Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lindseysew
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. lindseysew

    VERKOCHT Yamaha FZ6 GPR Ghost demper

    Hé, vanwege aanschaf van een andere motor, heb ik deze over en mag uiteraard verkocht worden :) Jaren geleden gekocht uit Italië via Ebay voor €450+-. Eronder gezet, weinig gereden en vervolgens er weer onder uit gehaald. Inclusief DB-Killers en beugeltjes. Vraagprijs MF: €265,- inclusief...
  2. lindseysew

    (Op zoek) naar een Yamaha FZ6 '05 uitlaat

    Gevonden!
  3. lindseysew

    Dames Difi Leren jas (m46)

    Ik verkoop dit omdat ik sinds vorig jaar aangekomen ben en momenteel het geld goed kan gebruiken. Twee jaar geleden een aantal keren aangehad. Geen enkele beschadiging, scheuren of andere dingen. Confectiemaat 44/46!! Vraagprijs €100, op te halen in Haaksbergen of eventueel te versturen.
  4. lindseysew

    Suzuki gs500E (A2) VERKOCHT

    Zeer nette motor, de ideale A2-motor aangezien hij rond de 34-35 kW heeft. Ik heb de motor aangeschaft bij Motoport Zelhem in 2015. De motor gaat weg omdat ik graag een zwaardere motor wil. Bouwjaar 1993. De motor loopt goed, heeft een leuk geluidje en stuurt nu een stuk beter vanwege de...
  5. lindseysew

    REVIT Dames motorjas Maat 48 Textiel

    Vanwege het verliezen van maar liefst 30kg staat de motorjas mij echt niet meer .... Het is een grote damesmaat 48, maar hij is nog zeer netjes!!! Inclusief met water en wintervoering erbij! Nooit mee gevallen, dus geen schade te zien. *O* Kan verzonden worden, maar dan...
  6. lindseysew

    Helemaal vergeten..

    Hoi allemaal~! Goh, ik ben het totaal vergeten dat hier ook een forum was voor het voorstellen van jezelf! Nou hier begin ik ... -O- Ik ben Lindsey, kom uit Haaksbergen en ik ben biena 20! ( 19 maart :D YEEUY *O* ) Op mijn verjaardag ga ik samen met mijn vader een Try The Bike doen...
Terug
Bovenaan Onderaan