Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rossi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rossi

    YAMAHA R1 98-01 02-03 04-06 racestukken en onderdelen

    Ik verkoop volgende spullen voor de YAMAHA R1 model 98-01 model 02-03 model 04-06 sommige stukken zijn gebruikt andere zijn nieuw. staat al jaren in de garage stof te verzamelen dus hoog tijd om eens te verkopen.... WP achtershock R1 04-06 remdrukschakelaars 5stuks...
  2. rossi

    Starlane Athon RW GPS laptimer met Bluetooth

    Ik verkoop wegens andere moto met ingebouwde GPS laptimer mijn huidige laptimer. Het gaat om de Starlane Athon-RW GPS laptimer Hier nog wat info over de laptimer Deze laatste nieuwe Starlane Athon laptimers vervangt alle voorgaande modellen en heeft volgende functies: * geheugen...
  3. rossi

    Gezocht: Set velgen BMW S1000RR

    Ik zoek dus voor mijn nieuwe moto een setje velgen voor een BMW S1000RR Liefst compleet met schijven en ABS ringen maar desnoods zonder gaat ook Laat mar iets weten als je iets hebt liggen greetz
  4. rossi

    TK: Racestukken Honda CBR1000RR 04-07 SC57

    Dit is alles wat nog overblijft dus mensen die interesse hebben laat mij iets weten Alles is in goede staat maar is gebruikt. Ik ben van Mechelen in Belgie, tussen Brussel en Antwerpen. Alles gaat de deur uit om plaats te maken voor mijn 2012 BMW S1000RR De complete lijst met foto's...
  5. rossi

    Stalen remleiding Goodridge CBR1000RR

    Ik verkoop een Goodridge stalen remleiding voor de voorkant van een Honda CBR1000RR. De kleur is staal met plastic en zwarte banjo's vraagprijs 40 euro versturen is geen probleem ik ben wel van belgië greetz
  6. rossi

    CBR1000RR onderdelen

    Deze topic is opnieuw aangeboden vermits de andere na de server problemen verneukt is :r Hey, ik verkoop deze stukken die ik teveel heb liggen Originele headers zonder katalysator (zonder de verdikking ter hoogte van de rechter voetsteun) in nieuwe staat zonder schade 50 euro...
  7. rossi

    Hey, ik verkoop deze stukken die ik teveel heb l

    Stukken CBR1000RR Hey, ik verkoop deze stukken die ik teveel heb liggen Originele headers zonder katalysator (zonder de verdikking ter hoogte van de rechter voetsteun) in nieuwe staat zonder schade 50 euro Valblokken van Bike design in zwarte kleur perfecte staat 75 euro Originele...
  8. rossi

    [TK] Honda Alarm CBR1000RR Averto 08E55-MEL-800A

    Hey, Ik verkoop een splinternieuw Honda Alarm voor de CBR1000RR 04-05-06 Type is 0855-MEL-800A Het is een Averto alarm dit wil zeggen niets cutten aan de bedrading plug and play op de bestaande stekkers van de kabelboom alles zit erbij gebruikaanwijzing en montagehandleiding Nooit...
Terug
Bovenaan Onderaan