Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kees230
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    ketting/tandwielen vernieuwen.....

    Moet binnenkort weer ketting/tandwielen vernieuwen, wat ik altijd als set gedaan heb, maar nu zien de tandwielen (JAAAH, kettingtandwielen 8-)) er nog erg goed uit. Ik wil eigenlijk eens alleen de ketting vernieuwen, want die verhalen van dat de nieuwe ketting veel sneller zou slijten bij nog...
  2. K

    35kw. Honda NTV650

    Geachte heren, bezit momenteel een 35kw. Honda NTV650 uit 1996, waarbij ik i.v.m. onderhoud de carbs heb verwijdert, waarna ik inlaatrubbers met verkleinde doorgang ontdekte. Aangezien ik een hekel heb aan iedere poging om een motor te 'smoren' (hoewel ik het eigenlijk niet merk tijdens het...
  3. K

    Complete kuip Honda Pan European

    Complete matzwarte kuip van Honda ST1100 Pan European uit 1995, kuip is redelijk uit elkaar gekomen, een paar bevestigingspunten afgebroken, maar met enige handigheid is de kuip wel weer fatsoenlijk in elkaar te zetten. De kuip is zo te zien 3x overgespoten, alles werkte nog, ruit, spiegels...
  4. K

    complete kuip Honda Pan European

    Complete matzwarte kuip van Honda ST1100 Pan European uit 1995, kuip is redelijk uit elkaar gekomen, een paar bevestigingspunten afgebroken, maar met enige handigheid is de kuip wel weer fatsoenlijk in elkaar te zetten. De kuip is zo te zien 3x overgespoten, alles werkte nog, ruit, spiegels...
  5. K

    BMW R100 CS aangeboden

    Zwarte BMW R100CS uit 1982 met ongeveer 100.000 km. erop, in goede staat, zonder koffers, maar met vrij nieuwe banden en een niet originele uitlaat voor een wat steviger geluid. Loopt en rijd goed, is al meer dan 20 jaar in da club, vraagprijs is 4700 euri....foto's volgen later. Bij interesse...
  6. K

    nog wat deeltjes voor goldwing

    Voor een goldwing 1200 aspencade een radioframe met amplifier, en de luchtpomp, luchtdroger, leidingen e.d.- alleen de bedieningsknoppen niet- v/d vering... bij interesse graag pbtje of mail.
  7. K

    Aprilia Pegaso spuugt olie!

    Het betreft hier m'n Pegaso uit 1999 met bijna 50.000km. op de klok. Na 4 à 5 maanden stilstand had ik de carbs schoon gemaakt, nieuwe choke aansluiting, naald 1 stap hoger gezet, kleppen gesteld (alleen de 5e moest bijgesteld worden), K&N luchtfilter gestoken, snorkel eraf gehaald en toen ff...
  8. K

    topkoffer Honda GL1200 Aspencade

    Topkoffer Honda GL1200 Aspencade uit 1987, niet mooi, wel goed en compleet met kussens, opbergtasjes, kofferrek en verlichting. Voor 50euri kunt u 'm op komen halen....
  9. K

    Diverse onderdelen Honda GL1200 goldwing

    Van een Honda GL1200Aspencade uit 1987 afgeschroeft; armleuningen v/d passagier, kenteken verlichting, antenne met bevestigingsbeugel, matjes voor in de zijkoffers, radio met toebehoren, covers voor knipperlichten. Bij interesse graag mailen/PBtje...
  10. K

    Diverse onderdelen Kawasaki VN1500

    Diverse onderdelen van een kawasaki vn1500 te koop; Carburatorcover, cardancover en achterbrugcover, kentekenverlichting en windscherm van ongeveer 40 hoog bij 50cm breed, die is 50euri, bij verzending 75....... Mocht er iemand in iets geinterresseerd zijn, laat het me weten via PB.
  11. K

    Krauser koffers, kunststof repareren

    Geachte heren/dames, Denk dat dit onderwerp op het techniekforum thuis hoort, zoniet dan merk ik het wel 8-) ....... Vorige week een bmwr1100rs uit +/- 1994 met bijbehorende krauserkoffers van een maat geleend, en bij het inparkeren voor een supermarkt raak ik met een koffer een paaltje...
  12. K

    SuzukiGR650

    Nog een kleine maand te koop: SuzukiGR650 uit 1985 met +/- 16000km. op de teller. Prima motorfiets in bobberstijl, veel vernieuwd of verbeterd voor de liefhebber van de staande twins. Voor de vaste prijs van 1000euri. VERKOCHT!!!
  13. K

    Diverse onderdelen SuzukiGR650

    Wie wat zoekt voor een SuzukiGR650; vraagt u maar......
  14. K

    Suzuki GR650

    Unieke Suzuki GR650 uit 1985 met 14700km. op den teller (maar dat klopt vast niet, er zal wel een andere cockpit op gezet zijn). Groot onderhoud gehad, dus; - alles door gesmeerd, alle vloeistoffen ververst - andere achtervering, kettinggeleiding en extra benzinefilter - vernieuwd; motobatt...
  15. K

    Muz skorpion 660 tour

    Matzwarte Muz Skorpion 660 tour uit 1997 met ong. 52000km. op de teller. - met rvs remleidingen - kleppen gesteld en carburateur schoon gemaakt - alle vloeistoffen ververst en filters schoon gemaakt - nieuwe iridium bougie en voorvorkkeerringen - remklauwen schoon gemaakt en voorremklauw...
  16. K

    Uitlaat Aprilia Pegaso

    Goede gebruikte uitlaatdempers voor Aprilia Pegaso met mooi donker geluid, past t/m bouwjaar 1997,voor 100euri.
  17. K

    voorvork Aprilia Pegaso

    Nagekeken voorvork voor Aprilia Pegaso, met verse keerringen+olie.
  18. K

    diverse onderdelen voor Honda VF1100

    diverse gebruikte onderdelen voor een Honda VF1100.
  19. K

    gaatje boren in dik stuur

    Geachte heren, dacht ff snel een 5mm. gaatje te boren in een stuur dat van een maat komt, die doet hoofdzakelijk Harleys, dus het is zo'n dikwandig stuur. Eerst was ik bang dat al m'n beschikbare boortjes bot waren, maar na een nieuwe metaalboor, en daarna nog 2 nieuwe cobalt-boren, lage toeren...
  20. K

    Muz skorpion 660 Tour

    Matzwarte Muz skorpion tour uit 1997 met 52000km. - met rvs remleidingen en andere koplampen - nieuwe iridium bougie -motorolie+filter en koelvloeistof ververst -verse remvloeistof en voorremklauw gereviseerd -kleppen gesteld en carburateur+luchtfilter schoon gemaakt Rijdt/loopt en remt goed...
  21. K

    Suzuki GR 650

    Unieke Suzuki GR 650 uit 1985, km.stand klopt vast niet, maar hij is in goede staat en loopt als een zonnetje. Vernieuwt; Motobatt accu diverse lampen van verlichting mini knippers extra Zodiac benzinefilter voorvorkolie+keerringen+bovenste glijlagers achtervering kettinggeleiding op...
  22. K

    voorremklauw Muz Skorpion

    Gezocht voorremklauw voor een Muz Skorpion, Die van een Yamaha SZR660 of een TZR schijnen ook te passen.....
  23. K

    voorremklauw Muz Skorpion

    Gezocht een voorremklauw voor een Muz Skorpion, die van een Yamaha SZR660 of een TZR 125 schijnen ook te passen......
  24. K

    Uitlaatdempers Aprilia Pegaso

    Te koop uitlaatdempers van Aprilia Pegaso uit 1995 met een mooi donker geluid. Voor 100euri zijn ze van jou.....
  25. K

    Pegaso 1999, slaat af bij in versnelling zetten

    Heb ik net gereageerd op rutger die een probleempje had met z'n Pegaso, krijg ik zelf ellende :? Het betreft dus een Aprilia Pegaso uit 1999, die ik +/- 2 maanden geleden had stil gezet na een 1200 km. lange rit met alleen maar KUTweer. Toen hij uiteidelik startte, liep íe prima, maar zodra...
Terug
Bovenaan Onderaan