Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JohnK6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JohnK6

    gasnaald en gasnaaldbuis 108 kawa zephyr 550 1992

    gasnaald en gasnaaldbuis 108 kawasaki zephyr 550 gezocht wegens zware beschadiging aan een gasnaald
  2. JohnK6

    Nieuw brik Yamaha FJ 1100 en een stukje JohnK6

    Hee luitjes, bloed kruipt toch altijd waar het niet gaan kan.. Heb een vers Brik, nu met plastic, gekocht :9 maar eerst stukje JohnK6 geschiedenis :P mijn eerste ervaring met gemotoriseerde 2 wielers :+ (moeders had een nieuw fototoestel gekocht dus we moesten op de foto...
  3. JohnK6

    JohnK6 nu ook met zijspan onderweg....

    Moest me van Ralfie hier ook aanmelden :o dus hierbij dan maar :P JohnK6, 18 jaar op een honda cb750 K6 gereden en nog 2 oude brikken cb750 fours gehad, die ik in die tijd rijdend gemaakt heb, en ook weer verkocht.. Een cb750K7 hangt nog in onderdelen bij mij in de garage. 10 jaar...
  4. JohnK6

    CB 750 K6 Niet meer in bezit..

    Zo Dames en Heren... Kogel is door de kerk gevlogen en heb de cb750 Four verkocht nadat die 18 jaar bij mij is geweest. Veel plezier van gehad, en is verkocht aan een andere liefhebber. hierbij de allerlaatste foto's van haar: en is afgelopen zaterdag opgehaald...
  5. JohnK6

    OBT- classic edition

    Mensen IK KAN HELAAAS DE RIT NIET DOOR LATEN GAAN. Heb helaas een grote tegenvaller gehad waar ik geen rekening mee gehouden heb. Spijt me ten zeerste dat dit gebeurd. grt, JohnK6 Hallo ouwe brikken rijders, modernere rijders die als een brik willen rijden, of mensen met...
  6. JohnK6

    Te Koop: pas voor nordschleife met nog 1 ronde tegoed erop

    Te Koop: pas geldig voor nog een rondje, op de nordschleife, normale prijs voor 1 rondje op de nordschleife is €22,- pas is tot 31-12-2009 geldig omdat ik door sluiten baan door ongevallen en dergelijke maar 1 rondje heb kunnen rijden, en 2 rondjes op de pas heb laten zetten, en ik niet...
  7. JohnK6

    feest in 2010 een brikker word 40

    hierbij al heel vroeg een bevestiging tot een feestje waarbij ik brikkenrijders en bekenden uit nodig 2010 word ik 40 jaar en dan in het weekend ervoor of erna geef ik een groot feest waarbij ik nu alvast een ieder uitnodig voor die tijd komt er een officiele uitnoging hier te staan...
  8. JohnK6

    OBT: de padd'nrieders en zwarte peerd VERVALLEN

    hallo mensen *D Hierbij wil ik jullie uitnodigen voor een OBT, door mijn geboorteland en dorp heen. wat houd een OBT in : van oorsprong betekend de afkorting, Oude Brikken Tour, dus alle oude brikken zijn zowiezo uitgenodigd of het nu de motor is of de bestuurder. moderne motoren en...
  9. JohnK6

    screwgrip waar te koop ?

    Hallo mensen, ik ben druk opzoek naar screwgrip, iemand enig idee waar ik dit zou kunnen kopen ? Is dus een pasta waarvan je een beetje op de kop van de schroevendraaier smeert zodat de schroevendraaier goed grip heeft in een slechter kruiskopschroef e.d JohnK6 heb het forum al...
  10. JohnK6

    Fijne Kerst en een goed en gezond 2009

    Binnen kort is het weer zover, dan is dit jaar weer voorbij. Hierbij wil ik het team achter motor-forum.nl en alle bezoekers fijne feestdagen en een gezond en goed uiteinde toewensen en voor een ieder een gezond motorrijjaar 2009. JohnK6
  11. JohnK6

    ervaringen met dnepr/ural zijspan ?

    hallo brikkers :P ik zit er serieus aan te denken om een oud russisch zijspan te gaan kopen in 2009 graag jullie ervaringen erover, en dan wel de oude modellen dus bv de dnepr k-650, k-750 http://nl.youtube.com/watch?v=aQ1_2AG9tDQ&feature=related promofilmpje :+...
  12. JohnK6

    te koop: red titan combi geschikt voor cb750

    Orginele Read Titan tank-zit combi, zeer zeldzaam, wegens verandering plannen. Heeft gemonteerd gezeten op m'n cb750 K7 maar moet op elke CB750 Four passen. Andere modellen geen idee/ervaring mee Blijft tot Maandag 14 april hier op het forum staan daarna gaat die ebay en...
  13. JohnK6

    Helpp, nou eigenlijk niet

    ben op dit moment radeloos, van de vriendin te horen gekregen dat m'n beste 3 vrienden zwaar verongelukt zijn in tjechie met de motor,2 zijn er recht op een truck opgeklapt eentje is er onder geschoven. voor zover tot nu bekend alle 3 overleden, ik rij morgen met de auto die kant op samen met...
  14. JohnK6

    Newbies touren naar het jawoord

    Dames, en uiteraard heren :P Hierbij mag ik u uitnodigen voor het eerste echte koppel welke uit de beroemde M-F newbietour gekomen is. Ik heb het genoegen om jullie voor te stellen aan het huwelijk van de newbierijders: Fully en Motorlies welke elkaar het jawoord gaan geven in het...
  15. JohnK6

    OBT nummer XXXX omgeving zwolle

    Hallo mensen :P Hierbij nodig ik alle echte brikkenrijders uit voor een rondritje in de omgeving van de kop van overijssel wat kun je verwachten tijdens een OBT: stilvallen van de rit wegens pech :P zwarte handen krijgen wegens illigaal meesleutelen *O* rode nek krijgen als het + 25...
  16. JohnK6

    Een vers brik

    Hallo Brikkers en meelezers :P JohnK6 heeft weer een vers brik gekocht met vele storingen en alles wat er bij hoort ;) piccies van de werkzaamheden gaan uiteraard volgen :P het gaat om een cb 750 K7 uit 1979 :) (CB's ruleren O-) ) ze heeft een tijd buiten gestaan wat ten gevolge...
  17. JohnK6

    Newbie Tour Veluwe Edition

    na aanleiding van dit topic NewbieToer 2004 nu dus de newbiestour deel 2 :9 aangeboden door: - Phr3ak - 4-tje - JohnK6 geschikt voor: - de mensen met vers A-bewijs 8-) - mensen die houden van gezelligheid - enne er wordt nie gescheurd :) definitievedatum: zondag 22 augustus 2004 8-)...
  18. JohnK6

    brikkenfamilie uitgebreid

    zooo nu mijn ene klassieker staat te wachten op de verzekeringsexpert, zag ik op internet een leuke brik te koop staan :P :P :P een cb 750 k7 uit 1978 :P ff wat voorinformatie: brikkehart wil nog niet kloppen lekke kleppendekselpakking voorrem blijft hangen achterrem zit vast...
  19. JohnK6

    van brik naar klassieker

    zooo na een aantal dagen van gepoets en gesleutel is dit het resultaat geworden :P zoals ze was: de tank die er af is gehaald :) enn zoals ze er nu weer bijstaat :9 :P :9 ennog een piccie :P nog eentje :9 ennnn de laatste :9 :P oeps :+ ik had er nog een 8-) ik ben er...
  20. JohnK6

    K*T, ongeluk met m'n brik gehad

    Nou ja zoals de titel het al zegt, ongeluk met m'n gekoesterd brikkie gehad, achterop een auto met aanhanger geknald '( Man geeft richting aan dat hij af wil slaan, ik let een seconde niet op en moet vol in m'n remmen, maar afstand was al te kort dus knal met een gangetje van 30-40km/h...
  21. JohnK6

    Vakantie ,wat neem ik mee voor m'n brik??

    Hallo medebrikkers :P , Oke ik ga dit jaar voor het eerst sinds 5 jaar weer een heel eind brikken met mijn brikkie. Dit jaar gaat de reis naar Frankrijk( en dan onder Lyon) wil daar route Napoleon, en Grand canyon du verdon rijden, en na dit alles wil ik ook nog ff kijken in monaco ff...
  22. JohnK6

    Vehikel

    zijn er hier nog mensen die naar Vehikelbeurs in utrecht gaan?
  23. JohnK6

    help, welk brikkie voor erbij??

    Aankomende winter ga ik op zoek naar een volgend brikkie, voor erbij, en om 's winters weer eens wat te doen te hebben, in de donkere dagen. Nu heb ik een aantal motoren zitten te overdenken, welke jullie voorkeur, en waarom? Hoe makkelijk zijn er nog...
  24. JohnK6

    total down met klassieker

    okee, was dus vanavond laat bij familie in gelderland op bezoek, ff pindatjes eten bij m'n oudjes, laat terug, in heftige regenbui, gaat deze jongen op 300 meter van z'n huis total down, omdat tie iets te laat de bocht inremde :r , schade op dit moment, deuk in tank, rechterschermpje kaduuk...
  25. JohnK6

    judgmentday

    hoiiiii heeft iemand de volledige versie van judgmentday op z'n harde schijf staan mischien???, ik ben al 6 weken bezig op kazaa en het wil maar niet echt lukken, evt via een ftp server misschien??
Terug
Bovenaan Onderaan