Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. WolfTechnics

    GS500e, Project "Kort Zadel"

    Bij deze open ik een topic waarin ik de bouw van een GS500E ga bijhouden. De huidige staat van het project is al ver gevorderd en de opbouw is reeds begonnen, maar ik wil een paar updates gaan plaatsen hier in min-of-meer chronologische volgorde totdat we zijn aangekomen bij de huidige...
  2. WolfTechnics

    *Verkocht* GS500E Grote Hoeveelheid Onderdelen

    Beste Forumleden, Hierbij bied ik te koop aan een grote hoeveelheid GS500E onderdelen. Let erop dat niet alles op de foto's weergegeven staat. Ik ben bereid dingen te verzenden(niet elk klein onderdeeltje), vanwege de locatie en een full-time baan kan ik alleen in het weekend pakketjes...
  3. WolfTechnics

    APE/KPMI/C5 performance onderdelen voor Suzuki GS series

    Beste MF'ers Vanwege een gestopt project heb ik nog een berg aan performance onderdelen te koop voor de Suzuki GS series. Meeste van deze onderdelen past op de GS450/500/750/850/1000/1100/1150, dit kan je zelf voor je eigen model uitzoeken via CMSNL. Het volgende is te koop: - C5...
  4. WolfTechnics

    Remschijven nieuw voor Suzuki GSXR 600/750, GSXR1000

    Nieuwe remschijven voor meerdere suzuki modellen. Vraagprijs is 120 euro voor het set, biedingen zijn welkom. SUZUKI GSX R 600 model 1997-2000 SUZUKI GSX R 600 model 2001-2003 SUZUKI GSX R T 750 1996-1999 SUZUKI GSX R Y 750 2000-2003 SUZUKI GSX R 1000 2001-2002 SUZUKI TL R 1000...
  5. WolfTechnics

    SCOTTS Yamaha R6 (2006+) Performance stuur demper

    Beste MF'ers Bij deze plaats ik deze prachtige olie demper te koop, nooit gebruikt en nog in originele verpakking. Dit betreft een absoluut kwaliteitsproduct, de vraagprijs is 380 euro, biedingen zijn welkom. Geschikt voor de yamaha R6 2006+ (geen bolt-on-kit!, goede installatie handboek...
  6. WolfTechnics

    Yamaha R6 2006 (RJ11) Baggagerek

    Beste MF'ers, Bij deze zet ik dit baggagerek te koop voor mijn R6, zeer handig als je op vakantie gaat naar de alpen, of je oma achterop wil binden :) 3 tientjes? excl. verz. kosten, mag ook opgehaald worden in Middelburg of ik neem hem mee naar de campus TU Delft.
  7. WolfTechnics

    Universele Olie Koeler (10 Row, AN-8 fitting)

    Beste MF'ers, Ik heb deze olie koeler liggen, in nieuwstaat nooit gebruikt, ik wilde deze gebruiken voor mijn project maar heb nu liever een punt radiator, ruilen mag dus ook :) De afmetingen van de koeler zelf zijn ong 28X5CM, de ophang beugeltjes steken vervolgens nog 2cm uit, dat maakt...
  8. WolfTechnics

    GSX750ES (1987) carburateur probleem (overlopen)

    Beste MF'ers, Ik zit met me handen in het haar, Ik heb voor een forumlid aangeboden zijn GSX te fixen "dat doe ik wel even" maar dat blijkt wat lastiger dan verwacht. De carburateurs lopen over voor en na revisie, de oude vlotternaalden waren versleten dus deze heb ik vervangen. Het vreemde...
  9. WolfTechnics

    Yamaha R6 2006 (RJ11) kettingkast gezocht

    Hallo, Ik zoek een kettingkast voor mijn R6, liefst in de buurt van Zeeland dan kan ik hem even ophalen. Alvast bedankt!
  10. WolfTechnics

    Duo voetsteunen Yamaha R6 RJ11 (2006-07)

    Beste MF'ers Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar een duo voetsteunen setje voor mijn R6. Het liefst met alle montage toebehoren erbij. Alvast bedankt!
  11. WolfTechnics

    GSXR 600/750 voorwiel (1997-2000)

    Beste MF'ers, Ik ben opzoek naar een GSXR 600/750 (1997-2000) voorwiel voor mijn project, mag geen schade op zitten maar de lak en de band mogen slecht zijn, hij wordt toch overgespoten. Graag met remschijven! MVG, Rens
  12. WolfTechnics

    Dynojet Powercommander voor Ducati M900I.E

    Beste MF'ers, Hierbij zet ik deze PC te koop, komt van mijn M900 uit 2000 af en was afgesteld voor twee hoge carbon uitlaten, snorkels verwijderd en een K&N filter. Vraagprijs 80 euro of doe een leuk bod
  13. WolfTechnics

    Ducati Monster 900 stock uitlaten (2000)

    Afhalen te Middelburg of verzendkosten 10 euro. Doe ze weg voor twee tientjes
  14. WolfTechnics

    Yamaha R6 2006-2007 linker zijkap (grijs)

    Te koop, linker zijkap voor een yamaha R6 2006-2007, heeft zeer lichte gebruikers sporen (eigenlijk gewoon niet te zien en met scratch remover weg te poetsen). Alleen aan de onderkant is er schade door het raken van een stoeprandje, na monteren is dat niet meer te zien. Leuk kapje om voor...
  15. WolfTechnics

    R6 2006 demper gezocht-origineel, mag schade hebben,lekvrij

    Beste MF'ers, Ik ben op zoek naar een originele R6 2006 (RJ11) demper, het liefst een prikkie want ik heb hem enkel nodig om het door de technische keuring te laten komen (USA import) Als de demper maar lekvrij is hij mag dus valschade hebben en dergelijke. En anders een nette die ik weer...
  16. WolfTechnics

    R6 2006 (RJ11) achterlamp, kentekenplaat houder

    Beste MF'ers, Ik wil mijn R6 uit de US importeren en heb daarvoor enkele onderdeeltjes nodig om zeker te zijn dat hij door de keuring heen komt. Dat is de complete achterlicht unit (behuizing), en de kentekenplaat houden met knipperlichten en kentekenplaat verlichting. Wie kan mij...
  17. WolfTechnics

    Originele knipperlichten (Voor) Ducait M900 (2000)

    Beste MF'ers, Bij deze de originele knipperlichten van mijn M900 te koop. Gaan weg voor 20 euro inc. verz. kosten Het is voor een DUCATI, niet voor een Ducait zoals in de titel staat :9 |(
  18. WolfTechnics

    Originele uitlaten Ducati Monster 900 (2000)

    Beste Mf'ers, Deze uitlaten werden meegeleverd toen ik mijn monster kocht, ik doe er niks mee dus mischien kan ik er iemand blij mee maken. Het zijn niet moeders mooiste meer, waarschijnlijk zijn ze daarom vervangen, maar ze zijn van alumium dus je kan ze bijvoorbeeld borstelen of...
  19. WolfTechnics

    Motorheftafel (zelfgemaakt)

    Bij deze zet ik mijn motorheftafel te koop, ooit eens gekocht van iemand die hem zelf gemaakt had. Er zit een autokrik onder welke op een stand gezekerd kan worden, de tafel kan behoorlijk hoog, en ook nog een stuk lager als op de foto, ik heb zelf nooit een oprijplank gebruikt. Het blad is...
  20. WolfTechnics

    Suzuki GS450 (1981) vorkpoten

    Gratis af te halen, GS450 vorkpoten. Af te halen te Wetkapelle of middelburg (zeeland).
  21. WolfTechnics

    R6 2006 (50th anniversary edition) beschadigde kappen

    Ik geef deze kappen gratis weg, iemand komt ze ophalen of ik stuur ze allemaal in 1 keer op voor 10 euro. mischien dat iemand het makkelijk vindt deze te gebruiken voor op het circuit bijvoorbeeld, als je er van uit gaat dat je toch gaat vallen _O- Af te halen in Westkapelle of Middelburg...
  22. WolfTechnics

    Yamaha R6 2006 (RJ11) Frame met kenteken gezocht

    Hallo MF'ers, Ik ben nog steeds op zoek naar een R6 frame met kenteken, onbeschadigd en recht ;) Het gaat om het RJ11 model, dat is modeljaar 2006-2007. Laat maar weten als je er een heb *O*
  23. WolfTechnics

    Motor importeren uit Amerika, whats next?

    Er zijn al talloze topics over dit onderwerp langsgekomen, ik heb de zoekfunctie gebruikt en zit al uren achter google, dus bij deze wat hulp nodig. Even snel mijn verhaal doen: Ik hen voor lange tijd in Amerika gewerkt en kon van mijn baas een prachtige 2006 Yamaha R6 50th anniversary...
  24. WolfTechnics

    weggeef actie: GS500, GS450 (1981)

    In principe is alles gratis, ik vraag enkel om een vergoeding voor de moeite om het op te sturen, kratjes bier bij het eventuele ophalen worden niet geweigerd }) Wat is al weg: - Beide zijkapjes GS450 - Gietwielen GS450 - ALLES GS500 *O* GS450 (1981) GS450 (1981) wielen...
  25. WolfTechnics

    Een motor huren, zou jij het doen?

    Beste MF'ers, Misschien hebben sommige al eens gehoord van het platform "MotoShare" wat in April van start moet gaan. Ik wil hier zelf ook graag wat van mijn motoren gaan verhuren en ben ook zeer benieuwd naar hoe dit zich gaat ontwikkelen. De vraag is hoeveel er hier op MF zitten en wel...
Terug
Bovenaan Onderaan