Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. M

    Alpinestars SG-1 combi maat 50 rood

    Beste lezer, Hierbij bied ik mijn Alpinestars SG-1 Combipak aan. Kleurstelling: Zwart, wit, rood Maat: 50 (maar valt groot) Het pak is mij net een maatje te groot. Ruilen voor een 48 pak is ook mogelijk! (of een klein vallend maat 50 pak) Het is, zoals op de foto's te zien, een net...
  2. M

    Demper CBR 600F

    Hallo, Ik zoek een demper voor een Honda CBR 600 f (f2) uit 1992. Graag eentje met E-keur erin. Mag origineel zijn maar voorkeur gaat uit naar sportdemper (met E-keur/db-killer). Met vriendelijke groet, Mitchel
  3. M

    Onderdelen GPZ500

    Hallo, Ik heb nog wat onderdelen voor de Kawasaki GPZ500 liggen/ - Koplamp - Achterlicht - kentekenplaat houder - Knipperlichten achter - Spiegels Foto's zijn te groot om te uploaden, stuur me dus even een berichtje (evt. met mailadres) dan stuur ik een paar leuke plaatjes op...
  4. M

    Leuk stuurtje!

    Hallo, Ik ben op zoek naar een stuurtje voor op de suzuki GS650GL! Dat originele stuurtje is maar niets voor mij, zit toch teveel met je polsen gebogen. Ik wil dus een stuurtje waarbij de handvaten "recht" zitten. Daarbij heb ik het idee om er na de winter wat meer aan te verbouwen...
Terug
Bovenaan Onderaan