Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: humpty
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. humpty

    Naar Belgie/Luxembourg op 5-6 mei, slechte idee?

    Hoi mensen, Aangezien de mooie weer dacht ik om 2 dagen trip naar Luxembourg te maken. Heb dit al een aantal keer gedaan en het is ideal voor 2 dagen. Ik heb geen rekening gehouden met de meivakantie, weten jullie als het druk binnendoor wordt op zondag, op de terugreis? Ik blijf zoveel...
  2. humpty

    Suzuki leren handschoenen maat XS / 7

    Leren handschoenen maat XS/7, 4-5x gebruikt. Ze vallen beetje te klein voor mij daarom heb ik ze niet meer gebruikt. Het is wel een oudere model, heb ze 3 jaar al en nooit meer gebruikt, dus moet weg. Vraagprijs 30E Mailen naar adrian.arsene@gmail.com of PM. Thanks
  3. humpty

    Gezocht Alpinestars gp plus leren broek 48 kort

    Title says it all.. Maakt niet uit welke kleur. Thanks
  4. humpty

    Boete voor onverzekerde motor gekregen

    In Juni 2014 ben ik naar Roemenie op mijn motor en daar heb ik de motor laten invoeren (ben zelfs Roemeen, dus geen probleem, motor stond op mijn naam). Bij het invoeren moest ik de kenteken platen inleveren bij politie. Toen ik de nieuwe kenteken platen met de Roemeense nummer heb gekregen, zei...
  5. humpty

    Gezocht HAYNES boek voor CBR600F (99-06)

    Heeft iemand een Haynes reparatie manual voor een CBR600F uit 2007? Thanks
  6. humpty

    Motorvakantie Nederland - Roemenie

    Over 2 weken ga ik naar Roemenie en ben nu begonnen met het plannen van een route. Vanaf Amsterdam tot het grens met Roemenie zijn ~1800km die ik wil, idealiter, in 5 dagen maken, via Duitsland-Oostenrijk-Hongarije. :] Ik wil zo weinig mogelijk op de snelweg rijden (b.v. alleen als het laat...
  7. humpty

    PROSPEED textiel jas Maat M

    Textiel/waterproof jas, maat M. 2 binnenlagen, ventilatie, etc. Kijk foto's :Y
  8. humpty

    Knie sliders of knie beschermers?

    Hi, Heb slechts 1x gereden (rijbewijs net gehaald). Ik heb een leren broek die geen knie bescherming heeft. Als (of wanneer) ik ga vallen, ben ik echt bang voor mijn knieën, dus ik vraag mezelf af wat het beste oplossing is: 1) klittenband laten naaien en knie sliders kopen 2) knie...
  9. humpty

    Hiiii

    Adrian, 28, paar manden geleden naar Amsterdam verhuisd. Ik heb eerst mijn motor verkocht, en na bijna laaaange 2 manden mijn rijbewijs gehaald. Eerste rit 2 dagen geleden was super, maar nu op mooiere weer wacht, ben nog steeds bang om op natte wegen te gaan rijden. Ben benieuwd als ik...
  10. humpty

    Honda CBR600F bj 2007 zelfde als 2006?

    Heb net een Honda CBR600F uit 2007 gekocht en ik wil valdopen installeren. Op bijna alle website waar je kan onderdelen voor motoren koppen op basis van je merk/type zoek opdracht, voor de CBR600F kan ik alleen als bouwjaar een van twee opties kiezen 1)bj '99-'06 2)bj '11 Is de frame voor...
Terug
Bovenaan Onderaan