijden he), en een koppel *O* . Ben hem nu aan het inrijden, maar voor de mensen die niet weten waar het...
  19. B

    braking remblokken....is dat wat???

    Heb nu op de soes sbk3 remblokken, maar deze zijn aan vervangging toe. nu wou ik ferodo paars erop zetten maar een ander alternatief is ook natuurlijk de blokken van braking. niet de carbonblokken maar de gesinterde. heeft iemand van dit forum enige ervaring met deze blokken??? (en kom nou niet...
  20. B

    ktm 620 '98, hoe aut. decompressie vermoorden?

    bij een maatje van me blijft de klep openstaan van de automatische decompressie. heeft iemand een idee hoe ik deze kan afsluiten voordat je het hele blok opentrekt??? dan wordt het starten met de manuele handcompressie.
  21. B

    ktm520 supermotard

    Bij deze ben ik op zoek naar een 520 exc supermotard. Alleen wil ik daarbij mijn gixxer 1000 daarbij inruilen. v.d.v. heeft er een maar die krijg ik niet te pakken. weten jullie misschien iemand die een 520 heeft staan?
  22. B

    welke ghoorbescherming op een SM?

    Welke gehoorbescherming gebruiken jullie op een SM? Ik wordt gek van al die die klappen in me kop als ik oordoppen inheb. Zonder oordoppen is ook geen optie (te veel windgeruis) en heb al verschillende oordoppen gebruikt. Heb alpine oordoppen en van die gele bouwstoppers gebruikt. Maar er blijft...
  23. B

    gixxer 1000 k1 op de testbank!!!!!!!!!!!!

    Ik ben afgelopen woensdag bij madracing op de testbank geweest en het was iets boven verwachting. toen ik hem net nieuw had was het 151 pk aan het achterwiel en 103 nm bij 8200 tpm en nu 160,9 aan het a-wiel en 115 nm bij 8200 tpm. de airfuel is zo strak als een lineaal. en wat ik eraan gedaan...
  24. B

    sm wielen van een ktm 520 in een 620

    kunnen SM wielen van een ktm 520 probleemloos worden overgezet in die van een 620??? heb een paar wielen gezien en met het oog op de toekomst... (ktm 525)
  25. B

    kleppen stellen ktm 620

    ik was vorige week aan het kleppen stellen van mijn bike en de inlaat kant was okee, maar de uitlaatkant loopt een koelslangetje in me dekseltje. moet ik eerst het koelsysteem leeg laten lopen voordat ik dat dekseltje eraf kan halen en de kleppen stellen???
Terug
Bovenaan Onderaan