Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Senf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Senf

    Ruitje helder Aprilia RSV 1999

    Hallo :W Wie kan mij helpen aan een heldere ruit voor een Aprilia RSV van '99? Heb een donkere erop maar filmt wat lastig :P Groeten Paul
  2. Senf

    Demper met E-keur RSV Mille 1999

    Gezocht: Demper met E-keur voor een RSV Mille van 1999. Het is enkel voor circuitdag of weekendje duitsland, mag gerust beschadigingen hebben ;) Mvg Paul
  3. Senf

    Grid leren combi

    Beste MF-ers Wegens tijdelijke beeindiging hobby: Grid leren combi Jas Rj-213 Broek Rp-312 Maat ga ik vanavond even kijken, maar ik ben 180, 70kg slank postuur. Wel wat kleine plekjes op het pak van een schuivertje maar de plek op de arm is het meest opvallend! de rest is niet echt...
  4. Senf

    Arai Quantum Diamond white XL met zilver spiegel vizier

    Hallo MF-ers Wegens tijdelijke beeindiging hobby: Arai Quantum Diamond white mt XL Zilver spiegel vizier Helder vizier Fris gewassen interieur (eventueel wil ik er best een nieuw interieur bij leveren tegen betaling) Helm is 2 a 3 maanden oud, en in zeer goede staat! Nieuwprijs...
  5. Senf

    Fireblade 1992 schade rondom (mooie stunt basis)

    Te koop wegens ongelukje: Fireblade 1992 Kuip/tank/uitlaat schade rondom, deuk op het frame (door stuureind) hier is ook een kleine scheur in het frame ontstaan.... Voor onderdelen dus! ookal lijkt het onschuldig, gewoon niet de gok nemen met dat frame! Misschien mooie stunter van bouwen...
  6. Senf

    XT 600 1987 2KF in onderdelen

    Hallo, Na bijna 2 jaar met veel plezier op mn XT600 met SM wielen te hebben gereden ligt de koppakking eruit en is 1 schoefdraad (in cilinder) van een cilinderkopbout kapot.. Vorige eigenaar heeft hier al eens 2 helicoils ingezet waarvan er nu dus 1 gesneuveld is. Ik heb besloten om de XT...
  7. Senf

    Onderdelen ZXR750 J model

    Ik heb hier nog wat onderdelen liggen voor een ZXR750 J model, met de stofzuigerslangen. Wie weet kan iemand het nog goed gebruiken. *Radiateur *Remklauwen voorkant, zijn nieuwe seals ingekomen en daarna nooit meer gebruikt (mogen wel een nieuw kleurtje hebben) *Schetsplaat van de rechter...
  8. Senf

    Laser Hotcam mantel (mag met schade)

    Ik ben opzoek naar een losse Laser hotcam demper mantel, mag carbon, tita, alu zijn. Schade maakt ook niet uit als ik maar 30/35cm kan gebruiken ervan 8-) Gr Paul
  9. Senf

    Uitlaatdemper Xt600 1987 2kf gezocht

    Ik zoek voor mijn XT600 van 1987 2kf een uitlaatdemper, geen originele. Gr Paul
  10. Senf

    Richa airvent jas + broek

    Te koop aangeboden, in zeer goede staat zgan Nog geen 1,5 jaar oud. LEKT NIET!!! Eigenlijk alleen in de zomermaanden gebruikt. Jas: Maat L uitneembare wintervoering en uitneembare regenvoering. Broek: Maat L uitneembare regenvoering. Ik ben zelf 1.80 en 67 kg iemand die wat meer vet heeft past...
  11. Senf

    Fzr 600 1990

    Te koop: Fzr 600 1990 40000 dkm gelopen Goede banden! BT014 voor en achter Schijven/blokken goed Ketiingset ok. Nieuwe balhoofdlagers Stalen remleidingen voor Topkuip is niet zo mooi zie foto Stickers op het kontje aan de zijkant zijn eraf. Nokkenaskettingspanner is vervangen, en carbs sync...
  12. Senf

    USD voorvork Ducati 996

    USD voorvork van een Ducati 996 uit 99. Uiteraard passend op vele andere Ducati modellen en wellicht kan een streetfighter bouwer er wat moois mee :) Ik zet dit namens een klant op internet omdat hij niet zo handig is met internet! Reden verkoop: een mooie Ohlins voorvork. Klik hier voor de...
  13. Senf

    Claxon bedrading? Hoe loopt dit? fzr600

    De claxon werkt niet en aangezien ik toch graag iemand kapot wil toeteren als ie me weer bijna ervanafrijd..... :+ Weet iemand hoe de badrading van de claxon loopt? (fzr600 uit eeeh 91?) Zitten er nog meer stekkers ergens. Ik heb er 1 voor, onder luchtfilter gecontroleerd. Misschien weet iemand...
  14. Senf

    Verkeerd frame nr op belgische papieren HElp??

    Vandaag naar de keuring geweest met de kawa.. Blijkt dat het ingeslagen nummer anders is dan het nr op papier. Ingeslagen nr: ZX750J....... Op papier nr: ZX7505....... De nrs op de puntjes zijn gelijk dus er zal in belgie ooit een een lul hebben zitten slapen ofzo.... Want volgens mij BESTAAT...
  15. Senf

    Cilinderkop gsx750 r / f?

    Weet iemand of een cilinderkop van een gsxr op een gsxf past? of heeft iemand toevallig de mogelijkheid om wat maten op te nemen van een R-kop? Gegroet :+
  16. Senf

    Nu wel of geen dubbele koplamp? zxr

    Ivm invoeren motor: Mag ik bij mijn zxr750 nu wel of geen dubbele koplamp laten branden of alleen grootlicht? Dit antwoord van de RDW heb ik dus helemaal niks aan: In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende. Helaas mag uw motor maar één dimlicht, - stadslicht en - grootlicht hebben...
  17. Senf

    Clip-on demonteren?

    Ik wil de hand grepen van de clip-ons demontern. Nu heb de inbus aan de binnenkant los gemaakt maar de greep wil er niet uit. Moet ik soms de hele clip on vanonder de kroonplaat vandaan halen voordat de greep eruit kan? Het gaat om een zxr750 1991 :)
  18. Senf

    Welke vloeistof in hydr. koppeling?

    Tja.... is hier aparte vloeistof voor of word hier gewoon remvloeistof voor gebruikt? :)
  19. Senf

    ZXR 750 "project"

    Nou, voor de liefhebbers: Ik heb pas een zxr 750 uit 91 gekocht uit belgie. Degene die te koop stond met schade. http://www.motor-forum.nl/forum/topic/83926?highlight=zxr Nu moet hier nog wel het nodige aan gebeuren en ik zal hier zoveel mogelijk vorderingen/vernieuwen plaatsen met...
  20. Senf

    Is dit een normale prijs??

    Ik ben bezig met mijn remklauwen (zxr750) en wil de "rubberen" ringetjes vervangen. Nu moet mij dit 90!! euro gaan kosten voor 16 ringetjes... Gaarne uw reactie :)
  21. Senf

    Goede streetfighter basis?

    Hallo, Ga over enkele maanden verder met mijn rijbewijs! Maar wil vast beginnen aan een motor. Wat is een goede en betaalbare basis om een streetfighter van te maken? Groeten Paul
Terug
Bovenaan Onderaan