Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ferry86
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Gezocht, Circuitkappen r1 07-08

    Hallo Ik ben op zoek naar een ciruitkappenset voor een yamaha r1 2007-2008 Heb je wat liggen dan hoor ik het graag. Gr ferry
  2. F

    Knee brace

    Hallo Ik ben aan het rond neuzen voor een knie brace, de keuze is echt reuze en je leest overal wel iets over elk type. Wat vinden jullie een goed brace? Ik zelf zat te denken aan een leatt c frame of een pod k8 of k300. Heeft iemand hier ervaring mee?
  3. F

    offroad omgeving roosendaal/bergen op zoom

    Hallo, Rijden er nog mensen in de buurt van roosendaal/ bergen op zoom? Doe maar een prive bericht. Enduro graag :)
  4. F

    Pirelli diablo superbike slicks 200/60/17 sc2 2x/ 1x 120/70

    Te koop, 2x nieuwe pirelli diablo superbike slicks 200/60/17 sc2 1x nieuwe pirelli diablo superbike slick 120/70/17 sc1 Samen 450€!!
  5. F

    Yec interface kabel+software 2014 te koop

    Te koop, Yec interface kabel te koop inclusief software. Gekocht bij Edwin ott! Prijs: €125,00
  6. F

    Enduro rijders omgeving Roosendaal?

    Hallo, Het topic zegt het al, zijn er enduro rijders in de omgeving van Roosendaal? Mij lijkt het wel leuk om met een paar man te rijden. Af en toe zie ik wat sporen staan van andere enduro rijders alleen zijn ze nergens te vinden haha. Dus als je zin hebt om met meerdere te rijden laat...
  7. F

    350 EXC of een 450 EXC

    Hallo, Ik wil een nieuwe ktm enduro kopen, alleen weet ik nog niet of ik de 350 of 450 moet halen? Ik heb al veel gelezen en ik hoor heel erg veel goede dingen over de 350. Wat ik er mee ga doen, af en toe een enduro rit, motorcrossen en bosritten. Ook wil ik voor de zomer een...
  8. F

    Nieuwe pirelli superbike slicks

    Te koop, Pirelli superbike slick sc1 120/70/17 1x Pirelli superbike slick sc2 200/60/17 2x Nieuw gekocht bij de race-shop.nl begin dit jaar 618€ Nu 480 euro samen! Pm voor losse prijzen
  9. F

    2-3juni assen focused events te koop

    Te koop, 2&3Juni Assen via focused events. Ik ben voor mijn werk weg dus ik kan helaas niet. Voor 280euro over te nemen, dat is 30euro goedkoper als waar ik het voor gekocht heb. Stuur maar even een PM als je interesse hebt.
  10. F

    Gezocht 11-05 assen racecracks liefste niveau4

    Hallo, Ik ben opzoek naar 11mei assen trackday racecrakcs. Zelf had ik voor niveau 4 geboekt maar door mijn werk had ik hem verkocht en nu kan ik blijkbaar toch dus ik zou graag weer willen gaan. Met vriendelijke groet, Ferry
  11. F

    Yamaha R1 2012 Super racer

    Te Koop, Yamaha R1 2012/09 Circuit racer zonder kenteken. Deze racer is omgebouwd van een straat r1 waar 2200 Kilometer op stond. Ik heb er alleen hobbymatig meegereden en geen wedstrijden! Als je deze motor ziet is hij niet te onderscheiden van nieuw, er is ook zeker niet op...
  12. F

    20-04 pirelli extra dag foto's?

    Hallo weet iemand wie de fotos heeft gemaakt op 20-04 pirelli extra trackday? alvast bedankt.
  13. F

    sportgridtime rondetijden assen?

    Maandag 20-04 is er een extra pirelli dag op assen, voor sportgridtime alleen. Nu zag ik dat motorsportschool.be ook die dag rijdt alleen die is vol... Wat zijn de rondetijden voor de sportgridtime? Vorig jaar reed ik 1:56 nelste tijd en er zit nog veel verbetering in en ik reed meerdere...
  14. F

    Jerez of aragon?

    Hallo, Waar gaat jullie voorkeur naar uit, jerez of aragon? Ik moest helaas Cartagena afzeggen en nu twijfel ik tussen jerez of aragon. Wat is jullie ervaring op deze circuits? Tips?
  15. F

    Te Koop Capit Sport

    Te koop, Ze zijn ongeveer 10 trackdays oud. Kleur is zilver en het is voor een 1000CC Vaste prijs 250euro. Voor fotos moet je even mailen want ik weet niet hoe ik ze moet plaatsen. mvg Ferry
  16. F

    15/18 Cartagena voor 300 euro

    Hallo, Is er iemand die in mijn plek naar cartagena wilt voor 300euro? Ik heb geboekt alleen vanwege mn werk kan ik helaas niet. Misschien dat ik er iemand blij mee kan maken? gr Ferry
  17. F

    Nieuwe dynojet quickshifter pull sensor

    Te koop, Nieuwe dynojet quickshifter pull sensor. Verkeerd besteld ik heb een push nodig. Omdat ik hem wil gebruiken voor mijn yec kabelboom had ik het plastic van de stekker eraf gehaald maar hij kan zo weer een stekker op terug. Toen ik dat had gedaan kwam ik er pas achter dat hij geen...
  18. F

    Nieuwe dynojet quickshifter Pull te koop

    Te koop, Nieuwe dynojet quickshifter pull sensor. Verkeerd besteld ik heb een push nodig. Omdat ik hem wil gebruiken voor mijn yec kabelboom had ik het plastic van de stekker eraf gehaald maar hij kan zo weer een stekker op terug. Toen ik dat had gedaan kwam ik er pas achter dat hij geen...
  19. F

    Beste remblok keuze

    Ik ben opzoek naar goede remblokken, ik heb al wat verschillende uitgeprobeerd. Wat vinden jullie van SBS DS? Normaal kosten ze voor de r1 360euro en ik kan ze nu nieuw kopen voor 180€ Of raden jullie andere blokken aan voor een r1? De laatste blokken die ik had waren ebc gpfax en die...
  20. F

    Nieuwe quickshifter nodig, HM(YEC) dynojet?

    Mijn huidige dynojet quickshifter is nu binnen een jaar kapot gegaan. Niet door vallen of wat dan ook dus ik heb een nieuwe nodig. Heeft er iemand ervaring met HM voor de yec kabelboom en is dit veel werk om aan te sluiten? Of gewoon weer gaan voor de dynojet quickshifter?
  21. F

    Gezocht, Powercommander 3 of 5 R1 07-08

    Hallo, Ik ben opzoek naar een powercommander 3 of 5 voor een yamaha r1 uit 2007-2008. Als je iets hebt hoor ik het graag. mvg Ferry
  22. F

    Goedkoopste adres pirelli diablo sbk slick

    Hallo, De titel zegt het al, waar halen jullie de pirelli diablo superbike slicks? Ik kan ze niet goedkoper vinden als bij de race-shop, weet iemand toevallig nog een goedkoper adresje? Of andere goede slicks die net zo goed zijn als de pirelli's?
  23. F

    Ohlins FGK145 25mm Cartridge Yamaha R1 09-14

    Te Koop, Ohlins fgk145 cartridge voor de voorvork. Past in een vork van een Yamaha r1 09-14. 2014 april nog service gehad bij HK suspension en is 2jaar oud. Op 1 dop zitten wat kleine krasjes van een waterpomptang voor de rest is het spul nieuw. Voor foto's of interesse graag een PM...
  24. F

    Achterbrug Yamaha r1 2012 verwijderen

    Goedemorgen, Ik ben bezig om mijn r1 helemaal uitelkaar te trekken en een grondige onderhouds beurt te geven en nu wil ik de achterbrug dus ook van het frame afhalen. Hoe krijg je deze los? Aan de rechterzijde zit wel schroefdraad met een soort moer erop met uitsparing netzoals de...
  25. F

    Yamaha yzf-R1 2012 onderdelen

    Te koop, Diverse orginele onderdelen van het laatste nieuwe model r1 vanaf 2012-2014. Kabelboom+ecu contactslot en sleutels. Orgineel uitlaat systeem Matte grijze kuipset eventueel met tank maar dan tegen ruil van een andere r1 tank Ketting tandwiel set 1000km oud Etc etc Circuit...
Terug
Bovenaan Onderaan