Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Femme
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Femme

    Dure dealer of dure schijven

    Beste MF'ers De BMW dealer waarschuwde dat bij mijn R1200RT de remschijven zijn versleten en dat de volgende beurt dus een dure wordt. B| Er zou pakweg zo'n €1000,- bij de volgende beurt erbij komen om de schijven te vervangen. :( Ik heb ze nagemeten en de slijtagegrens is inderdaad...
  2. Femme

    Shoei GT-Air Cog TC-9 maat XL

    Ik ben op zoek naar deze helm uit 2015 met een bijzondere tandwielen print in Steam-punk style. De Shoei GT-Air Cog TC-9. Alle links in Google afgezocht. In Nederland heb ik er nog een paar gevonden, maar niet in de goede maat. Elders hier en daar nog wel te koop maar niet die ook naar Nederland...
  3. Femme

    gehoorprobleem

    Hallo MF'ers Ik rijd een slordige 30000-40000 km per jaar op de motor. Dagelijks zo'n 2 1/2 uur waarvan veel snelweg. Daarnaast doe ik ook inzetjes voor het MBT, een zijspanrun of gewoon een stukje voor het plezier. :] Ondanks zoveel mogelijk maatregelen krijg ik toch de nodige...
  4. Femme

    Laadprobleem Optimate 4 dual via Canbus

    Ik onderhoud mijn accu van mijn R1200RT met een Optimate 4 dual. Rechtstreeks op de accu aangesloten gaat dit prima. :) Op de beurs een speciaal kabeltje gekocht zodat ik niet langer onhandig over de motor moest hangen om deze aan te sluiten, maar vanaf nu via de Can bus en het contact op de...
  5. Femme

    Versnellingsbak GL 1100

    Na ongeveer 100000 km op een Goldwing met zijspan komt er nu ineens een duidelijk rammelend geluid uit de motor als ik in de eerste of tweede versnelling rijd en de koppeling inknijp (gas los en door laten rollen). Dit geluid is er niet als de motor stilstaat of wanneer ik hetzelfde doe in...
  6. Femme

    MC Trix

    Eventjes voorstellen. Mijn naam is Femme. Hoewel dat errug klinkt als vrouw in het Frans ben ik toch echt van het mannelijke geslacht. (en nee niet uit Friesland) Van huis uit techneut in de natuurkunde, vrijwillige brandweer, getrouwd met Irene, dochtertje van 4 Paula. Sinds kort in het bezit...
Terug
Bovenaan Onderaan