Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ech wel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ech wel

    Suomy Ventura maat XS € 35,--

    Te koop: Suomy Ventura Alleen gebruikt op circuitdagen en SAM demo's. Maat XS Minpuntje: antifoglaag bladdert wat af, maar (nog) niet binnen gezichtsveld. Prijs € 35,-- (op marktplaats € 50 ;) )
  2. ech wel

    Dosondi Combi maat 50

    Te koop Lederen combi. Maat 50 Past bij ongeveer 1m.80 bij 65 a 70 kg Lekker soepel leer, bescherming op de bekende plekken. € 45,--
  3. ech wel

    Diadora Stone 2 laarzen / trials boots maat 40 --> 38 / 39

    Te koop Diadora Stone 2 laarzen Maat 40, vallen veel kleiner, eerder maat 38/39 Ongedragen (echt :Y ) Prijs € 105,75 95,99 Beter komen passen, opsturen kan ook, kosten koper Maat 40, maar haar schoenmaat is 38/39 cq 5 / 5,5 of 245/250, dusssss. Gekocht tbv...
  4. ech wel

    Karel Hubert overleden

    Mocht graag zijn stukkies lezen Karel Hubert overleden In Memoriam: Karel Hubert Karel Hubert is dood Woensdagmiddag a.s.: rij mee met Karel Hubert's laatste rit
  5. ech wel

    VFR 400 R Honda NC 24

    Te koop:Honda VFR 400 R (NC24) bj. 1987 Km 39.000 Vorig jaar voorzien van nieuwe voorvorkveren en Wilbers achterdemper incl. extra setje BT 45 en remblokken voor incl extra rem / schakelsetje Vraagprijs € 1.600 Engine type: V4, four-stroke Power: 59.00 HP...
  6. ech wel

    Meer 'Herriedagen' ?

    Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer Jacqueline Cramer (PvdA) wil de wet aanpassen zodat op Assen en Zandvoort vaker grote evenementen georganiseerd kunnen worden. Een meerderheid in de Tweede Kamer heeft geen bezwaar tegen uitbreiding van de geluiddagen van...
  7. ech wel

    Fiets 'm erin variant in Maastricht gespot

    Minstens twee vandalen hebben vanochtend om 6.15 uur drie fietsen naar beneden gegooid vanaf een viaduct boven de A2 bij het academisch ziekenhuis in Maastricht. Dat liet de politie weten. Van de daders ontbreekt elk spoor. Het is niet voor het eerst dat vanaf dit viaduct fietsen of...
  8. ech wel

    wedtrijdklare supermoto's Honda cr 450 en Husqvarna tc 450

    De Honda (2002) is na aankoop slechts één maal gebruikt bij een training bij Marcel van Drunen. Voorlopig kom ik niet meer aan rijden toe. € 2.500,-- Tevens Husqvarna TC450 uit 2004 € 3.250,-- In één koop € 5.250,-- (beide motoren hebben GEEN kenteken)
  9. ech wel

    wedstrijdklare husqvarna tc 450

    Deze supermoto heb ik gekocht om in 2008 wedstrijden mee te gaan rijden. Heb er alleen een paar rondjes mee op asfalt gereden tijdens de pinksterraces te Oss (supermono) vorig jaar. Ben er in Den Dungen na één rondje op hardhandige wijze achtergekomen dat het onverharde bij supermoto mij toch...
  10. ech wel

    supermono oproep

    Helaas is de volgende race op Assen (31 augustus, de donderdag voor de WK Superbike) geen ESA race, dus een buitenlandse delegatie zullen we helaas moeten ontberen. Ik hoop dat er desondanks een volwaardig deelnemersveld aan de start zal staan. Al jaren heeft de Zweedse organisatoren van de...
  11. ech wel

    gezocht: supermonocoureur

    Voor een (aspirant) coureur uit de regio Den Haag worden (werden?) in Oude Leede twee Suzuki's raceklaar gemaakt. Nu echter de "kandidaat voor het zitje" zich wegens koudwatervrees heeft teruggetrokken zoek ik iemand die zijn plaats wil innemen. Het betreft een DR blok in een RGV 250...
  12. ech wel

    supermono

    Voor een (aspirant) coureur uit de regio Den Haag worden (werden?) in Oude Leede twee Suzuki's raceklaar gemaakt. Nu echter de "kandidaat voor het zitje" zich wegens koudwatervrees heeft teruggetrokken zoek ik iemand die zijn plaats wil innemen. Het betreft een DR blok in een RGV 250...
  13. ech wel

    Wim

    Vlak voor de kerstvakantie zag ik dat Wim op een pc in de docentenkamer de site van een motorzaak aan het bekijken was. "Hé Wim, rij jij ook motor?" vroeg ik..." "Ja", zei Wim, "binnenkort ga ik er eentje aanschaffen". Ik heb hem meteen mijn Yamaha FZS 600 Fazer te koop aangeboden (staat al een...
  14. ech wel

    staande gehouden

    Vandaag aangehouden omdat ik me aan de maximum snelheid hield! :( Ik reed met mijn pekel CX 500 rond 12h.15 richting Zoetermeer via Berkel en Rodenrijs, aldaar is de bebouwde kom opgerekt tot de ringweg van Zoetermeer. Omdat de Mercedes achter me aanvankelijk zat te kleven, ben ik expres...
  15. ech wel

    motorrijden niet te verzekeren bij Centraal Beheer

    Begin dit jaar werd mijn ongevallenpolis via Zilveren Kruis Achmea ineens ongevraagd bij Centraal Beheer Achmea ondergebracht. Probleem 1: een extra uitkering van Eur 12,-- kwam te vervallen. Probleem 2: na het doorworstelen van de algemene voorwaarden bleek ineens dat het risico van...
  16. ech wel

    proficiat

    In Nederland vonden rond 1980 een aantal verschrikkelijke raceongelukken plaats op met name stratencircuits. Dit leidde ertoe dat er een aantal dwingende maatregelen getroffen werden zoals het verplicht stellen van een gesloten videocircuit. De veiligheidsmaatregelen leidde ertoe dat...
  17. ech wel

    Nieuw circuit op Maasvlakte?

    Op de openbare weg wordt “klaverblad racen” steeds populairder met voorspelbaar dramatische gevolgen. Vangrail of lantarenpaal komen hard aan bij een eventuele val. Naar aanleiding van het toenemen van het aantal slachtoffers op de als circuit gebruikte openbare weg heeft de Franse overheid in...
  18. ech wel

    ech wel

    vaak als gast, nu ook als nieuwe gebruiker even voorstellen: Ik ben nu nog auto en motor rij-instructeur. Ben bezig met omscholing tot leraar. Rij op diverse motoren: 2 x een CB1 als pekelfiets cq onderdelenvoorraad (voormalige lesmotoren) Fazer 600 als woon-werk fiets. Is te koop want: BMW...
Terug
Bovenaan Onderaan