Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Second Identity

    Suzuki GSX750-F Bouwjaar 2000

    Omdat een mens wel eens wat anders wil (in dit geval ik zelf) zet ik bij deze te koop: Suzuki GSX750-F 47.000 kilometer (wekelijks + 400km) Bouwjaar 2000 Even een kleine voorgeschiedenis. De motor heb ik een krappe twee jaar geleden gekocht met 18.900 kilometer en heb er sindsdien erg...
  2. Second Identity

    MF Oost goes Kartplaza Nijverdal editie 2

    Nu alweer? Uiteraard! Ditmaal met een iets andere opzet, want de vorige keer bleek eten vooraf toch wel een lastig verhaal te worden. Daarom nu: eerst karten, daarná eten. Uiteraard behoort "naborrelen" ook tot de opties :). Locatie Voorkeur gaat uit naar Nijverdal. Suggesties evt...
  3. Second Identity

    MF Oost goes Kartplaza Nijverdal

    Wat? Omdat velen moeite lijken te hebben met lezen zal ik het even heel duidelijk maken, ook al was het dat al :P... We gaan karten in Nijverdal. Vooraf word er gegeten bij de Italiaan in Nijverdal (linkje onderin de OP). Eten: 19:00u Karten: 22:12u 21:42 aanwezig bij kartbaan :+ 5...
  4. Second Identity

    Suzuki GSX 400X Impulse (TEAB)

    Te koop aangeboden wegens aanschaf andere winterfiets: Mijn Suzuki GSX 400X Impulse. De motor is in een "Winterse" staat en heeft dus sporen van pekel etc. Recentelijk (vorig jaar voor de winter) voorzien van nieuwe kettingset. Andere slijtage delen zijn goed. Uiteraard heeft de motor zo zijn...
  5. Second Identity

    Collectie schaalmodellen Maisto 1:18

    Omdat ik eigenlijk alleen nog auto's verzamel en dit min of meer in de weg staat bied ik mijn volledige collectie schaalmodellen aan. Het betreffen allemaal Maisto schaal 1:18 modellen, allen zonder doos maar de meesten nog wel met standaard waar ze op kunnen staan of op vastgeschroefd kunnen...
  6. Second Identity

    Suzuki GSX 400X Impulse 1989

    Waarom? Omdat ik op zoek ben naar een andere motor voor in de winter, is mijn Suzuki GSX 400X te koop. Ik zoek nu toch naar een motor met wat meer windbescherming. Over de motor Zoals te verwachten voor een motor die drie jaar door mij in de winter is gebruikt, is de motor niet heel erg...
  7. Second Identity

    Karten met MF Oost!

    Karten! Tijdens een top secret MF BBQ werd het idee op tafel gegooid om een keer te gaan karten met MF Oost. Dit is een aantal jaren geleden al een keer gedaan, maar aangezien ik toen niet kon is unaniem besloten dat ik de volgende keer karten zou gaan organiseren :+. Dus bij deze...
  8. Second Identity

    MF Oost topic 59

    Nu mét kleurplaat! Welkom in het MF-Oost Topic deel 59. (Eigenlijk 60) Bij goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost: Het adres is polderweg 50 7556BX Hengelo (OV). Het betreft...
  9. Second Identity

    Cameron zijtassen universeel

    Omdat ik me een jaar of wat terug had voorgenomen om op de motor op vakantie te gaan heb ik deze tassen gekocht. Omdat ik nooit op de motor op vakantie ben gegaan doe ik deze tassen weer in de verkoop :+. Ik heb ze uit de originele verpakking moeten halen om foto's van te maken. Zoals te zien...
  10. Second Identity

    HJC helm (L) + MQP zomerhandschoenen (L)

    Handschoenen verkocht! Helm Geen ideale helm voor als je een bril draagt. Zat mij althans behoorlijk strak en kreeg m'n bril daarom niet meer goed op... Daarnaast werd het na een tijdje behoorlijk oncomfortabel. Kortom, niet mijn helm, zelden gedragen, daarom te koop (anderhalve jaar oud...
  11. Second Identity

    MF Oost - Schaatsen!

    @ Alle MF Oost'ers Winter is here! En dus is het ook de tijd van het schaatsen. Nadat blub blub en ascent zijn wezen schaatsen in Enschede, is het idee ontstaan om met een aantal MF'ers eens naar Deventer te gaan om te schaatsen op een volwaardige 400 meter baan :Y. Na een mailwisseling...
  12. Second Identity

    Student op de motor! - Deel 2

    [hr] Als student zijnde heb je het natuurlijk altijd erg moeilijk. Daarom ook dit topic, voor studenten die even aan wat anders willen denken als hun studie :Y _O- _O- _O-. Ok, bovenstaande is natuurlijk gewoon onzin :P. Bedenk zelf maar wat het nut is van het topic, dat zal voor...
  13. Second Identity

    Nederland Oost Topic 27

    Ontmoetingsplaats Ontmoetingsplaats is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  14. Second Identity

    Nederland Oost Topic 26

    Ontmoetingsplaats Ontmoetingsplaats is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland Oost topic...
  15. Second Identity

    [TK] Suzuki GSX600-F, BJ: 1998, 25kw setje beschikbaar!

    Hallo allen, Na enige twijfel moet het dan toch maar eens gebeuren. Vanwege het feit dat ik een andere motor op het oog heb, maar er geen 3 in de schuur kan hebben, bied ik bij deze te koop aan: Mijn Suzuki GSX600-F Bouwjaar: 1998 Km-stand: 37.350km 37.450km 37.600km 38.050km 38.300km...
  16. Second Identity

    Nederland Oost Topic 25

    Welkom bij MF-Oost Ontmoetingsplaats Ontmoetingsplaats is meestal de Texaco in Hengelo, aan de kant van Borne. Men rijde van Borne naar Hengelo, en na de snelwegovergang en de Van der Valk is het de Texaco aan de rechterkant, net voor de Kentucky Fried Chicken. Geschiedenis Nederland...
  17. Second Identity

    Sportuitlaat voor Suzuki GSX600-F gezocht

    Hallo allen, Mijn Suzuki wil graag eens wat beter gehoord worden en daarom ben ik op zoek naar een vervangende uitlaat voor 't beestje. Hij is van 1998, dus is het nieuwe model. Uitlaat die ik zoek (liefst Sebring of Laser) moet bestaan uit demper en linkpijp. En full-system mag ook...
  18. Second Identity

    En weer een brik: Suzuki GSX 400X "Impulse&qu

    Hallo mensen. Nog niet eerder heb ik mezelf hier in deze rubriek op MF begeven, maar sinds vandaag heb ik toch wel een "brik-waadige" motor gekocht naar mijn mening :Y . Er moet nog het één en ander aan gebeuren, maar als ik kijk wat me deze motor gekost heeft dan kan ik daar heel goed mee...
  19. Second Identity

    TK: Yamaha XJ600N Diversion - 25KW

    Hierbij bied ik mijn Diversion aan ter verkoop. Reden is dat ik naar iets anders op zoek ben :) . Afijn, de specificaties een beetje op een rijtje: Type: Yamaha XJ600N (in de volksmond ook wel Diversion genoemd, alleen is dit de "naakte versie" :+ ) Kleur: Geel :o Bouwjaar: 1994 Vermogen...
  20. Second Identity

    25kw importmotor, wat nu?

    Hallo, Ik ben van plan om mijn Diversion 600 te verkopen. Reden hiervoor is dat er zich al een serieuze koper heeft aangeboden waaraan ik hem kwijt kan. Nou heb ik alleen één probleem. Ik zou dan een half jaar niet kunnen rijden. Nou heb ik in Duitsland een FZR400 RR SP zien staan. Erg leuk...
  21. Second Identity

    Vastzittend voorwiel

    Mensen, Wederom een hoofdstuk in het boek "mijn probleemmotor". Na een aantal weken stil te hebben gestaan wilde ik weer eens een ritje op mijn Diversion 600 maken. Echter werd de pret al snel gedrukt. Bij het duwen van de middenbok voelde het wat vreemd... Na ongeveer een minuut duwen leek...
  22. Second Identity

    Yamaha Diversion (600/900) - Fototopic

    Het leek me een leuk idee om eens een fototopic te openen over de Yamaha Diversion. We hebben al een topic waarin altijd de technische know-how wordt uitgewisseld, ofwel gewoon zinloos een beetje gepraat wordt, maar foto's komen alleen soms terloops een keer voorbij... Dus vandaar, vanaf...
  23. Second Identity

    Olielampje XJ 600 N

    Hey mensen, Ik heb een (misschien nogal lullig) klein vraagje. Zo één keer in de 2 dagen heb ik wat problemen met m'n Yamaha XJ 600 N (1994). Normaal gesproken is het zo dat als je start met de killswitch aan (dus motor start dan niet) dat het olielampje dan gaat branden en je een tik hoort...
  24. Second Identity

    Yamaha Club raar bezig??

    Hey mensen, Tis al weer een hele tijd geleden, maar ik moest er ineens weer aan denken. Vorig jaar op de motorrai heb ik een poging gedaan om van een yamaha club lid te worden. Dit ging om de diversion club nederland. Ik rijd zelf een Yamaha XJ600N. Nou zou je denken, Een XJ600N is geen...
  25. Second Identity

    Weer een newbie

    Ik zit trouwens al wat langer op het forum, maar had me nog niet voorgesteld. Ben zelf 18 jaar en heb al 1 examen gehaald (bijz. verrichtingen). ben nu hard bezig om mijn rijbewijs zo snel mogelijk te halen. Ik ga straks rijden op een knalgele Yamaha XJ 600 N. Dus daarmee moet ik wel opvallen...
Terug
Bovenaan Onderaan