Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. MichielWolthaus

    Gezocht: Rem schakel set ala Fireblade SC33 voor project

    Ik ben opzoek naar een rem schakelset voor mijn projectmotor. Een set van een Fireblade zou waarschijnlijk mooi in het plaatje passen, maar andere setjes die vergelijkbaar zijn qua uiterlijk/lay out zijn ook goed. Ik zoek een set inclusief voetsteunen, rem en schakel pookjes en het liefst...
  2. MichielWolthaus

    Ronde koplamp ala CB500, GS500 etc

    Voor mijn project zoek ik een ronde koplamp. Wat ik zoek is een koplamp met een stalen behuizing, en ongeveer 7 inch / 17,5 cm in diameter. Behuizing moet van staal zijn, omdat ik er aan wil kunnen lassen. Mag lelijk zijn of beschadigd. Wel graag een heel glas en een hele reflector.
  3. MichielWolthaus

    Kawasaki Z750... van onderdelen tot..

    Een paar weken geleden mijn Suzuki GR650 verkocht, aangezien die 'klaar' was en ik een nieuw project wilde. Dus vorige week heb ik een Z750 in onderdelen gekocht. Historie onbekend maar wel een groot deel van de onderdelen aanwezig. Het enige dat bekend is, is dat die al een hele poos heeft...
  4. MichielWolthaus

    VX800 Motorblok delen plus CDI

    Zoals de titel al zegt, motorblok delen van een VX800 te koop -Voorste cilinder met zuiger -CDI (32900 45C00) werkend gedemonteerd -Carter kappen van beide kanten, gewoon netjes voor 24 jaar oud te zijn. -Oliepomp -Waterpomp -Nokkenassen -Spoel met pickup Heb nog ook een hoop klein...
  5. MichielWolthaus

    Suzuki GR650 Tempter

    Van de winter heb ik mijn GR650 omgebouwd naar scrambler en heb daar originele onderdelen bij overgehouden. Alle delen zijn in redelijk tot goede staat. De onderdelen die ik nog over heb zijn: Uitlaat dempers JAMA (links en rechts) €50,- samen Originele achterlicht met steun €5,- Originele...
  6. MichielWolthaus

    Scrambler/Tracker-achtige GR650 Temper

    Had al wat foto's gepost in het GR650 topic. Maar aangezien de slijptol nu in het frame is geweest maak ik maar een eigen topic aanmaken. Zo gekocht: Toen gaan zoeken op internet of er al GR650's verbouwd waren zoals ik het ook wil gaan doen. Allebei hebben punten die ik mooi...
  7. MichielWolthaus

    K&N luchtfilters & stuurschakelaars

    Ik zoek voor een GR650 die ik aan het ombouwen ben naar scrambler - Twee K&N luchtfilters, carb diameter is 56mm, 54mm of 57mm zal ook wel passen. Andere goede filters mag ook. - Smalle stuurschakelaars, te denken aan tussen de 30mm en 20mm breed. Zowel een linkse als een rechtse...
  8. MichielWolthaus

    Tuimerlaar as Rocker shaft demonteren CB250rs

    Mijn CB250rs lekt op de plek waar de rockershaft door de kleppendeksel heen gaat. Ik heb nu alles los, maar de pinnentjes die de rockershaft blokkeren krijg ik niet los. Deze pinnetjes voorkomen dat de rockershaft gaat draaien in de kleppendeksel. In een XL500 zit het precies hetzelfde...
  9. MichielWolthaus

    Olie lekkage CB250RS

    Mijn CB is aan het eind van de zomer olie gaan lekken. Aan de onderkant van het blok en zo te zien bij ofwel het voortandwiel of de schakelas. Helaas ben ik toen te laks geweest om alles schoon te maken en een rondje te gaan rijden om te kijken waar het vandaan kwam. |( Maar nu het...
  10. MichielWolthaus

    Valt uit bij flink gasgeven CB250 RS

    Hallo Motorforummers! Ik heb een probleem met mijn motorfiets. Als ik flink gas geef dan valt het blok uit, als ik heel snel mijn gas dan weer loslaat pakt die wel weer op. Maar doe ik dat niet dan valt die uit. Als ik de choke een klein beetje open zet doet die nog precies hetzelfde en met...
  11. MichielWolthaus

    Olie vervangen CB250RS

    Ik heb vorige week een CB250 RS gekocht. Hiervan wil ik de olie vervangen voordat ik er veel mee ga rijden. Maar ik kom er niet achter wat voor een olie ik 'moet' hebben. Er moet 10w40 in volgens het boekje (die is het breedst toepasbaar). En aangezien het bouwjaar 1983 is verwacht ik dat...
Terug
Bovenaan Onderaan